eitaa logo
تا 2030، کانال دوم/ خونخواه امام خامنه‌ای
643 دنبال‌کننده
59 عکس
5 ویدیو
0 فایل
هو‌الحق امام خامنه‌ای (۱۴۰۱/۲/۶): «سند ۲۰۳۰ آمریکایی‌ها، مظهر سلطه‌ی نواستعماری غربی در زمان ماست». کانال اصلی: @CoronaDeception این کانال، پشتیبان است. آدرس در پیام‌رسان بله: https://ble.ir/Taa2030
مشاهده در ایتا
دانلود
📂حجاب، جمهوری اسلامی و زوراء/ بخش اول 🔰مسیح علی‌نژاد، بارها در سخنان خود، حجاب را به دیوار برلین تشبیه کرده بود که اگر این دیوار فرو بریزد، جمهوری اسلامی ایران سقوط خواهد کرد. او پس از مرگ مهسا امینی گفته بود: «حجاب اجباری فقط یک پارچه کوچک نیست، بلکه مانند دیوار برلین است و اگر زنان ایرانی بتوانند این دیوار را خراب کنند، دیگر رژیم جمهوری اسلامی وجود نخواهد داشت». 💠چند روز بعد، آیت‌الله خامنه‌ای شهید، علناً در واکنش به این حرف فرمودند: «یک نکتۀ دیگر این است که در همان اوّل کار، بعضی از خواص، حالا ناشی از دلسوزی -دل‌شان سوخت- بدون تحقیق اطّلاعیّه دادند، بیانیّه دادند، حرف زدند، اظهاراتی کردند -البتّه تحقیق‌نکرده- بعضی‌هایشان سازمان انتظامی کشور را متّهم کردند، پلیس را متّهم کردند، بعضی‌شان مجموعه‌ی نظام را متّهم کردند؛ هر کسی یک جوری یک حرکتی کرد. خب حالا حساب این جداست، لکن بعد از آن‌که دیدند قضیّه چیست، بعد از آن‌که فهمیدند در نتیجۀ حرف‌های آنها، همراه با برنامه‌ریزی دشمن چه اتّفاقی در خیابان و در مسیر عمومی مردم می‌افتد، بایستی آن کار خودشان را جبران می‌کردند؛ باید موضع بگیرند، باید صریحاً اعلام کنند که با‌ آنچه اتّفاق افتاده مخالفند، بایستی تفهیم کنند که با برنامه‌ی دشمنان خارجی مخالفند. باطن قضیّه معلوم شد. وقتی شما می‌بینید که عنصرِ سیاسیِ آمریکایی این قضایا را به دیوار برلین تشبیه می‌کند، خب باید بفهمید که غرض چیست؛ باید بفهمید که مسئله، مسئله‌ی دلسوزی برای یک دختر جوان نیست؛ این را باید می‌فهمیدید؛ اگر نفهمیدید، بفهمید؛ اگر فهمیدید، باید موضع اعلام بکنید.» ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ▪️بماند که این خواص، بعد از این امر صریح ولی جامعه، نه جبران کردند، نه حرف‌های غلط‌شان را اصلاح کردند و نه عذرخواهی کردند. آن‌قدر که اوضاع، هر روز بدتر شد؛ از زدن حجاب، رسیدیم به زدن ولی فقیه و منجلابی که امروز گرفتار آنیم! ❓این خواص چه کسانی بودند و اکنون چه می‌کنند؟ در پست دیگری، به ایشان خواهم پرداخت. اما ▪️ایادی شیطان و شیاطین انسی، به خوبی این را می‌دانند که بین بقای جمهوری اسلامی ایران و حجاب زنان آن، رابطۀ مستقیمی وجود دارد. رهبر شهید هم در همین باب، اعلام خطر کرد، اما کسی نشنید (یا خود را به نشنیدن زدند...). علی‌نژاد سال‌ها تلاش کرد و از آن سوی آب، حجاب زنان را برای سقوط حکومت جمهوری اسلامی نشانه گرفت و باید اذعان کرد که تا حدی زیادی هم موفق بوده است! صد البته قرار نیست نوع حکومت عوض شود، در ادامه همین جمهوری اسلامی خواهد ماند، منتها شیر بی‌یال و دم و اِشکم! 