چرا نشستید؟ چرا زانوی غم بغل گرفتید؟
گریه هاتون رو بکنید، بذارید اون بغضِ سنگین بشکنه اما بعدش بلند شید، پاشید که هنوز کلی کار داریم، باید مملکت رو آماده کنیم برای ظهور آقامون.
باید با حضورمون توی میدون و تجمع ها نشون بدیم که پای کاریم.
بچههایی که تو شهر های بزرگتر هستید، میدونم چقدر شرایط سختی دارید.. انشاءالله که همه چیز ختم به خیر میشه و جبههی حق پیروزه.. ما کنارتونیم.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
یادتونه اون سس خرسی فراخوان داده بود و هوا که بارونی شده بود یه عده اندکی اومدن و اونام نیم ساعته رفتن، اما این مردمِ ما سال هاست که توی برف و بارون، توی هر شرایطی پای کار انقلاب بودند و هستند.
هر شب میایم و نشون میدیم که هیچکسی حق نداره ذره ای به خاکِ ایرانمون چشم داشته باشه، ۳۷ سال رهبرِ شهیدمون با اقتدار نذاشت یک وجب از این خاک کم شه، بعد رفتنش هم نمیذاریم فکر کنن که میدون رو خالی کردیم.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
حیدر حیدر...
از اعماقِ وجود حیدر حیدر کنان در خیابان ها قدم میزنیم تا بدانید که،
"با آلِ علی هر که درافتاد، ورافتاد."