eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
538 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
9هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بایدن باز هم مردم اوکراین و ایران را قاطی کرد 🔹 در ویدئو منتشر شده از اظهارات بایدن در کنفرانس خبری مشترک با زلنسکی، او می‌گوید: 🔹 برای اطمینان از اینکه دولت اوکراین می‌تواند به ارائه خدمات اساسی اولیه به مردم ایران ادامه دهد...»؛ گافی که رئیس‌جمهور اوکراین را میخکوب کرد. 🔹 آخرشم به جای اوکراین واسه ایران سلاح میفرسته((: 🚨به لشکر سایبری قدس بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/542441666C7e7c280a3b کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ پای پهپادها به کنگره آمریکا هم باز شد! / زلینسکی از تهدید پهپادهای ایرانی می‌گوید: 🔹‌ «پهپادهای مرگبار ایرانی که صدها فروند از آن‌ها به روسیه فرستاده شده‌اند، به تهدیدی برای زیرساخت‌های حیاتی ما تبدیل شده‌اند. اینگونه است که یک تروریست به دیگری کمک می‌کند. اگر ما اکنون جلوی آنها را نگیریم، دیر یا زود آنها به سایر متحدان شما نیز حمله خواهند کرد.» 🚨 به لشکر سایبری قدس بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/542441666C7e7c280a3b کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
♦️‌ افشای استفاده ارتش آمریکا از توئیتر برای انجام عملیات روانی در خاورمیانه/ ایلان ماسک تائید کرد 🔹‌ منبع شایعه دزدیدن آب عراق توسط ایران و توزیع مواد مخدر در این کشور چه کسی بود؟! 🔹‌ در اطلاعات منتشر شده آمده است: فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) از مالک پیشین توییتر درخواست کرده بود که اولویت را به ۵۲ حساب توییتر عرب بدهد که «برای تقویت برخی از پیام ها استفاده می شوند.» 🔹‌ حساب‌های فرماندهی مرکزی ایالات متحده در این فهرست، بارها در مورد اولویت‌های نظامی آمریکا در خاورمیانه، از جمله تبلیغ پیام‌های ضدایرانی و ترویج جنگ مورد حمایت عربستان و آمریکا در یمن، توییت کرده‌اند. 🔹‌ شبکه تبلیغاتی ایالات متحده بی وقفه روایاتی را علیه روسیه، چین و سایر کشورهای خارجی پیش می برد. آنها ایران را متهم کردند که "امنیت آب عراق را تهدید می کند و کشور را با کریستال متم" پر می کند و اعضای بدن پناهندگان افغان را برداشته است. 🔹‌ ایلان ماسک مالک جدید توئیتر با ریتوئیت این گزارش صحت این اطلاعات را تائید کرده است. 🚨 به لشکر سایبری قدس بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/542441666C7e7c280a3b کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
یلدای ۴۴ سال پیش، فقط ۹ شهر ایران گاز داشت. امروز اما قریب به اتفاق ملت ما از این نعمت بهره‌مندند. آب و برق و جاده و دیگر زیرساخت‌ها نیز چنین‌اند. شاید این رویکرد به مذاق برخی خوش نیاید، اما پیشرفت عدالت‌محور همین است. ایران را، با هم، برای همه ایرانیان، می‌سازیم... @syjebraily کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
هدایت شده از طریق السُّلوک
✅برای منور شدن قلوب، صبح جمعه ناشتا انار بخوریم ... ✍امام کاظم علیه السلام : هر کس روز جمعه ناشتا یک انار بخورد قلبش تا چهل روز روشن شود و اگر دو انار بخورد قلبش تا هشتاد روز روشن می‌شود، و اگر سه انار بخورد تا صد و بیست روز. و وسوسه شیطان از او دور گردد و هرکس وسوسه شیطان از او دور شود نافرمانى خدا نکند و هر کس نافرمانى خدا نکند خدا او را به بهشت برد. 📚المحاسن/ج‏2/ص544 📚الكافي (ط - الإسلامية)/ج‏6/ص355 📚روضة المتقين(ط - القديمة)/ج‏7/ص605 📚وسائل الشيعة/ج‏24/ص418 📚مرآة العقول/ج‏22/ص194 @sulook
