تو جمع نشسته بودیم، حواسم پیِ خودم بود، یهو داییم گفت: دایی روسریت چه خوشرنگه!
از عمقِ وجود لبخند زدم، گاهی بعضی حرف ها رو از کسایی که انتظار نداری میشنوی و چقدر میچسبه بهت.
مامان، بودنت همه چیزه، همه چیز.
قول میدم به چیزی که میخوای برسم و لبخند رو لبهات بیارم.
روزت مبارک مامان. =)