خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
بخونیم.
من میگم اینجا چند روزه یه حس خوبی نمیده، دعای فرجو یادم میرفت بفرستم. گریه-
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
وای این پک خیلی نازهبهبهیفطحجک.:))))))))
ببینیدش آخهه وای.
دقیقااا. چقدر برنامه چیده بودم از اول مهر که اون سه روز کلی خاطره ثبت کنم. بعد:)))))))))
هدایت شده از یاسهاسبزخواهندشد ؛
"درست پشت سرم بود برنگشتم ببینمش" :))))))))))