هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا عمر دارم این صدا مرا به سحرگاه دهم اسفند خواهد برد. تا زندهام این فراز تلاوت عبدالباسط تلخترین روز عمرم را تداعی خواهد کرد. عبدالباسط میخواند و من همیشه صدای بغضآلود گوینده خبر را خواهم شنید که ملت بزرگ ایران، روح بلند پیشوای ملت و پیشقراول امت اسلامی به ملکوت اعلی پیوست. من صدای جیغ و گریههای بلند همسایهها در گرگومیش شهر را خواهم شنید. صدای محو هلهلهها از دور در سرم خواهد پیچید. هربار، گوشه قاب زندگیام نوار مشکی خواهند کشید. زیرنویس سرخ زندگیام بهخط درشت خواهد نوشت که شهادت قائد امت؛ حضرت آیتالله خامنهای. این صدای حزین صدای شکستن کمر ما بود انگار. من المومنین رجال صدقوا….
«مهدی مولایی»
@m_molaie110
«اعترافاتِیکتبعیدی»
تا عمر دارم این صدا مرا به سحرگاه دهم اسفند خواهد برد. تا زندهام این فراز تلاوت عبدالباسط تلخترین
ماهم همینطور آقایِ مولایی، ماهم همینطور💔((((:
هدایت شده از نیاز؛
هر چه مرا یاد تو میاندازد را دوست دارم، و تو را بیشتر.
من رشتهٔ محبتِ تو پاره میکنم،
شاید گره خورَد به تو نزدیکتر شوم .. (:
-اعترافاتِیکتبعیدی-hamed_zamani_eshghe_paak.mp3
زمان:
حجم:
11.1M
چه صاف و ساده شروع شد :)) 🤍
هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو نیستی؛ خامنهای داتآیآر عکسهای تازه از تو نمیگذارد. خبر اول بیستوسی مشتی چرندیات است. تصویر صفحه اول روزنامهها مزخرف است. در مسیر محل کار، رادیو چرند میگوید. گویندههای خبر دیگر نمیگویند که ایشان خاطرنشان کردند. تو نیستی. همه لالاند. همه دلتنگ. جهان خالی شده. حرفی برای گفتن ندارند. چرا برنمیگردی؟
«مهدی مولایی»
@m_molaei110
«اعترافاتِیکتبعیدی»
میدونی چیه دردات به جونم؟ تو رفتی که ما آروم بگیریم. عزیزایِ دلمون که میرن، بگیم بالاتر از امام حسین
نه به شوقِ گندم آیم، نه به کارِ مردم آیم
مگر از سرِ محبت، تو بگیریام به کاری :)) ..💔
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچهها برگشت!
برگشت...
برگشت...
برگشت💔((: