ای لحظه ای که در سر هر شاخه فکر توست
ای نوبهار تا به ابد جاودان بیا
این صید را به معجزهی عشق زنده کن
عیسای من به دیدن این نیمه جان بیا
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
اگه چیزی رو میخوام که تا حالا نداشتم،
باید کاری رو انجام بدم که تا حالا نکردم.
فکر کنم من و رزالین این دو روز اندازهی کل عمرمون دراما تجربه کردیم، خدا بخیر کنه. :)))))))
چقدر دردناکه، اینکه هرجا که باشی تو هر زمینه ای و هر مکانی، حتی اگه سرت تو کار خودت باشه و تو مسیر خودت در حال قدم برداشتن باشی، بازم یه عده آدم پیدا میشن که برات حاشیه درست کنن و پشت سرت حرف بزنن، و چقدر این آدم ها منزجرکننده هستن، هرجا دیدینشون ازشون چند کیلومتر فاصله بگیرید.