هدایت شده از هِزارویكشَب*
کاش بعضی آدما فقط انقد🤏 دارای شعور بودن.
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه ای که قراره تربیت کنم💞💞💞:
خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
؛
این لالاییِ گیلکی رو خیلی دوست دارم، خیلی حس خوبی میده بهم.
نمیدونم از کجا ذخیرهش کرده بودم ولی هر چیزی که هست واقعا آرومم میکنه، دوست داشتم تو پلی لیستِ اینجا باشه.
تنم تابوت غمگینی که جانم را نمی فهمد
دل تنگم حصار استخوانم را نمی فهمد
شبیه بغض نوزادی که ساعتهاست میگرید
پر از حرفم کسی اما زبانم را نمیفهمد
انارم دانه دانه دانه دانه دانه غم دارم
کسی تا نشکنم راز نهانم را نمیفهمد
دلم تنگ است و می گریم، دلم تنگ است و میخندم کسی که نیست دیوانه جهانم را نمی فهمد
چنان در آتش غم سوخته جانم که میدانم
پس از مرگم کسی نام و نشانم را نمیفهمد
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
چَت کردن بدترین راه ارتباطی ممکنه (قسمت ۱۲۰) چرا؟
چون نه چشمای همو میبنین، نه لحن همو متوجه میشن، پر از سوتفاهمه و بنظرم هیچ جوره نمیشه مکالمه حسابش کرد. خاک به سرش.
»کسرا«
@farsitweets