eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مُرتاح
شِلاب زنه <<< نااا وَرف زنه
امروز زنگ نماز صدای اذان تو حیاط پیچیده بود و هم‌زمان بارون هم با شدت می‌بارید، فضا یه طوری قشنگ و حا‌ل‌خوب‌کُن بود که با وجودِ سوزِ سرما دلت می‌خواست ساعت ها بشینی و به صدای اذان گوش بدی.
ننه‌ ام‌ البنین به چادرت گرفتارم.. دارم از غصه می‌میرم و به رو خودم نمی‌آرم..(:
چقدر دیدنِ این لحظه ها الان برای خونواده های مدافعینِ حرم سخته. (((:
خیلی دوست دارم ببینم من از دیدِ تو چه جوریم‌.
بچه ها شهرمون بعد چندساااال‌ داره برف می‌آد و یحتبحکجببنجیمینیینیحی وای.
قشنگ ترین صحنه ای که امروز باهاش شروع شد، پا شدم از پنجره به بیرون نگاه کردم و دیدم برف روی کوه رو پوشونده.