هدایت شده از چیزهاییکهنمیخواهندبدانید🚫
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
🌹#دکتر_سعید_عزیزی
🏴🏴🏴 #آسمانی زندگی کنیم
✅ از امشب خانه ما حرم شماست
🖐تو حرم....
https://eitaa.com/joinchat/1944716253Cbad8ece055
💬 نظرات
هدایت شده از عطر نارنج 🍂🍊
اوج بگیرید
نه برای اینکه بهتر دیده شوید
برای اینکه بهتر ببینید..🕊🌿
هدایت شده از کانال رسول خیاط
گاهی اوقات هرچهقدر بیشتر تقلا میکنیم، گرههای زندگی کورتر میشن. انگار بعضی آدمها، بعضی مشغلهها و بعضی از مشکلات رو فقط و فقط باید سپرد به یک نفر و بهش اعتماد کرد اون وقت بهترین تقدیر رو رقم میزنه برامون ...
📌#رسول_خیاط |||عضو شوید👇
@Rasul_khayat
الان فکر کنم حتی روی پیشونیم هم نوشته باشه «خدایا غلط کردم.. چرا زودتر شروع نکردم🗿»
هدایت شده از آسایشگاه روانی 🪖
شب هشتم به یک چیز فکر کنیم.
خیلی از ماستمالی هایی که می کنیم واسه اشتباهات اگاهانمون و گناهانمون و سعی می کنیم با اسم جوانی و جوانی کردن از زیرش در بریم همون چیزایی هستن که مارو از طریق امام زمان مون عجل الله دور می کنن.
بابا حسن جوان بود. میرزا جوان بود. محسن حججی جوان بود. خیلی از شهدا جوان بودن ولی جای اینکه راکد باشن و یکجا بشینن، شروع کردن حرکت کردن. اگر به چیزی باور نداری، در چیزی شک کردی یا شبهه ای داری، اگر با اسم ناآگاهی داری از زیر مسئولیت شونه خالی میکنی و فکر میکنی اگر ندونی راحت تر بازخواستت قراره بگذره یا زندگیت گذر راحت تری داره باید بدونی هردوش اشتباهه و بلکه برعکس سخت تر و سهمگین تر میشه.
جوانی هیچ وقت دلیل تلاش برای ماله کشی گناهانمون نبوده؛ «نه جوانی و نه جاهلی». حضرت علی اکبر علیه السلام هم جوان بودند و اون فضائل اعجاب انگیز که کسی در جوانی حتی در رفتار و گفتار هم به اشبه الناس به پیغمبر صلی الله مشهور بشن.
مثل همیشه مخاطب اول این حرف ها قبل از هرکسی خودمم و بیشتر از همیشه بهتون پیشنهاد میکنم رو ابن حرف فکر کنید.
هدایت شده از ⌈ࡅߺ߳ܦ߭ܝࡅ࡙ߺܟߺࡏަߊܘ🇮🇷⌋
خدایا به حق جناب حر علیهالسلام، کمکمون کن وقتی نوبت امتحان میرسه، مثل خیلیها فقط ادعای ولایتپذیری نداشته باشیم.
بهمون بصیرت بده حق رو بشناسیم، شجاعت بده پاش بایستیم و توفیق بده از امام حی و حاضر زمانمون عقب نمونیم.
خدایا، تو آزمون تبعیت و ولایتپذیری، نمره قبولی که هیچ، نمره بالا نصیبمون کن.
هدایت شده از 𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
شما هر چقدر جهادی، انقلابی، متفکر و با نیت درست باشی؛ تا وقتی که مردمداری نکنی و واسه آدما ارزش و احترام قائل نشی، همش هیچ و پوچ ئه.
این مورد هم فقط از نظر احساسی و انسانیش نمیگم؛ هر چند که اون هم بُعد خیلی مهمی ئه.
اما از نظر منطقی هم...
وقتی شما بخوای تغییر مثبتی در جامعه حاصل کنی و نیت و کارهات درست باشه؛ بدرفتاری کردن با آدما یا نادیده گرفتنشون (از هر طریق و روشی) باعث زده شدن افراد و ایجاد دید منفی توی راه و روش شما میشه.
یعنی عینا شما با یه حرکتتون، تمام هدف و مسیر خودتون و همفکرهاتون رو خراب میکنید.
مهم نیست خودتون رو در اون لحظه «نابغه»، «عقل کل» یا «همه چیزدان» صدا بزنید؛ این کار عملا حماقت ئه.
هدایت شده از ⁻ᴿᵘᵇʸ's HoUsE
این پیامو فور کنین
منم رندوم یه ویدیو تقدیم میکنم📱
• ناشناس جهت آیدی
Tsukino...:)
کاش همینقدر که الان خوابم نمیاد صبح خوابم نمیومد
سوپرایز
حتی الانم خوابم نمیاد(با اینکه کاملا احساس میکنم تک به تک سلول هام دارن زجه میزنن🦦)
خیاطی کردن تو ماشین آنلاک نشده بود که شد به سلامتی(شایدم شده بود، اما این کار و به این شکل رو مطمئنم که نکرده بودم🗿)