25.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💔 المستغاث بک یا صاحب الزمان ...
🎥 لحظاتی دیدهنشده از استغاثههای جهادی
🌻 @Smh_Doaei
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روزی که گذشت سالروز شهادت شهید چمران بود؛
یکی از هزاران شهید عاشق مبارزه با صهیونیستها.
و حالا این مبارزه شروع شده ...
🌻 @Smh_Doaei
سیاهمشق | سید محمدحسین دعائی
روزی که گذشت سالروز شهادت شهید چمران بود؛ یکی از هزاران شهید عاشق مبارزه با صهیونیستها. و حالا این
شهید چمران:
هنگامی که شیپور جنگ نواخته میشود،
شناخت مرد از نامرد آسان میشود.
پس ای شیپورچی بنواز!
🌻 @Smh_Doaei
18.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ حبیبٌ لا یفارق حبیبه ...
🌹 شهادتت مبارک آقای محافظ!
🙏 سلام ما رو هم برسون ...
🌻 @Smh_Doaei
سیاهمشق | سید محمدحسین دعائی
❤️ حبیبٌ لا یفارق حبیبه ... 🌹 شهادتت مبارک آقای محافظ! 🙏 سلام ما رو هم برسون ... 🌻 @Smh_Doaei
مؤمن، همه کارهایش رنگ خدا دارد؛
جنگش
دفاعش
صلحش
کاسبیاش
درسش
حرفش
سکوتش
خوابش
خوراکش
و بهطور کلی: زندگیاش
و البته مرگش.
همۀ این کارها را با #عشق انجام میدهد.
اصلا فرق مؤمن و غیرمؤمن در همین است.
زندگی #ابوعلی را از همین زاویه باید دید.
او محافظ بود؛
اما یک محافظِ عاشق.
بهتر بگویم: یک عاشقِ محافظ!
او اول عاشقِ سید بود؛ بعد محافظِ او.
یعنی چون عاشق سید بود از او محافظت میکرد.
محافظت، شغل او نبود؛
معنای زندگیاش بود.
چیزی بود که حاضر بود با عشق، در راهش بمیرد.
و این همان زندگی ترازی است که هیچجای دیگری پیدا نمیشود.
... و برای چنین محافظی چقدر سخت است کنار تابوت کسیکه از او محافظت میکرده بایستد؛
این را همۀ دنیا در چهرۀ ابوعلی دید.
نه اینکه تسلیم ارادۀ الهی نباشد؛
نه!
اما گویا احساس شرمندگی میکرد.
احساس اینکه مبادا کم گذاشته باشد.
و این همان احساسی است که سرچشمهاش را باید در بزرگمحافظ لشکر عاشورا جستجو کرد؛
همان علمدار عاشقی که تا قیام قیامت، همۀ زائرانش به او دلداری میدهند:
أَشْهَدُ أَنَّکَ قَدْ بَالَغْتَ فِی النَّصِیحَةِ وَ أَعْطَیْتَ غَایَةَ الْمَجْهُودِ ...
أَشْهَدُ أَنَّکَ لَمْ تَهِنْ وَ لَمْ تَنْکُلْ ...
آقای ابوعلی!
آقای محافظ!
آقای عاشق!
ما شهادت میدهیم که تو کوتاهی نکردی.
همۀ ما تلاش و جدیت تو برای محافظت از سید عزیز مقاومت را دیدیم.
همۀ ما با همۀ وجود میفهمیدیم که تو با همۀ وجود داری از سید محافظت میکنی.
غصه نخور!
ما شهادت میدهیم که تقصیر تو نبود.
و البته این را هم شهادت میدهیم که شهادت حق تو بود.
یعنی سزا نبود که بیش از این در آتش فراق بسوزی.
ما که فقط صدای سید را میشنیدیم و تصویر سید را میدیدیم دلمان برایش تنگ شده؛
تو که سالها نفس به نفس و قدم به قدم با سید بودی که دیگر حال و روزت معلوم است.
آری؛
ما خوشحالیم؛
ما از اینکه تو رفتی و به وصال سید رسیدی خوشحالیم.
شهادتت مبارک، محافظِ عاشق!
فقط یک چیزی:
قول بده که سلام ما را هم به سید برسانی.
ضمنا؛
به سید بگو برایمان دعا کند.
دعا کند بتوانیم مثل تو محافظ باشیم؛
محافظ اسلام
محافظ انقلاب
محافظ آن کسی که خود سید هم محافظ او بود؛
بگو مراقب آقای ما باشد.
آقای ابوعلی!
به سید بگو:
هزار دشمنم ار میکنند قصد هلاک
گَرَم تو دوستی از دشمنان ندارم باک
و اما حرف آخر اینکه بهقول سید عزیز:
لشهیدنا لا نقول وداعاً
بل نقول الی اللقاء
الی اللقاء مع انتصار الدم علی السیف
الی اللقاء فی الشهادة
الی اللقاء فی جوار الاحبة
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته ...
✍️ سید محمدحسین دعائی
🌻 @Smh_Doaei
سیاهمشق | سید محمدحسین دعائی
مؤمن، همه کارهایش رنگ خدا دارد؛ جنگش دفاعش صلحش کاسبیاش درسش حرفش سکوتش خوابش خوراکش و بهطور کلی:
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💔 ساعاتی قبل از شهادت
📍 حرم مطهر امیرالمؤمنین علیهالسلام
حافظ اگر قدم زنی در ره خاندان به صدق
بدرقۀ رهت شود همت شحنۀ نجف
🌻 @Smh_Doaei
هدایت شده از قرارگاه مکتب توحید
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☀️ هو المجیب
📣 قابلتوجه همه علاقمندان به اسلام، انقلاب اسلامی و ایران عزیز
🔖 نظر به شرائط حساس و خطیر کنونی، قرارگاه مکتب توحید برگزار میکند:
🔰 پویش #قربانی به نیت:
❤️ سلامتی و ظهور حضرت ولیعصر ارواحنا فداه
🌿 طول عمر با عزت و عافیت رهبر عزیز انقلاب
🛡 پیروزی رزمندگان اسلام در جبهۀ مقاومت
💐 و آرامش مردم شریف، صبور و مقاوم ایران اسلامی
🙏 مبلغ واریزشده مهم نیست؛ عشق و اخلاص شماست که اهمیت دارد ...
💳 شمارۀ کارت:
6037997700759450🏷 بهنام سید محمدحسین دعائی 🆔 @TawhidSchool_ir
تنها چیز و مهمترین چیزی که الآن با «قطعیت» میشود گفت و باید گفت این است که:
حواسمان باشد نسبت به امر #ولی_امر گرفتارِ «عقبماندن»، «پیشافتادن»، «کوتاهیکردن» و «رویگرداندن» نشویم.
فَالرّاغِبُ عَنْكُمْ مارِقٌ وَ اللّازِمُ لَكُم لاحِقٌ وَ المُقَصِّرُ فى حَقِّكُمْ زاهِقٌ.
المُتَقَدِّمُ لَهُمْ مارِقٌ وَ المُتَأَخِّرُ عَنْهُمْ زاهِقٌ و اللّازِمُ لَهُمْ لاحِقٌ.
در این «کوران حوادث» و «هرجومرج تحلیلی»، برای نجات از «کجروی» و «نابودی»، هیچ راهی جز پیوست روحی، فکری، احساسی و رفتاری به نائب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وجود ندارد.
البته پیوست روشمند و عاری از تفسیر به رأی؛ که اگر چنین نباشد، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.
سربسته اما صریح عرض میکنم:
یکی از مهمترین مشکلات امروز ما، تکثر اجتهادهای انقلابی و تبدیل این اجتهادها به مرجعیتهای اجتماعی است.
باید فکری به حال این مشکل کرد ...
پ.ن:
به همکاران و همسنگران عزیز خودم در جبهۀ انقلاب، برادرانه و ناصحانه توصیه میکنم:
۱. کمی صبر کنیم.
۲. با توجه به پیچیدگی شرائط و ناشناختهبودن بسیاری از متغیرها، همیشه این را در نظر داشته باشیم که شاید تصور و توقع ما بهحق نباشد.
۳. اگر خودمان هنوز متحیریم، لازم نیست این تحیر را در جامعه پمپاژ کنیم. به عبارت دیگر: باید به فکر آشفتگی و سردرگمی مخاطب هم بود.
۴. لااقل طوری موضع بگیریم که بعدا ـ مثلا بعد از اظهار نظر رسمی و صریح رهبر حکیم انقلاب ـ قابل توجیه باشد.
۵. توکلمان به خدا باشد و مطمئن باشیم که او این رهبر ربانی و این مردم مقاوم را رها نخواهد کرد، انشاءالله.
🌻 @Smh_Doaei