هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
بدنم می لرزه
نه افطار خوردم نه سحری
من گریه هامو کردم
دیگه بسه
دل قوی دار
آقا سیدعلی خامنه ای خون داده پای این انقلاب
نمی زارم خون آقا پایمال بشه
پاشو محکم قیام برای خون خواهی سیدعلی داریم
این آغاز نبرد نهایی و عاشوراییست
هدایت شده از هِزارویكشَب*
ولی من همیشه حسرت یهبار اومدن به بیتِرهبری و دیدن شما روی دلم میمونه.
چقدر میتونید پَست باشید که هنوز میگید به ایشون ظالم.. مونده تا بفهمید کی بوده و چه کارها کرده، مونده بفهمید که وقتی میگیم انگار یتیم شدیم یعنی چی.
هدایت شده از هِزارویكشَب*
ختم صلوات به نیتِ ظهورِ آقاجانمون، حضرت مهدی صاحب الزمان.
تعداد صلوات رو پیوی اعلام کنید.
@Rosaalin
هدایت شده از زخم کاری(شعبه جنگ)
«آن روزی که جمهوری اسلامی یک نهال باریک بود شما نتوانستید آن را از زمین قلع کنید و بِکنید. امروز بحمداللّه یک شجرهی مبارکهی بلند و پرثمر است جمهوری اسلامی.»
آخرین سخنرانی قائد شهید؛
سیدعلی حسینی خامنهای
۱۴۰۴.۱۱.۲۸
امروز با تمامِ وجود فریاد زدیم:
"این همه لشکر آمده، به عشقِ رهبر آمده.."
و هیچ گاه نمیدانستیم که این شعار اینگونه قلبمان را چنگ بگیرد و اشک هایمان را جاری کند.
هدایت شده از متعلقات ☫
بعد از رحلت امام
و جانشینی آقا
دنیا علیه ایشون بود
خیلی از عاشقان خمینی علیه
ایشون موضع گرفتند
آماده باشید
آماده بشید برای دفاع از ولی فقیه
زمان
فعلا فقط این مهمه
مجلس خبرگان از قبل تصمیم خودش رو گرفته و آقا هم تائید کردند
برنامه بعدی ما دفاع از رهبر مون هست