eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
لعنت به این فصل زمستون هنوز روز شروع نشده شبه و عملا هیچی از زندگی نمی‌فهمی فقط باید بدو بدو بی‌افتی دنبال ساعت تا ازش عقب نمونی.چشم به هم میزنی ساعت شده ۱۲.در عوض تابستون لحظه به لحظه‌ی زندگی رو می‌شه حس کرد و تازه می‌فهمی زندگی علاوه بر بد نبودن قشنگ هم هست. • تین. • @farsitweets
یه جا بالاخره کم میاری، و مهم نیست کجا و چطور، فقط از چشمات می‌زنه بیرون.
مدرسه با یه بچه‌ی ابتدایی دقیقا چیکار می‌کنه که باعث می‌شه اون بچه بخواد بمیره ولی نره؟
گاهی فکر می‌کنم دیگه استرس ندارم، استرس من‌و داره.
از لحاظ روحی نیاز دارم یه روز از صبح بریم چندنفری برای راست و ریست کردن مراسم و انجام کارها و درست کردنِ دکور برنامه و ظهر با بچه ها بمونیم همونجا تو مکان‌ش یه چیزی بزنیم بر بَدن و خستگی دَر کنیم تا نزدیک اذان، بعد پاشیم روسری های کَج و مَعوج‌ مون رو درست کنیم تا همه بیان وارد مسجد یا حالا مکان مراسم بشن، بعد اینکه همه رفتن هم شروع کنیم جمع و جور کردن وسایل و تمیز کردن و جارو کشیدنِ مسجد، بعدشم‌ بوس بای با بچه ها وَ.. ته‌ِشم شب از خستگی غش کنیم‌. خدایا از این خستگی ها. 🙏🏻
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
کسیو وسط راه ول نکنید شاید این راه اصلا راهِ اون نبوده، بخاطر شما اومده. »امیرمهدی اصغری« @farsitweets
ببین برعکسِ تو من‌و به گذشته زوری بستنم.