eitaa logo
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
226 ویدیو
3 فایل
- هوای زیستن یا رب چنین سنگین چرا باید؟ - امیدوار/در تکاپو/شیفتۀ شعر/در ستایشِ فلسفه/مستأصل/بچۀ شمال و زیتون پرورده/آبیِ لاجوردی/سربازِ کوچکِ اما‌م. - - می‌شنومت. https://abzarek.ir/service-p/msg/4302991
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا یه هیأتِ درست و دَرمون‌ قسمت‌مون کن‌.
هدایت شده از - دلدادھ مٺحول -
سلام بچه‌ها. یکی از عزیزانم حالش نگران کنندس و مساعد نیست... اگه منت بزارید برای سلامتیش صلوات بفرستید، خیلی خیلی ممنونتون میشم🫂 دم تک تکتون گرم
کاش یکی می‌تونست منو برداره تو این هوا بریم دور دور.
خانۀ‌انتهای‌خیابان‌۲۴۵؛
:)))))
خیلی از همین شهدا می‌تونستن ادامه تحصیل بدن و به بهترین و عالی ترین درجات تحصیلی برسن و شغل و موقعیت اجتماعی داشته باشن الان تو جامعه، ولی یه راه دیگه رو انتخاب کردن‌ که اون واقعا انتهاي عاقبت به خیری بوده، میگه که از جون بالاترم داریم؟ اونا از جون‌شون برای انقلاب مایه گذاشتن، تو چیکار کردی؟ تو حاضر شدی سلاح خودت رو دست بگیری و برای انقلاب کاری کنی؟ سلاح ما چیه الان جز درس خوندن؟ بچه ها تو هر عرصه و زمینه ای که هستید تلاش کنید به بالاترین نقطه ها برسید، انقلاب فقط حرف زدن و رفتن به هیأت و راهپیمایی ها نیست. البته که به قول شهید طهرانچی: "خوب درس بخونید ولی فقط درس نخونید، سرتون تو کار تشکلی هم باید بالا باشه."
یه بلیطِ رفت به مشهد می‌خوام، لطفا اگه امکان داره بی‌برگشت هم باشه.(((((: