سلام . نظراتی پیشنهادی حرفی سخنی هست بفرمایید .
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_2uvfrgu&btn=مرتضـــــے.علـــــے(ع)
باخدئم سنه آی چئخدی
گوزللره تای چئخدی
.
.
.
ماشاالله.
اخ گجلر یاتمامیشان من سنه لای لای دمیشم
سن یاتالی گوزومه اولدوز لاری سای دمیشم
هر کس سنه اولدوز دیه
اوزوم سنه آی دمیشم
.
.
.
انون گوزلری منی مست خمار ایلدی
با این همه ادعا دیدی اخر رفتی
بنظرم اسم چکلو عوض کن خیلی طولانیه
.
.
.
چی بزارم شما بگید😐
این کانال به عشق حضرت علی باز شده
خب میدونم ولی حداقل اینگلسیشو وردارید
.
.
.
نه بابا. شاید خارجی اومد عضو کانالمون شد باید بفهمه اسم کانال چیه
شب هجر بود و شمعم به زبان شعله میگفت
تو بسوز شهریارا که تو سازگار مایی
.
.
.
تو همان چای تلخ بمان،کسی که چای دوست داشته باشد با خودش قند می اورد ...
بیر یوواسیز قوشا دونسم
گوزدن آخان یاشا دونسم
انتظاردان داشا دونسم
یاددان چیخاتمارام سنی
.
.
.
شعر ترکیام تموم شدم. بقیش تو دفترچی باید از اون بخونم که پیشم نیست . شعر فارسی بگو فارسی بگم
دیدین میگن دنیا فلان چیز رو به ما بدهکاره؟
دنیا به ما یه گریه توی صحن حضرت رقیه بدهکاره
.
.
.
هعی اره✨