🔻چرا این‌ها را نوشتم؟ چون امید چندانی به اصلاح وضع بی‌حجابی ندارم! ▫️موضوع بی‌حجابی در بسیاری موارد، لجبازی و دهن‌کجی به کلیت دین و نظام است، این را این شب‌های ماه محرم -که همیشه برای همه، حتی عرق‌خور‌ها و زندیق‌ها حرمت داشته- بیشتر حس می‌کنم: زنان بی‌حجاب شهر تهران، حرمت برای هیچ چیزی قائل نیستند، و در این شب‌های عزای سید‌الشهدا، دریده‌ و وقیح در سطح شهر می‌آیند، با ظاهری برهنه (الان ملالغتی‌ها وارد عمل می‌شوند که نه برهنه نیستند!) ❓پس از ماجرای مهسا امینی چه رخ داد؟ قوۀ قضاییه، بدون اعلام جرم علیه بی‌حجابی و بدون اعمال قانون، صرفاً تماشاچی شد، دولت وقت هم کاری نکرد تا به مسعود پزشکیان رسید که رسماً اعلام کرد، قصد اجرای قانون حجاب را ندارد. دولتی که تا توانست، پشت زنان بی‌حجاب درآمد و همچنان هم هوای‌شان را دارد. ظریف (که آن موقع سمت رسمی داشت و معاون پزشکیان بود) هم در بهمن ۱۴۰۳، در داووس و جلوی چشم جهانیان گفت که: «حکومت تصمیم گرفته که به زنان فشار وارد نکند؛ و پزشکیان قانون را اجرا نمی‌کند، با پذیرش رهبری. رهبری ایران، منظ‌ورم رهبر ایران نیست. منظورم رهبری ایران یعنی رئیس قوه قضائیه، رئیس پارلمان، و شورای امنیت ملی است» (می‌بینید؟ کودتا همان زمان هم فعال شده بود! در اصل، بعد از مرگ امینی...) ▪️مسیر سقوط جمهوری اسلامی از آن روزی آغاز شد، که حجاب از بین رفت و این مسیر، با شدت هر چه تمام‌تر در حال طی شدن است. از آن روز بود که بلاهای گوناگون بر سر ما نازل شد، اما هیچ یکی از این بلاها، مردم اهل ایمان را بیدار نکرد و کسی برای نهی از منکر، تکان نخورد! 🌱البته ان‌شاء الله به فضل خدا، جمهوری اسلامی سقوط نخواهد کرد، چرا که خون‌های پاک زیادی برای آن ریخته شده و هنوز هم بسیاری برای این حکومت دینی، آمادگی فدا شدن دارند؛ حکومتی که چشم‌انتظار و زمینه‌ساز حکومت حضرت حجت (عج) است. ادامه دارد... 🆔@Taa2030
📂حجاب، جمهوری اسلامی و زوراء/ بخش دوم و پایانی 💎امام صادق علیه‌السلام می‌فرمایند: «شيطان لشكري قوي‌تر از زنان و خشم ندارد.» و این لشکر امروز مدام در حال رژه رفتن در خیابان‌هایند... ▪️من سعی می‌کنم با واقعیت‌ها روبرو باشم. از اصلاح اوضاع حجاب، با این شرایطی که همه لی لی به لالای این قوم فاسد گناهکار می‌گذارند و این جنگ هم بهانه شد تا مداحانی که منتسب به دین هستند، برای این جماعت آفرین بگویند و هورا بکشند و فلان منبری تاریخ‌دان، از دل تاریخ سند و مدرک بکشد بیرون، برای اثبات حمایت از این قوم (که صدالبته با آموزه‌های قرآن در تضاد است) تا حمایت فلان آیت‌الله معروف مشهور از بی‌حجاب‌ها -که حقیقتاً از شنیدن حرف‌هایش، برق از سرم پرید- و اراده‌ای که در اهل ایمان، برای انجام واجب الهی و نهی از منکر این گناهکاران وجود ندارد، ناامیدم... ❓و اما سرنوشت تهران، چه خواهد شد؟ می‌گویند در جنگ آتی، بر سرمان بمب اتم خواهد ریخت (و احتمالاً بمب‌ها جدیدی که نمی‌شناسیم...). 💎از امام صادق منقول است که: «در حوالی ری، کوه سیاهی است که در پایین آن شهری بنا می‌شود و آن «دار الزوراء» است. شهری که ساختمان‌ها وکاخ‌هایش مانند قصرهای بهشت است و زنانش (در زیبایی) مانند حورالعین هستند، آن زن‌ها لباس کفار را می‌پوشند و با پوشش کفار خود را می آرایند.... دار الفاسقین زورا، مشمول لعنت و غضب خداوند است. فتنه‌ها و آشوب‌ها آن‌را ویران می‌سازد و به کلى متروک می‌شود. به خدا قسم همه‌گونه عذاب -که بر امت‌هاى مُتمرّد و سرکش از اول خلقت تا آخر عالم رسیده- بر آن فرود مى‌آید. عذاب‌هایى به آن‌جا می‌رسد که هیچ چشمى ندیده و هیچ گوشى نشنیده است. طوفان شمشیر (جنگ‌)، آنها را فرو گیرد. افترا به خداوند و پیامبر خدا(ص)، حکم کردن بر خلاف قرآن، شهادت دروغ، شراب‌خوارى، زناکارى، خوردن پلیدی‌ها و خونریزى، چنان در آن‌جا شیوع یابد که فجایع تمام دنیا به‌پاى آن نرسد. آن‌گاه خداوند همین مکان را به‌وسیلۀ آن آشوب‌ها و آن لشکرها چنان ویران می‌سازد که وقتى رهگذرى از آن‌جا می‌گذرد؛ می‌گوید: آیا این‌جا همان "زوراء" است؟» (بحار الأنوار، ج ‌53، ص 14 – 15)». 〰️البته این را می‌دانم که در خصوص حدیث زورا، اختلاف نظرهایی وجود دارد و این‌که بالاخره، کدام شهر، زورای روایات است... اما با آنچه که می‌بینم، هر روز بیشتر یقین می‌کنم که زورا، همین تهران است که انواع گناه و فسق و فجور در آن رواج دارد! 🔻تا زمانی که نفس امام سید علی خامنه‌ای در این شهر بود، خدا به حرمت او، ما مردم را از عذاب خویش، مصون می‌داشت. اکنون که دیگر او هم نیست... . . ▫️امام حسین برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد. این روزها، همه سینه می‌زنیم و چای و غذای هیئات حضرت حسین (ع) را می‌خوریم، اما بی‌خیال انگیزۀ قیام حسینی هستیم، بی خیال نهی از منکر! ▪️و من منتظر عذاب بر شهری هستم که نهی از منکر در آن رها شده و احدی اراده‌ای برای اصلاح آن ندارد! 🆔@Taa2030
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماها تو سفر کردی و شب ماند و سیاهی نه مرغ شب از نالۀ من خفت و نه ماهی تا صبح من و شمع نخفتیــــــم ولیکن شرح شب هجر تو نگفتـــــیم کماهی... چشمی به رهت دوخته‌ام باز که شاید بازآئی و برهانیــــم از چشــم به راهی! تقدیر الهی چو پی سوختن ماست ما نیز بســـازیم به تقدیر الهـــــی... ▪️به یاد شب عاشورای ۱۴۰۴، و زمانی که آرامش جان‌های‌مان، هنوز در میان‌مان بود... شهادت امام حسین علیه‌السلام، تسلیت باد! 🆔@Taa2030
