سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت
آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت
تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت
جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت
- حافظ
هدایت شده از حسینیه مؤمنات :)
نمیدونم شما به کسایی که کم میارن
چی میگید، اما حامد ابراهیمپور خیلی
قشنگ میگه :
به رقصِ مرگ میانِ تنت ادامه بده
نفس بگیر و به جان کندنت ادامه بده
نومید نگرد، نزدیک است رسیدنت، ادامه بده :)
میشه برام دعا کنید که امشب یه کاری رو خوب پیش ببرم؟ مهمه برام..؛) ممنونتونم مثل همیشه.💖
مدیونید فکر کنید بخاطر اینکه امتحانمون رو کنسل کرد.
نه ولی جدی اینکه درس موردعلاقهت دبیرِ خوبی هم داشته باشه واقعا نور علی نوره.
از همینجا سه تا ماچ برای خانومِ فلسفهمون.
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
میشه برام دعا کنید که امشب یه کاری رو خوب پیش ببرم؟ مهمه برام..؛) ممنونتونم مثل همیشه.💖
انجام شد.
الان حس رضایتِ قلبی درونم موج میزنه.
اگه دعا کردید متشکرم. لبخندِ پهن*