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 | رهبر انقلاب در دیدار اخیر: ما در قضیّه‌ی و و ترسیم واقعیّات کوتاهی داریم. 🔹 خیلی از جوانهای ما و شما قضایای بیست سال قبل را نمیدانند، قضایای منافقین را نمیدانند. 🔹 در همین شیراز، روز ماه رمضان، دم افطار، منافقین وارد خانه‌ی آن دکترِ شریفِ بزرگوار میشوند و [او را] به رگبار میبندند؛ روز ماه رمضان در شیراز! بعدها من به آن خانه رفتم. نسل جوان ما متأسّفانه خیلی از اینها را نمیداند؛ ما در این زمینه‌ها کم‌کاری داریم؛ باید عناصر هنری ما [کار کنند]. 🔺 حالا شما جوانها که اینجا هستید، هر کدامتان که در کار ، در کار رسانه، در کار تبلیغ، در کار نگارش دستی دارید، یادتان باشد که اینها جزو وظایف حتمی ما است. 🔍 متن کامل بیانات👇 https://khl.ink/f/51528 ☝️با ایده های مناسب پرداخت دراماتیک برای فیلمنامه فیلم و سریال و نمایشنامه ✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا @filmnamenevisi فیلمنامه نویسی: تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر https://rubika.ir/filmnamenevisi ارسال گسترده https://eitaa.com/FilmnameNevisi/3821 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤡 علی کریمی، بازیکنی که همیشه به حواشی بیشتر از متن اهمیت میداد. 🔹 علی کریمی، بازیکن سابق فراری فوتبال کشور، در طول دوره بازیگری خود در فوتبال همیشه به دنبال حواشی و بی احترامی به مربیان، داوران و خبرنگاران بوده است. کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
هدایت شده از انصارالمقاومه
.آنی❗️اینک 🎬فاطمه شناسی در شبکه ۴ سیما با حضور دکتر زورق اطلاع رسانی فوری نقش فاطمیت حضرت در گشایش راه مقاومت اسلامی در تاریخ برنامه تلویزیونی سوره شبکه ۴ سیما اطلاع رسانه فوری قال الله: الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائكه https://eitaa.com/ansarolmoqawamah/12164 ارسال گسترده✅ .
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
معرفی کتاب با قلم دکتر محمد حسن زورق کتاب حاضر تحلیلی درباره حضرت فاطمه (س) و سیره و اندیشه های حضرت (س) می باشد. کتاب حاضر در چهار فصل با عنوان های "در عصر بعثت"، "قریش، محمد و فاطمه"، "مدینه النبی و مدینه العرب" و "فاطمه چه گفت؟ مدینه چه شد؟" منتشر شده است. نویسنده درفصل نخست درچهار بخش جداگانه به "جهان وجای پیامبران"،"نگاه ازشرق به جهان"،"کالبدشکافی جهان"،"خاورمیانه" و "عربستان" پرداخته است. در فصل دوم در پنج بخش به " قریش"، "محمد و خدیجه"، بعثت محمد"، "ولادت فاطمه" و "فاطمه و مکه" پرداخته شده است. در فصل سوم کتاب نیز "هجرت"، "پیدایش دو مدینه"، "فاطمه و علی"، "مدینه النبی" و "مدینه العرب" مورد بررسی قرار گرفته و چهارمین فصل کتاب به "رحلت پیامبر"، "مدینه چه شد؟"، "فاطمه چه گفت؟"،"فاطمه و مرگ" و "ازفاطمه تا مرگ" پرداخته است. این کتاب که یکی از آثار برتر جشنواره بین المللی کتاب سال ولایت در سال 82 بوده، در 17 نمودار مطالب کتاب را به شیوه ای نموداری ارائه کرده است. لینک دانلود مستقیم کتاب http://zowraq.ir/download/2527/ ☝️با ایده های مناسب پرداخت دراماتیک برای فیلمنامه فیلم و سریال و نمایشنامه ✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا @filmnamenevisi فیلمنامه نویسی: تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر https://rubika.ir/filmnamenevisi ارسال گسترده https://eitaa.com/FilmnameNevisi/3822 .
