مدرسهی ما ساختش خیلی قدیمیه و برای دورهی قبل انقلابه، حتی یه کمد داریم تو نمازخونه که کلی آلبوم از عکس های دورهی انقلاب و روزنامه های اون دورهست که بایگانی شده.
بعد تو حیاطمون زیرزمین داریم، زیرِ سالن اصلی و کلاس ها کلا زیرزمینه و یه فضای خالی و بزرگه که میله زدن و جلوش تخته گذاشتن، بعد دیروز یکی از بچه ها میگفت اینجا برای ساواک بوده.:)))))))) از بابام پرسیدم گفت احتمالش هست.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
مدرسهی ما ساختش خیلی قدیمیه و برای دورهی قبل انقلابه، حتی یه کمد داریم تو نمازخونه که کلی آلبوم
و اون زیرزمینهامونم شکنجهگاهشون بوده:))
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
و اون زیرزمینهامونم شکنجهگاهشون بوده:))
مدرسه ❌
شکنجهگاه ✅
کاش مثلا این وسطمسطا، لا به لای این خستگی ها یه مشهدمون بشه، یه چای تو چایخونهی حضرت، یه زیارتنامه روبروی ضریح.:)
خدایا لطفا به من یه کارت بینهایت بده برای خرید پلیور و بافت های خوشگلموشگل و لباس های چارخونه:)))))))).