هدایت شده از اینجا
امسال نگفته بودیم «گریهها را بگذارید محرم برسد»
مگر میشد آن کوه سنگین بُهت و اندوه را بر شانه نگه داشت؟
نه نمیشد.
من نمیتوانستم .
ولی آقا جانم!
محرمت که رسیده انگار کسی دوباره همه چیز را به یادم آورده. کربلایت از جلوی چشمهایم رد میشود و راستش را بخواهی بیهوا گریه نکردن وسط خیابان برایم سخت شده.
حالا انگار بهتر میفهمم آن روز چه شده،
چه بر سر دلت آمده،
چه بر سر دل زینبت آمده...
نمیفهمم این اشکها برای چیست
شما را بهانه کردهام و برای داغهای خودم گریه میکنم ... یا نه، داغهایی که دیدهام تازه به من نشان داده غم تو از اول چقدر بزرگتر از درک من بوده و هست؟
نمیدانم کدام است.
فقط میدانم محرمت آمده و حالا پناهی برای اشکهایم دارم.
ممنونم عزیز دلم
به موقع آمدی!
هدایت شده از دختران خامنه ای ☫🇮🇷
شب اول محرمه
دعا کنید
امسال سال آخر محرم بدون اقا باشه🙃
Tsukino...:)
منی که امید داشتم کلاس فردا کنسل بشه، همچنان کلاس فردا::::؛
بله تا پاسی از شب بیدار موندم که کار برای ارائه داشته باشم، الانم کنسل شد😂
بینظیر نیست؟
⁷وقتی اینو دیدم، به ذهنم رسید که از هوش مصنوعی بپرسمش.. و جواب جالب بود..
شما رو هم به چالش میطلبم.. اگه خواستین بپرسین و بهم بگین جواباتون چطوری بود یا چه حسی بهش داشتین👀
هرچند که جنبه سرگرمی داره و حتی احتمالش زیاده که درست هم نباشه 🥲😂