اگر یه روزی بتونم، آدم هایی که دوست دارم رو برمیدارم و از این شهر میرم، یه جا که هیچکسی نفهمه. هیچکس.
ای لحظه ای که در سر هر شاخه فکر توست
ای نوبهار تا به ابد جاودان بیا
این صید را به معجزهی عشق زنده کن
عیسای من به دیدن این نیمه جان بیا
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
اگه چیزی رو میخوام که تا حالا نداشتم،
باید کاری رو انجام بدم که تا حالا نکردم.
فکر کنم من و رزالین این دو روز اندازهی کل عمرمون دراما تجربه کردیم، خدا بخیر کنه. :)))))))