مامان، بودنت همه چیزه، همه چیز.
قول میدم به چیزی که میخوای برسم و لبخند رو لبهات بیارم.
روزت مبارک مامان. =)
هر صحبتِ حضرت آقا برام عین کورسوی امید تو تاریکیِ این روزهاست، واقعا انگار آدم رو با حرف هاشون هل میدن به سمت جلو، به سمت قدم برداشتن برای آینده، برای ساختنِ کشور و وطن.
هدایت شده از هِزارویكشَب*
کاش بعضی آدما فقط انقد🤏 دارای شعور بودن.