🔶 " حذف دلار از سیستم مبادلات رسمی کشور" ایجاد شد. 🔻با توجه به اینکه یکی از ارکان جنگ اقتصادی در برابر ملت ایران، دلار آمریکاست، ضرورت دارد مسئولین اقتصادی کشور هرچه سریعتر دلار را از محل اتکا اقتصاد کشور خارج و نقدینگی کشور را با اتکا به طلا مستحکم کنند. 🔻حتما از این پویش حمایت کنید. 👇🏻 https://www.farsnews.ir/my/c/176804 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم http://eitaa.com/joinchat/1560084480C6ad9c44032
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 | وعده امام زمان به امام خمینی که محقق شد! ♨️ خاطره عجیب مداح امام خمینی از دوران مبارزات قبل از انقلاب ‼️ کسی فکرش را هم نمی‌کرد شاه از کشور برود! ♨️ رمز اساسی نصرت الهی 💢 روایت 43 سال پیش: چگونگی ترک شاه از ایران! ❎ این یک تکلیف الهی است: شاه باید برود! ⁉️ خداوند به چه کسانی وعده یاری داده؟ _______________________ 🔹برشی از سخنرانی 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فکر کن وسط هیئت داری سینه میزنی یک دفعه رهبری شروع کنن به سخنرانی!😳 🔹 حتما شما هم این شعار رو شندید یا گفتید ببینید نظر رهبری چیه! 😲 🇮🇷 کانال رسمی 👇🏻 @antarnational کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
هدایت شده از ایران آنلاین ✌️
46.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جهان دارد به پایان ضحاک نزدیک می‌شود/ نظم اهریمنی دنیا به زودی براندازی خواهد شد / مرور فلسفه شب یلدا و چرایی توجه ایرانی‌ها به این شب، بسیار قابل تأمل و مهم است/ آنچه از تاریخ و فرهنگ ایرانی‌ها و حقایق مطرح شده در کتاب‌های دینی بر می‌آید نشان می‌دهد که دنیا با یک تقابل خیر و شر و نور و تاریکی رو به رو است / تقابلی که در آن ضحاک به روزهای پایان خود نزدیک شده و نظم اهریمنی دنیا در آستانه ی سلام به پایان قرار دارد... / قسمت ۱۰۶۴ ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی http://zil.ink/mr.tahlilgar @iran_onlin_ir
♦️ ۴ شیطان که بر فرات بسته شده‌اند رها خواهند شد. 🔸 جنگی بزرگ در خواهد گرفت و او خواهد آمد 🔸 در شب بلند سال بر شما بشارت که پایان شب نزدیک است و نور به زودی حکم فرما خواهد شد... ۱۴۰۱/۹/۳۰ 🔺 در کتب تاریخی روم، افرادی که از آن دیار به ایران می‌آمده و ایران را می‌شناخته‌اند مردم این سرزمین را اینگونه معرفی کرده‌اند: آنها مردمانی هستند که در بلندترین شب سال به همراه پیران و پاکان خود با لباسی نو و پاک بر فراز تپه‌ای رفته، و طی مراسمی ویژه از آسمان و صاحب آن می‌خواستند که آن رهبر بزرگ را برای رستگاری آدمیان بفرستد... تلاشی مرموز، قابل تأمل و معنادار در جای جای تاریخ ایران، برای دعوت کردن ایرانیان به "هوشیاری در برابر نظم اهریمنی جهان" در همه جای تاریخ و فرهنگ این سرزمین به چشم می‌خورد. مثال واضحش جایی در شاهنامه است که حکیم فرودسی از ضحاک می‌گوید. شاهی مستکبر که نظمی اهریمنی حاکم کرده و با مارهایی که مغز جوانان را می‌خورد پایه‌های این نظم را مستحکم میکند. درست چیزی شبیه به ابزار رسانه ای استکبار، به ایران امروز تهاجم کرده و با خوردن مغز بشر به ویژه نوع شرقی آن و دگرگون کردنِ ادراکش، مستحکم کردن پایه‌های نظم جهانی را دنبال میکند. 🔺 اینکه این استکبار ستیزی و منجی خواهی چرا و چگونه وارد این تاریخ شده جای سوال دارد اما بررسی آنچه در دیگر ادیان و مذاهب و فرهنگ ها آمده نشان می‌دهد در یک نمونه برای آمدن منجی پیش نیازهایی وجود دارد که باید بازخوانی شود. ما همواره از یک نبرد آخرالزمانی در اطرف فرات گفته ایم. نبردی آخرالزمانی و خونین که جبهه حق از حضور در آن منع شده و به آنها گفته شده که بدانید نابودی دشمنان شما در آن است. نبردی که از خونین ترین نبردهای تاریخ خواهد بود. آنچه درباره این نبرد در اطراف فرات گفته شده فقط مربوط به کتب تاریخی و مذهبی ما نیست و در دیگر ادیان هم اشاراتی به آن شده است. 🔺 در مکاشفات یوحنا در این خصوص نکاتی آمده که میخوانیم: وقتی فرشته ششم شیپور را نواخت، از چهارگوشه قربانگاه زرین که در حضور خدا قرار داشت صدایی شنیدم که به فرشته ششم گفت: آن چهار فرشته شیطان را که بر فرات بسته شده‌اند، آزاد ساز. آنگاه آن چهار فرشته که برای چنین روز و ساعتی آماده شده بودند آزاد شدند تا یک سوم مردم را بکشند شنیدم که آنها دویست میلیون جنگجوی سواره در اختیار داشتند. اسبان و سواران ایشان را در رؤیا دیدم، سواران آنان زره جنگی به تن داشتند که بعضی به رنگ سرخ آتشین، بعضی آبی آسمانی و بقیه به رنگ زرد بود. سر اسبان ایشان بیشتر به سر شیران شباهت داشت و از دهانشان دود و آتش و گوگرد بیرون می‌آمد که یک سوم مردم را از بین برد. قدرت مرگبار آنها نه تنها در دهانشان بلکه در دمشان نیز بود و شبیه سر مارهایی بود که نیش می‌زنند و زخمهایی کشنده ایجاد می‌کنند. کسانی که از این بلایا جان سالم بدر بردند، باز حاضر نشدند خدا را بپرستند... اینان نمی‌خواستند از آدم‌کُشی، جادوگری، زنا و دزدی دست بکشند و بسوی خدا بازگردند» (مکاشفه یوحنا 9: 13-21) 🔺 برگردیم به این روزها آمریکا برای حضور در عراق مجوز کنگره را داشته و با سازمان ملل است. با این وجود حضور آنها در سوریه و برپایی پایگاه هایشان در شرق فرات کاملا چراغ خاموش و بدون هماهنگی با کنگره و نهادهای بین المللی بوده است. در کنار آنها داعش نیز در مجلات خود به نقاطی در همین منطقه به عنوان جایی مقدس و آخرالزمانی برای خود یاد کرده است. ترکیه، کردها، روس‌ها و ... هم هر کدام در این معرکه داستان خودشان را دارند. رهبر ایران هم بارها در دیدارهای خود با چهره‌های بین المللی از جمله مقامات دیگر کشورها در خصوص حضور آمریکایی ها در شرق فرات هشدار داده که آخرینش در دیدار با پوتین رئیس جمهور روسیه بوده و در آن به لزوم خروج آمریکا از شرق فرات اشاره صریح کرده ‌اند. به متنی که در مکاشفات یوحنا آمده برگردید: اسب هایی دارند که از دهان آنها آتشی بیرون می آید که میکشد و زخم هایی کشنده ایجاد میکند... چقدر با چنین معرکه ای فاصله داریم؟ کیفیت آن چگونه خواهد بود؟ طرفین درگیری چه کسانی هستند؟ 🔺 تمام اینها نکاتی است که ساعت‌ها باید پیرامونش بحث کرد اما آنچه امشب و به بهانه ی یلدا میتوان گفت این است: ما در واپسین روزهای آخرالزمان هستیم. "مردی از قم" ، پرچم براندازی بلند کرد و جوان هایی با او همراه شدند و پس از چهل سال جغرافیای به راه انداخته و خودشان را "براندازان نظم نوین جهانی" معرفی کردند. و آنچه آنها رقم زدند در موارد بسیاری با آنچه در روایات در خصوص حال و هوای پیش از ظهور امده همخوانی دارد. بیایید در بلندترین شب سال مانند نیاکانمان دست به آسمان بلند کرده و بگوییم: خداوندا آن وجود مقدس و آن هدایتگر محترم و آن منجی موعود را برسان. @mrtahlilgar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺گزارشی مهم از لامذهب‌ترین گروه تروریستی ایران ... اطلاعات عجیبی که این مستند افشا کرد؛ اگر برایتان سوال است که چه بر سر فرود فولادوند آمده، اینجا دارد میگوید: فرود فولادوند در ترکیه توسط اهل سنتِ آنجا تنبیه و برای همیشه "ناپدید" شده است... انجمن پادشاهی را می‌توان شاخه ی نظامیِ ضدِ مذهبیِ داعش دانست. هر آنچه داعش در این سال‌ها علیه ملت ها انجام داده، انجمن پادشاهی با پوسته ی غیر مذهبی علیه ایرانیان رقم زده است... عجیب است که اطلاعاتی بی سابقه برای اولین بار اینقدر بی سر و صدا و راحت در این ویدئو دارد منتقل میشود و عجیب تر که کسی به آن حساس نشده است. پرچم بالاست ✌️🇮🇷 @mrtahlilgar1
🔺آمریکا برای برخی اکانت ها در توئیتر "کد تقلب" زده است... هشتگ مهسا امینی چگونه 300 میلیونی شد؟ در بازی های رایانه ای گاه شما یک "کد" را برای بازی میزنید، سپس دسترسی شما نا محدود میشود، هر کاری میخواهید میکنید و هیچ محدودیتی برای شما نیست. گلوله بر شما اثر نمیگذارد و تیرهایتان هم نامحدود میشود. این خبر به همین اشاره دارد. ارتش آمریکا در خاورمیانه تعدادی اکانت را به توئیتر معرفی کرده و از آن میخواهد که این اکانت ها هرچه گفتند، هرزنامه و فیک و دروغ و مروج خشونت و ... محسوب نشود و اکانت ها هرگز حذف نشوند بلکه بتوانند کار را پیش ببرند... مشابه همین ماجرا در مسئله ی مهسا امینی به شکلی دیگر رخ داده به طوری که شما شاهد هزاران اکانت بودید که هر یک حداقل 40 هزار توئیت در چند روز ارسال کرده اما هیچ یک حذف نشده بودند... پرچم بالاست ✌️🇮🇷 @mrtahlilgar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺میگویند این تصاویر آخرالزمانی مربوط به چین است کرونا اوج پیدا کرده، جنازه ها روی زمین است و بیمارستان ها تخت خالی ندارند. وقتی ایران بر روی مدیریت بحران کرونا تمرکز کرده و از واکسن های خود رونمایی کرد میگفتند : اینها رفته اند واکسن های چینی را برداشته و رویش برچسب برکت زده اند. اگر واقعا چنین است کاش چین کمی از این واکسن هایش که ما برچسبش را کنده بودیم و از طریقش کرونا را مدیریت کردیم در کشور خودش استفاده کند بلکه حال و روزش درست شود... پرچم بالاست ✌️🇮🇷 @mrtahlilgar1
🔺شایعاتی که ایران و عراق را در آستانه اربعین به جان هم می انداخت را یادتان هست؟ / فرماندهی مرکزی آمریکا اینها رو تولید کرده بوده است... در اطلاعات منتشر شده آمده است: فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) از مالک پیشین توییتر درخواست کرده بود که اولویت را به ۵۲ حساب توییتر عرب بدهد که «برای تقویت برخی از پیام ها استفاده می شوند.» حساب‌های فرماندهی مرکزی ایالات متحده در این فهرست، بارها در مورد اولویت‌های نظامی آمریکا در خاورمیانه، از جمله تبلیغ پیام‌های ضدایرانی و ترویج جنگ مورد حمایت عربستان و آمریکا در یمن، توییت کرده‌اند. شبکه تبلیغاتی ایالات متحده بی وقفه روایاتی را علیه روسیه، چین و سایر کشورهای خارجی پیش می برد. آنها ایران را متهم کردند که "امنیت آب عراق را تهدید می کند و کشور را با کریستال متم" پر می کند و اعضای بدن پناهندگان افغان را برداشته است. ایلان ماسک مالک جدید توئیتر با ریتوئیت این گزارش صحت این اطلاعات را تائید کرده است. پرچم بالاست ✌️🇮🇷 @mrtahlilgar1
47.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیام صریح و رسمی ایران : اکنون همه چیز برای ساخت بمب اتمی داریم اما تمایل به ساخت نداریم در روزهای اخیر رئیس شورای عالی سیاسی ایران به صراحت این را تکرار کرده که ایران در حال حاضر همه چیز برای ساخت سلاح هسته ای دارد اما تصمیمی برای ساخت آن نداشته و آن را صحیح نمی داند... ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی https://zil.ink/mr.tahlilgar @mrtahlilgar1
✳️ملت ایران و عجایب کمک‌های دولتی علی المومن نویسنده عراقی از یارانه‌های دولتی در ایران شگفت زده شد و نوشت: م.م جوان عراقی ۴۰ ساله‌ای است که ازدواج کرده و ۳ فرزند دارد. او در شهر مشهد زندگی می کند. به خاطر آنکه مادرش ایرانی است تابعیت ایران را بدست آورده است. او به خانه من در نجف آمد و صحبت‌های طولانی از اوضاع زندگی و خدمات در ایران شد و گاهی با اوضاع خدمات در سوئد و امارات مقایسه می‌کرد چون در سابق سه سال در استکهلم و دو سال در دبی زندگی کرده بود. م.م می‌گوید که دولت ایران به هر شهروند ایرانی چه فقیر و چه پولدار ماهیانه مبلغی معادل ۳۰۰ هزار تومان کمک می‌کند و چون خانواده او پنج نفره است ماهیانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند که معادل ۴۰ دلار آمریکاست. فکر می‌کردم این مبلغ بسیار ناچیز است و اصلا چیزی نیست. اما م.