هدایت شده از - دلدادھ مٺحول -
سلام بچهها.
یکی از عزیزانم حالش نگران کنندس و مساعد نیست...
اگه منت بزارید برای سلامتیش صلوات بفرستید، خیلی خیلی ممنونتون میشم🫂
دم تک تکتون گرم
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
:)))))
خیلی از همین شهدا میتونستن ادامه تحصیل بدن و به بهترین و عالی ترین درجات تحصیلی برسن و شغل و موقعیت اجتماعی داشته باشن الان تو جامعه، ولی یه راه دیگه رو انتخاب کردن که اون واقعا انتهاي عاقبت به خیری بوده، میگه که از جون بالاترم داریم؟ اونا از جونشون برای انقلاب مایه گذاشتن، تو چیکار کردی؟ تو حاضر شدی سلاح خودت رو دست بگیری و برای انقلاب کاری کنی؟ سلاح ما چیه الان جز درس خوندن؟ بچه ها تو هر عرصه و زمینه ای که هستید تلاش کنید به بالاترین نقطه ها برسید، انقلاب فقط حرف زدن و رفتن به هیأت و راهپیمایی ها نیست.
البته که به قول شهید طهرانچی: "خوب درس بخونید ولی فقط درس نخونید، سرتون تو کار تشکلی هم باید بالا باشه."
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
"چلۀ دعای عهد روز سوم"
"چلۀ دعای عهد روز پنجم"
یه بلیطِ رفت به مشهد میخوام، لطفا اگه امکان داره بیبرگشت هم باشه.(((((: