بنظرم اسم چکلو عوض کن خیلی طولانیه
.
.
.
چی بزارم شما بگید😐
این کانال به عشق حضرت علی باز شده
خب میدونم ولی حداقل اینگلسیشو وردارید
.
.
.
نه بابا. شاید خارجی اومد عضو کانالمون شد باید بفهمه اسم کانال چیه
شب هجر بود و شمعم به زبان شعله میگفت
تو بسوز شهریارا که تو سازگار مایی
.
.
.
تو همان چای تلخ بمان،کسی که چای دوست داشته باشد با خودش قند می اورد ...
بیر یوواسیز قوشا دونسم
گوزدن آخان یاشا دونسم
انتظاردان داشا دونسم
یاددان چیخاتمارام سنی
.
.
.
شعر ترکیام تموم شدم. بقیش تو دفترچی باید از اون بخونم که پیشم نیست . شعر فارسی بگو فارسی بگم
دیدین میگن دنیا فلان چیز رو به ما بدهکاره؟
دنیا به ما یه گریه توی صحن حضرت رقیه بدهکاره
.
.
.
هعی اره✨
‹حلالم کن اگر روزی گرفتار دلت بودم
نفهمیدم که خوش بودی و تنها مشکلت بودم›
.
.
.
هعی هعی.قشنگ بود✨✨
روضه خوانت میشوم با روضهای تک مصرعی
بر زمین بودی و بر جسم تو پیراهن نبود
.
.
.
حضرت زینب بالا سر پیکر امام حسین میگه: حسین:
به وداع منو تو خیره شده چشم رباب
خواندم از طرز نگاهش که منم دل دارم
درد دل با کس نگفتم درد من گفتن نداشت
خنده بر لب میزدم هر چند که خندیدن نداشت.
.
.
.
ماشاالله ماشاالله . اینو با اجازه کپی کردم😁
سخت بود اما مذیرفتم، من نباشم بهتر است
میرم خوشبخت باشی گور بابای دلم
نکند فکر کنی در دل من یاد تو نیست
گوش کن نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست:)
.
.
.
یه شعری خوندم قشنگ بود
گل سرخم چرا پژمرده حالی
بیا قسمت کنیم دردی که داری
بیا قسمت کنیم بیشش به من ده
که تو کوچک دلی طاقت نداری...