م مرا شگفت زده کرد که این مبلغ برای پرداخت همه خدمات دولت کافی است. رقم‌هایی که باورش سخت است بدین قرار می‌باشد: ۱- قبض برق بدون قطعی یک ثانیه و بدون محدودیت یا جیره بندی میانگین ماهیانه ۱۲۰ هزار تومان که مساوی است با ۳ دلار و ۲۰ سنت ۲- قبض آب بدون قطعی یا جیره بندی با میانگین ماهیانه ۸۰ هزار تومان که این مبلغ مساوی ۲ دلار و ۱۰ سنت است ۳- قبض گاز یعنی لوله کشی گاز در منزل که مثل لوله کشی آب است (ایرانی‌ها اصلا چیزی به نام کپسول گاز نمی‌شناسند) با میانگین ماهیانه ۱۱۰ هزار تومان مساوی ۳ دلار ۴- قبض تلفن شامل آبونمان استفاده داخلی با مصرف معمولی با میانگین ماهیانه ۳۰ هزار تومان که معادل ۸۰ سنت است ۴- هزینه اینترنت وای فای ۹۰ هزار تومان در ماه معادل دو دلار و ۶۰ سنت ۵- هزینه موبایل برای ۳ خط متعلق به او و همسر و پسر بزرگش با میانگین ماهیانه ۹۰ هزار تومان معادل دو دلار و ۶۰ سنت ۷- هزینه اینترنت برای سه خط موبایل متعلق به او و همسر و پسرش ماهیانه ۶۰ هزار تومان معادل یک دلار و ۸۰ سنت ۸- هزینه بنزین خودرو شخصی برای چهار بار بنزین زدن با قیمت آزاد ۴۲۰ هزار تومان به میانگین ماهیانه که مساوی ۱۱ دلار است. قیمت آزاد هشت سنت برای هر لیتر. دولت ایران برای هر خودروی شخصی ماهیانه ۶۰ لیتر بنزین سوبسید دار می‌دهد با مبلغ ۱۵۰۰ تومان برای هر لیتر معادل ۴ سنت که ارزانترین بنزین در جهان است یعنی دولت به هر خودرو ۶۰ لیتر ماهیانه بنزین می‌دهد معادل ۵ دلار. اما خرید بنزین با قیمت آزاد یعنی ۸ سنت در هر لیتر نامحدود و بدون جیره‌بندی است ۹- هزینه بیمه بهداشتی برای پنج نفر ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان معادل ۸ دلار که انواع عمل جراحی و مداوا و دارو و رادیولوژی و سونوگرافی را پوشش می‌دهد و بدین ترتیب مجموع آنچه م.م ماهیانه برای پرداخت هزینه برق و گاز و ارتباطات و اینترنت و بیمه و معالجه و بنزین می‌پردازد حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان است معادل ۳۴ دلار آمریکا که ۲۰۰ هزار تومان کمتر از مبلغ کمک ماهیانه دولت است. یعنی مبلغ یارانه که دولت به همه شهروندان می‌دهد همه هزینه‌های خدمات دولتی را پوشش م‌دهد و قسمتی هم زیاد می‌آید یعنی دولت ایران عملا همه این خدمات را مجانی به ملتش عرضه می‌کند و چنین حالتی در کل کشورهای دنیا بی‌نظیر است از جمله کشورهای پیشرفته غربی و کشورهای ثروتمند عربی. به این خدمات باید کمک دولت به بخش های آموزش تامین اجتماعی و تفریح را افزود. آنطور که م.م می‌گوید بعضی از ایرانی‌ها قدر نعمتی که در آن هستند را نمی‌دانند و اگر فقط یک روز در کشور دیگری زندگی کنند ارزش کشورشان را خواهند فهمید. در مقابل رسانه‌های عربی و غربی تصویر موهوم سیاهی از اوضاع ایران نشان می‌دهند گویی از کشوری در مریخ سخن می‌گویند. ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش https://eitaa.com/asatid_enghelabi http://sapp.ir/asatid_enghelabi کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
. ♻️ رفتید، به درک که رفتید! 🔰 حمید رسایی: پناه بردن برخی چهره‌های هنری و ورزشی، حتی سیاسی و علمی به دشمنان نشانه‌دار انقلاب اسلامی و مردم مظلوم ایران اسلامی، نه اتفاقی تازه که در دوره اهل بیت علیهم السلام هم سابقه داشته است و البته نحوه برخورد آن حضرات با این مزدوران، درس‌آموز است. سهل بن حنيف انصارى از طرف علی علیه السلام حاكم مدينه بود. تعدادی از اطرافیان او به معاويه پناه بردند، خبرش به امیرالمؤمنین رسید، حضرت در نامه‌ای خطاب به وی نوشتند: به من خبر رسيد كه برخى از مردانى كه در فرمان تو بودند، پنهانى به نزد معاويه مى‌گريزند. غمگين مباش، اگر از شمار سپاهيانت كاسته مى‌شود يا يارى شمارى از ايشان را از دست مى‌دهى. كيفر ايشان همين بس كه به گمراهى افتاده‌اند و تو از زحمتشان رهايى يافته‌اى. آنان از هدايت و حق گريخته‌اند و به نابينايى و نادانى افتاده‌اند. اينان، ياران دنيا بودند و به دنيا روى آوردند و به سوى آن شتافتند. حكومت عدل ما را ديدند و شناختند و آوازه آن را شنيدند و به گوش سپردند. دريافته بودند كه در اينجا مردم در برابر حق و عدالت برابرند. پس گريختند تا مگر خود به سودى برسند. خداوند ايشان را از رحمت خود دور گرداند. اينان از ستم نگريخته‌اند و به عدل نيز نخواهند رسيد و در اين كار از خدا مى‌خواهيم، دشواري‌ها را برايمان آسان سازد و ناهمواری‌ها را هموار گرداند. ان‌شاء‌الله. والسلام. (نامه/۷۰)   🔺کانال حمید رسایی در ایتا را دنبال کنید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1 کمپین دانشجویی @studentcfantiusantizionist ارسال✅