عکس، مربوط به خبر تلگراف انگلستان، در خصوص واردات برق از اتحادیۀ اروپاست. لطفاً توضیحات را در پست بعدی بخوانید 🆔@Taa2030
تا 2030، کانال دوم/ خونخواه امام خامنه‌ای
عکس، مربوط به خبر تلگراف انگلستان، در خصوص واردات برق از اتحادیۀ اروپاست. لطفاً توضیحات را در پست بع
🔰سه‌شنبۀ گذشته و پس از افزایش دمای بی‌سابقه در انگلستان (تا 40 درجه سانتیگراد)، بریتانیا مجبور شد که برای جلوگیری از قطع برق، برق بیشتری از اتحادیۀ اروپا وارد کند، چرا که برق تولیدی، پاسخگوی نیاز مصرفیش نبود! (اینجا) ❓اما مشکل کجا بود؟ شبکۀ برق انگلستان، اتکای زیادی به پنل‌های خورشیدی (همان انرژی به‌اصطلاح پاک) دارد. به‌طور کلی، پنل‌های خورشیدی در دمای ایده‌آل و متوسط 25 درجه، بهترین کارآیی را دارند، و افزایش دما، موجب افت راندمان آنها می‌شود. انگلستان، به‌طور معمول دمای معتدل دارد، لذا، احتمال این امر که با افزایش دما، راندمان این پنل‌ها در این کشور پایین بیاید، کم است، هر چند که این اتفاق، در همان انگلستان معتدل رخ داد. 💢و من به آنهایی فکر می‌کنم که مشغول پنل‌گذاری در در کویرهای ایران هستند! 🟣اساساً افزایش دما تا 45 درجه سانتیگراد، موجب کاهش راندمان این پنل‌ها به حدود 10% می‌شود و در صورتی که این افزایش به 60-65 درجه برسد (دمایی که در کویرهای خشک ایران، عادی است) کارآیی پنل‌ها به میزان 20-25% کاهش می‌یابد. این تازه غیر از خاک و غبارگرفتگی این پنل‌هاست (که این هم امری بسیار عادی و معمول، به‌خصوص در کویر است) که موجب کاهش راندمان پنل‌ها تا 30% می‌شود (منبع). قرار است ما را وابسته به انرژی ناپاک خورشیدی کنند (قبلاً در خصوص آلایندگی این انرژی توضیح داده‌ام، اینجا) اما در میان اخبار گوناگون و تبلیغات فراوان پنل‌های خورشیدی، این جزییات را نمی‌گویند. 🟢ما را به اسم آلودگی، از نعمت خدادادی نفت و گاز (که آمریکا -این شیطان بزرگ- مدام در حال لشکرکشی به اقصی نقاط دنیا، برای تصاحب آن است) خودمان محروم می‌کنند، و در تلاشند تا انرژی کم‌بازده و بسیار آلاینده‌تر خورشیدی را -که وابستگی به خارج از کشور برای‌مان ایجاد می‌کند- به ما غالب می‌کنند. دولت واداده و بی‌فکر (بی‌فکر ملایم‌ترین صفتی بود که می‌شد این‌جا گذاشت، حقیقتش، چیزهای دیگری باید نوشت...) ما هم بدو بدو، پای انواع اسناد بین‌المللی که ما را از مصرف سوخت‌های فسیلی خودمان محروم می‌کند، امضا می‌زند و با تبلیغات غیر واقعی، در تلاش است به گسترش انرژی اصطلاحاً تجدیدپذیر (همین انرژی خورشیدی و بادی) بپردازد. انرژی‌ای که آیندۀ روشنی برای آن وجود ندارد. 📈مطابق چشم‌اندازی که سازمان ملل برای دنیا ترسیم کرده، تا سال 2050، باید 90% برق زمین، از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین شود (منبع). سایر منابع: 1، 2 🆔@Taa2030