Tsukino...:)
اینم در ادامه برام جالب بود..
خب شاید این داستان زندگی من نباشه، اما داستانیه که دلم میخواست داستان زندگیم باشه
هرچند که فکر میکنم رز باید آنجلا و ویلیام باید آنجلوس میبود🥲😂
Tsukino...:)
اینم در ادامه برام جالب بود.. خب شاید این داستان زندگی من نباشه، اما داستانیه که دلم میخواست داستان
خیلی زیاده، پس اگه حس میکنید ممکنه وقتتون رو هدر بده مشکلی نیست که نخونیدش👀
هدایت شده از 𝐔 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐔𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞
میشه یه حمده شفا برای یه عزیزی بخونید؟
(سلام...
عزاداری هاتون قبول...
و امیدوارم که حالتون خوب باشه.)
هدایت شده از 𝖌𝖔𝖘𝖙𝖔𝖓𝖎𝖆
🔴🔴مهم🔴🔴
بیش از یه ماهه که دارم بهش فکر میکنم و هر چی میگذره بی فایده بودن چنلم رو تماشا میکنم، با این وجود اگه حتی ذره ای برای شما حتی با یک پیام موثر و مفید واقع شده عمیقأ خوشحالم.
تصمیمم رو گرفتم، اول میخواستم کامل پاکش کنم اما خاطرات زیادی باهاش دارم چه از پست های روزمره و چه تعامل هایی که با چنل های دوستام داشتیم.
بنا بر این اگه پستی رو میخواید ذخیره کنید تا فردا انجامش بدید و بعد از اون لفت بدید.
شاید بعد از یک مدت اگر هدف دوبارهای پیدا کردم (دوست ندارم چنلم فقط روزمره باشه و دوست دارم هدف معنادار و موثری برای افراد داخل اینجا داشته باشه) یا نظرم تغییر کردم دوباره میزنم.
با همین آدرس میتونید من رو پیدا کنید.
@XGostonia آدرس چنلم
@Wulpecula پی وی بنده
هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
امروز مسئول هیئت فاطمیون دانشگاه شهید بهشتی به همراه پدر و پدربزرگش ون فوت کردند و مادرشون درحال حاضر توی کماست. از دوستان ممنون میشم علاوه بر فاتحه برای مادرشون هم دعا کنید. ممنون!