هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
آدمایی که همه براشون «عزیزم» و «دورت بگردم» و «فدات بشم» هستن رو نمیپسندم. آدم باید «عزیزم»هاش، «فدات بشم»هاش و «دورت بگردم»هاش محدود باشن
»حواس پرت«
@farsitweets
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
غروبِ مزارشهدا:))))
اونجایی عمیقا حال خوب رو با پوست و استخوون حس میکنی که با حال بد و چشم هایی که یه لایه اشک روشونه پاشی بری گلزار و آروم بگیری.