eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
داشتم به این فکر می‌کردم امیدوارم نزنه به سرم و اینجا رو نگه دارم تا وقتی برسم به هدفم و بیام با ذوق منم بگم: بچه ها بلاخره شد. :))))))))))))))
گلودرد فریبم داد. آبریزش بینی عذابم می‌دهد. از سرفه وحشت دارم.
هدایت شده از هِزارویك‌شَب*
اینکه امروز رفتم پیش مادرِ شهید علی‌وردی واقعا خوشحال کننده بود >>>>.
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
اینکه امروز رفتم پیش مادرِ شهید علی‌وردی واقعا خوشحال کننده بود >>>>.
بچه ها چقدر خانومِ با شخصیت و مهربونی‌.. باهاشون‌ سلام احوال‌پرسی کردیم‌..(((((: لبخندی شدیییم.
چند ساعت کنار هم بودیم و جدا حال و هوام عوض شد، بغل بغل بغل.
اگه بیدارید.. چندتا صلوات برای سلامتیِ یکی از عزیزترین‌هام می‌فرستید..؟ :)))
یه تیکه مداحیِ عشق حسین از آقای نریمانی هست که می‌گه: درست میای سرِ بزنگاه‌.. امام حسین‌و می‌گه بچه ها، راست می‌گه، همیشه سر بزنگاه وقتی دستت به هیچ جا بند نیست با تموم شرمندگی هات‌ بازم وقتی کارت‌ گیره درست میاد سر بزنگاه‌.. و دستِ رد به سینه‌ت نمی‌زنه، حالا نه فقط امام‌ حسین ها.. همه‌ی بچه های حضرت فاطمه همشون از دَم حواس‌شون هست، حتی وقتی با کوله باری از گناه می‌ری و سرت پایینه بازم دستات رو می‌گیرن. اهل بیت همیشه‌ هستن ماییم‌ که دور می‌شیم.. و نورِ وجودشون‌ رو تو زندگی‌ مون گم می‌کنیم. همینجوری دلی خواستم بگم‌ و اگر نه منم اهل سخنرانی نیستم‌ فقط .. دیدم که می‌گم. ((((:
هدایت شده از یوحِنآ؛
هدایت شده از شوچول اچلیلی ایز هیر 💜🍬
جدیدا وقتی بیرون میرم عکس کمتر میگیرم و کیفیت زندگیم و تجربه هام بالاتر رفته واقعا.
پنجشبه‌ی عزیزم ببخشید که قدرِت رو ندونستم و الان دارم افسوس می‌خورم.