eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
ببین برعکسِ تو من‌و به گذشته زوری بستنم.
امروز یه شعر همینجور تو ذهنم از صبح تکرار می‌شد، نمی‌دونم انگار با یه واژه تو آزمون اومد تو ذهنم و مدام می‌چرخید لا به لای افکارم.. غلط است هرکه گوید که به دل رهست دل را.. دلِ من زِ غصه خون شد، دلِ او خبر ندارد..
گوشۀ حیاط نشسته بودیم، بارون آروم‌آروم می‌بارید و سردیِ هوا گرمای دستامون رو دزدیده بود، دستای هم‌و‌ گرفتیم و روانۀ کلاس شدیم. این روزها خوردنِ زنگِ کلاس خیلی زیاد روح و روانم رو بهم می‌ریزه.
بچه ها:))))) گریه:)))))) یادِ پارسال افتادم من دیوان حافظ می‌بردم مدرسه بعد تو زنگ های بی‌کاری چهارتایی فال می‌گرفتیم برای هم، اگه خوشمون نمی‌اومد دوباره و دوباره و دوباره، یادمه یه روز نزدیک ۶ بار فال گرفتیم هر کدوم. :))))))) کاش انقدر زود نمی‌گذشت، کاش.
هدایت شده از سبز جاندار"
میبینی آقای رنگو؟مثل این کمیک ملت ما به آقای پزشکیان رای دادن چون ازدواج مجدد نکرد و به زنش وفادار موند!! بهش رای دادن چون قراره فیلترینگ رو برداره تا حداقل ما تو بی برقی بتونیم اینستاگردی کنیم!![هرچند خونه ما نت همراه با برق میره] بهش رای دادن چون تو حوزه های انتخاباتیش شروین پخش میکرد و قرار بود آزادی سلب شده زنان این دیار رو بهشون برگردونه!! ولی چه کشکی آقای رنگو؟ چه دوغی؟ حال ما خوب است اما تو باور نکن....