💥خروج از کمیسیون مقام زن ملل متحد یا سازمان دولت آمریکا؟! 🔹 کمیسیون مقام زن ملل متحد commission on the Status of Women با نام اختصاری CSW یا UNCSW نهادی وابسته به شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد است که از سال ۱۹۴۶ میلادی تشکیل شده‌است. در واقع عموم مردم سازمان ملل را سازمان جهانی مستقلی می دانند که در جهت ایجاد و بسط صلح جهانی و حقوق بشر در سطح جهان ایجاد شده است. در صورتی که سند رسمی نیروهای مسلح آمریکا پرده از واقعیت بر می دارد ؛ در ۱۴ می ۲۰۰۷ از سوی نیروهای مسلح آمریکا سندی رسمی با نام «دکترین نیروهای مسلح ایالات متحده» منتشر شد که پرده از این واقعیت برمی دارد ، که نه تنها سازمان ملل سازمانی مستقل نیست بلکه زیر مجموعه ای از واحد CMOC (مرکز فرماندهی عملیات های نظامی و غیر نظامی) نیروهای مسلح آمریکاست. بنابراین میتوان از این رهنمون رهبری که فرمودند : "سازمان ملل، اسمش سازمان ملل است. یعنی جایی که از آنِ ملتهاست. این سازمان جهانی، در تیول دولتها هم نیست"؛ یاد کرد؛ به فرموده معظم له این سازمان، در مواقع حسّاس، در مشت ابرقدرت‌ها قرار می‌گیرد و برای آن‌ها و نه برای ملتها می‌شود. شاهد مثالِ آن، قضیه‌ی جنگ تحمیلی بود. 🔹 کمسیون مقام زن هدف خود را در برابری جنسیتی و کمک به پیشرفت زنان بیان می‌کند، این در حالی است که اهداف این کمسیون بیشتر خود را در راستای سیاست سنتی و مدرن غربی تعریف می‌کند که مبتنی بر سود و زیان تعریف می‌شود، نگاه امانیستی(انسان محور) که تنها یک لمپن مدرن، عروسک تهی ذهن و مادی‌گرا را از زن طلب می‌کند. گواه آن نیز روابطه سیال و زودگذری هست که بر مبنای سود انگاری در این تفکر تعریف می‌شود. 🔹 این کمیسیون هر سال نشستی ۱۰ روزه را در مقر اصلی سازمان ملل در نیویورک برای بررسی پیشرفت در برابری جنسیتی، تعیین چالش‌ها، وضع استانداردهای جهانی و فرمول‌بندی سیاست‌هایی برای ترویج برابری جنسیتی و پیشرفت زنان در سطح جهان برگزار می‌کنند ولی ما همچنان شاهد مهره مغفول این کمیسون‌های زن و ارزش وجودی آن می‌باشیم که در سایه سیاست مدرن سال‌هاست به فراموشی سپرده شده است. 🔹 این کمیسیون بنا بر اسناد نقش تصمیم‌گیری با ضمانت اجرایی ندارد، اما خود را بالاترین مقام نظارتی در حوزه زنان در سازمان ملل به‌شمار می‌آورند. این در حالی است که در آمار جهانی اولین رتبه بندی قاچاق مربوط به زنان می باشد که در عصر حاضر از قاچاق اسلحه و مواد مخدر پیشی گرفته است. ولی همچنان مؤلفه‌های جنسی و جسمی زنان در صدر سنجه های این کمسیون قرار دارد. حذف ایران از کمیسون زنان محروم شدن سازمان ملل از حضور زنانی است که اقتدار و پیشرفت آن‌ها بر اساس توانمندی و ارزش وجودی زن جدای از نگاه جنسیتی‌شان است و الگوی شایسته‌ایی برای حفظ کرامت و احقاق کامل حق زن به شمار می‌رود . ✅ جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و قدرت، سال‌هاست که تحریم‌های ظالمانه آمریکا را بی‌اثر نموده و به پیشرفت فزاینده دست پیدا کرده است، در جایگاه و حقوق زنان هم با تبیین و تعیین نقش و کارکردشان در اجتماع متناسب با کرامت و ارزش حقیقی زن، به این مهم در بالاترین نقطه تعالی، توجه دارد. "ان‌شاءالله" به بزرگترین کانال جهاد تبیین بپیوندیم👇 ┏━━ °•🍃•°━━┓ @jahad_tabein ┗━━ °•🍃•°━━┛ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .
