eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
یعنی هروقت صبح دیر پا می‌شم مثل چی پشیمون میشم و افسوس میخورم.
حواستون باشه که چه فیلم و سریالی می‌بینید، چه آهنگی گوش میدید، خلاصه که برای چشم‌ها و گوش‌ هاتون ارزش قائل شید بچه ها.
خیلی ناگهانی تصمیم گرفتم دوباره بعد مدت ها سریال شادی رو ببینم.
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
_
تو اون شبِ بُن‌بست که بغض کرد و شکست . ‌. .
یه هفته از اردی‌بهشت گذشت، نمیخوام آقا، نمیخوام.
توصیفِ یکی از بچه های گپ اگه پسر بودم: جدا خیلی خوب توصیف کردسنینینین.
بی تابِ تو ام، مَحو تو ام، خانه خرابم‌.. .
به نامِ آفریدگارِ او.
سکوتی که این موقع از روز حاکم‌ـه.. !
دخترای فعال باحالن و حس خوبی میدن: + کجا بودی؟ - بودم سرکار. +کجا بودی؟ - بودم باشگاه. +کجا بودی؟ - داشتم زبان تمرین می کردم.