بیر یوواسیز قوشا دونسم
گوزدن آخان یاشا دونسم
انتظاردان داشا دونسم
یاددان چیخاتمارام سنی
.
.
.
شعر ترکیام تموم شدم. بقیش تو دفترچی باید از اون بخونم که پیشم نیست . شعر فارسی بگو فارسی بگم
دیدین میگن دنیا فلان چیز رو به ما بدهکاره؟
دنیا به ما یه گریه توی صحن حضرت رقیه بدهکاره
.
.
.
هعی اره✨
‹حلالم کن اگر روزی گرفتار دلت بودم
نفهمیدم که خوش بودی و تنها مشکلت بودم›
.
.
.
هعی هعی.قشنگ بود✨✨
روضه خوانت میشوم با روضهای تک مصرعی
بر زمین بودی و بر جسم تو پیراهن نبود
.
.
.
حضرت زینب بالا سر پیکر امام حسین میگه: حسین:
به وداع منو تو خیره شده چشم رباب
خواندم از طرز نگاهش که منم دل دارم
درد دل با کس نگفتم درد من گفتن نداشت
خنده بر لب میزدم هر چند که خندیدن نداشت.
.
.
.
ماشاالله ماشاالله . اینو با اجازه کپی کردم😁
سخت بود اما مذیرفتم، من نباشم بهتر است
میرم خوشبخت باشی گور بابای دلم
نکند فکر کنی در دل من یاد تو نیست
گوش کن نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست:)
.
.
.
یه شعری خوندم قشنگ بود
گل سرخم چرا پژمرده حالی
بیا قسمت کنیم دردی که داری
بیا قسمت کنیم بیشش به من ده
که تو کوچک دلی طاقت نداری...
اصلاً ندارد روزِ محشر گیر و داری
هر کس در این عالم دلش گیرِ رقیّه ست !³¹⁵
.
.
.
✨✨
خواب دیدم توی دشت از نعنا
روی پاهای تو خوابم برده
نمیدونی که همین خواب سبک
چه بلایی به سرم آورده..:)
.
.
.
افرین افرین
چهره پرست چه داند؟ ارزش دل صفا را؟
ناگهان آمدی و تلخیِ دل شیرین شد،
مثل یک حبّهی قندی که به چای افتادهست.
.
.
.
گفتم ز لحل نوش لبان پیر را چه سود؟
گفتا به بوسه شکرینش جوان کنند
همه گفتند که نگاهت تاوان دارد
من دیوانه چرا نگاهت کردم..
.
.
.
بولورن گتملیسن روزگار نامدی
با اون هنه ادعا دیدی اخر رفتی؟