⭕️ ارسالی مخاطبان: اقتدار حقوقی در امتداد اقتدار شناختی (به بهانه سالروز صدور فرمان هشت ماده‌ای امام«ره») ✍ جعفرعلیان‌نژادی 🔺امروز ۲۴ آذرماه سالروز صدور فرمان هشت ماده‌ای امام«ره» خطاب به قوه و قضائیه و ارگان های اجرایی، است. این فرمان در سال ۱۳۶۱ صادر شد. نگارنده به بهانه سالروز صدور این فرمان یادداشتی را نوشته و در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داد. 🔺 بند هفتم فرمان هشت ماده‌ای امام «در رابطه با توطئه ها و‏‎ ‎‏گروهکهای مخالف اسلام و نظام جمهوری اسلامی است که در خانه های امن و تیمی‏‎ ‎‏برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و ترور شخصیتهای مجاهد و مردم بیگناه کوچه و‏‎ ‎‏بازار و برای نقشه های خرابکاری و افساد فی الأرض اجتماع می کنند» 🔺امام خمینی در خصوص نحوه برخورد با این افراد گفته است: «با آنان در هر نقطه که باشند، و همچنین در جمیع ارگانهای دولتی و‏‎ ‎‏دستگاههای قضایی و دانشگاه‌ها و دانشکده ها و دیگر مراکز با قاطعیت و شدت عمل،‏‎ ‎‏ولی با احتیاط کامل باید عمل شود، لکن تحت ضوابط شرعیه و موافق دستور دادستان‌ها و‏‎ ‎‏دادگاه‌ها، چرا که تعدی از حدود شرعیه حتی نسبت به آنان نیز جایز نیست، چنانچه‏‎ ‎‏مسامحه و سهل انگاری نیز نباید شود» 🔺‌واقعیت آن است که اعمال اقتدار حقوقی در موضوعات امنیتی، از آن چنان بداهتی برخوردار است که نیاز به توضیح و استدلال در خصوص آن را تا حدود زیادی رفع می‌کند. در این خصوص خوانش بند هفتم فرمان هشت ماده‌ای امام (ره) خود به خود تا حدود زیادی حق مطلب را ادا می‌کند. 🔺غرض آن بود که با این یادآوری تاریخی، به مسائل جدیدی که با آن مواجه شده ایم، بپردازیم. به زعم نگارنده وضعیتی که این روزها با آن مواجه شده ایم، تا حدود زیادی با وضعیت اجتماعی آن سال ها متفاوت است. به نظر می آید، دیوارهای محاکم، دیگر در یک محدوده جغرافیایی مشخص به نام دادگاه، قابل تعریف نیست. دیوارهای محکمه و قضاوت به اندازه وسعت حضوری تمام جمعیت ها و افکار گسترده شده است. 🔺اساسا ماهیت حوادث جدید این گونه است که همگان را در معرض قضاوت و تشخیص حکم قرار می دهد. وضعیتی که مردم را در آستانه صدور حکم قرار می دهد. در این وضعیت، تکمیل کننده اقتدار حقوقی، باید مفهومی باشد که مردم در محکمه عمومی را به قضاوت درست و صحیح برساند. بر این مبنا می توان گفت نفوذ اقتدار حقوقی و اثربخشی بیشتر آن در گرو ایجاد اقتدار شناختی است. 🔺در این شرایط ممکن است عملکرد طبیعی دستگاه قضا با اشکالات و آسیب هایی مواجه شود. در جنگ دادگاهی که مرزها از دیوارهای دادگاه فراتر می رود، اهمیت احکام افکار عمومی، کم تر از احکام قضایی صادر شده نیست. احکام طبیعی دستگاه قضایی، باید به همین میزان برای افکار عمومی طبیعی شود. اکنون فرصتی کم نظیر ایجاد شده است. اقتدار حقوقی می تواند و باید به اقتدار شناختی بینجامد. 🔺آنچه واقعیت دارد، مطالبه عمومی برخورد قاطع با عاملین ترور و ناامنی است. وضعیت دو هفته گذشته را به یاد بیاوریم. طبیعی است که برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضا، بهترین پاسخ ممکن به این مطالبه عمومی است. اقتداری که باید هم امنیت بدنی و هم امنیت ذهنی ایجاد کند. اعمال اقتدار حقوقی به عنوان پاسخ طبیعی دستگاه قضایی به یک مطالبه عمومی، تا حدود زیادی دست سازمان آشوب را در تداوم فضای ترور و وحشت میدانی خالی می کند. 🔺این وضعیت موجب شده همه تمرکز سازمان آشوب، متوجه ناامن سازی ذهنی مردم شود. اکنون سازمان آشوب می خواهد، نقطه قوت میدانی را به نقطه ضعف ذهنی تبدیل کند. در مقابل این آرایش جدید، اعمال اقتدار حقوقی باید با ملاحظه ایجاد شناخت اجتماعی توام شود. مردم در معرض قضاوت را باید به درون دیوارهای دادگاه برگرداند. در وضعیت جنگ دادگاهی، کارکرد قاضی و کارکرد عنصر تبیین گر، هم جهت می شود. 🔺هر دو می خواهند پاسخی معتبر به مطالبه اقتدار بدهند. هر دو در پی جمع کردن بساط شرارت ها هستند. هم دادگاه باید ملاحظه رسانه را داشته باشد هم رسانه باید از دادگاه حمایت کند. اصل این یادداشت را از طریق لینک زیر دنبال فرمایید.👇 https://tn.ai/2821878 آدرس کانال: @jafaraliyan به بزرگترین کانال جهاد تبیین بپیوندیم👇 ┏━━ °•🍃•°━━┓ @jahad_tabein ┗━━ °•🍃•°━━┛ کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist در ایتا↙️↙️ https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/24198 ارسال گسترده .