eitaa logo
طبیب شو(طب و ࡅ߳ܩܥ‌‌ܔ ߊ‌ܢܚܠߊ‌ܩی)
2.2هزار دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
10.5هزار ویدیو
631 فایل
🛒هلـہ هـولـہ بابرکت(طبیب شو) https://eitaa.com/halehola_babarkat طبیب شو²(نسخـہ) https://eitaa.com/Tabib_sho2 طبیب شو³(ܟܿܝ̇ܥ‌‌وߊ‌نہ😃) https://eitaa.com/Tabib3_Khandevane طبیب شو⁴(یداوی) https://eitaa.com/Tabib4_Yadavi 👇طبیب شو(طب و ࡅ߳ܩܥ‌‌ܔ ߊ‌ܢܚܠߊ‌ܩی)
مشاهده در ایتا
دانلود
طبیب شو(طب و ࡅ߳ܩܥ‌‌ܔ ߊ‌ܢܚܠߊ‌ܩی)
📒حلیة المتقین آداب و اوقات غذا خوردن مستحبّ است صبحانه را نزديک طلوع آفتاب بخورد و ناهار نخورد و پس
📒حلیة المتقین غذاى داغ نخوريد ✨اميرمؤمنان على عليه السلام فرمودند: « غذاى گرم را بگذاريد تا سرد شود (سپس آن را بخوريد) زيرا غذايى گرم براى رسول خداﷺ آوردند، حضرت فرمود: بگذاريد تا سرد شود كه خداوند، آتش را غذاى ما قرار نداده و بركت در غذاى سرد است» 📚كافى/ج۶/ص۳۲۱/باب الطعام الحار/ح۱ 📚خصال/ج۲/ص۴٠۳/ح۴۸ ✨امام رضا عليه السلام فرمودند: « غذاى داغ بركت ندارد و شيطان در آن بهره و نصيبى دارد» 📚محاسن/ص۴٠۶/ح۱۱۷ ✨در حديثى معتبر آمده است كه سليمان خالد مى‌گويد: در يكى از شب‌هاى تابستان بر سر سفره امام جعفر صادق عليه السلام حاضر شدم. سفره گستردند، مقدارى نان و كاسه‌اى آبگوشت آوردند كه در آن نان و گوشت بود. حضرت دست بر كاسه برد و برداشت، سپس فرمود: « امان مى‌طلبم از خدا از آتش جهنّم، پناه مى‌برم به خدا از آتش جهنّم، خدايا تاب حرارت و گرماى اين غذا را نداريم و بر آن صبر نمى‌توانيم كرد، چگونه بر آتش جهنّم تاب آوريم و صبر كنيم؟» حضرت اين جملات را چندان تكرار كرد كه غذا سرد و آماده خوردن شد، سپس غذا را تناول فرمود و ما هم غذايمان را خورديم.   📚محاسن/ص۴٠۷/ح۱۲۲ 📚كافى/ج۶/ص۳۲۲/ح۵ در غذا فوت نكنيد ✨در حديث است كه پيامبر اكرم ﷺ از دميدن در خوردنى‌ها و آشاميدنى‌ها نهى كرد. 📚من لايحضره الفقيه/ج۴/ص۵ 📚مكارم الأخلاق/ص۴۲۷ ✨در حديث است كه امام صادق عليه السلام سه نوع دميدن را مكروه شمرده است : « دميدن در گره‌ها براى افسون كردن، دميدن در غذا، دميدن در محلّ سجده» 📚من لايحضره الفقيه/ج۱/ص۱۹۸ 📚خصال/ج۱/ص۱۶۳/ح۱۷۵ https://eitaa.com/joinchat/3198091355C4c94a443a3
هدایت شده از موسسه مصاف
گردهمایی عظیم انتخاباتی با حضور: حکیم خیراندیش حکیم دکتر روازاده حجت الاسلام رسایی دکتر اکبری دکتر ایزدخواه استاد کامران غضنفری حجت الاسلام قاسمی‌ حجت‌الاسلام متولی امامی دکتر عسکری‌ و استاد زمان: جمعه ۴ اسفندماه، بعد از نماز مغرب و عشا مکان: شرق تهران، خیابان پیروزی، بلوار ابوذر، مسجد جامع ابوذر 🆔 @Masaf
دولت حق در آخرالزمان ✨امام صادق صلوات الله علیه: كل فئة من الناس متعلقون ومهتمون بحكومة وهم ينتظرونها، لكن حكومة أهل البيت لدينا ستظهر في آخر الزمان « هر گروهی از مردم به دولتی دلبستگی و علاقه دارند و منتظر آن هستند، اما دولت ما اهل بیت در آخرالزّمان ظاهر می شود» 📚الامالی(شیخ صدوق)/ص۳۹۶ https://eitaa.com/joinchat/3198091355C4c94a443a3
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ آمِنُوا بِمَا نَزَّلْنَا مُصَدِّقًا لِمَا مَعَكُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ نَطْمِسَ وُجُوهًا فَنَرُدَّهَا عَلَىٰ أَدْبَارِهَا أَوْ نَلْعَنَهُمْ كَمَا لَعَنَّا أَصْحَابَ السَّبْتِ ۚ وَكَانَ أَمْرُ اللَّهِ مَفْعُولًا (نساء/۴۷) ای مردم! به خدا و رسولش و نوری که همراه او نازل شده است ایمان بیاورید پیش از آنکه صورت هایی را مَحو و نابود کنیم و آن صورت ها را به پشت برگردانیم ✨حضرت محمد ﷺ فرمودند: « آن نور از جانب خداوند در من نهاده شد و سپس در علی بن ابی طالب علیه السلام، و آنگاه در نسل او تا مهدیِ قائم علیه السلام که حقِّ خدا و حقِّ ما را می گیرد. یقیناً که خداوند عزّوجلّ ما را حجّت بر تمامِ سهل انگاران، دشمنان، مخالفان، خیانت پیشگان، گنهکاران و ستمگران و غاصبان بر تمامی جهانیان قرار داده است» (فرازی از خطبه پیامبر در غدیر) https://eitaa.com/joinchat/3198091355C4c94a443a3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☀️ برای اسکان زائرین در نیمه‌شعبان در محل‌های اسکان‌مردمی که تدارک دیده شده تجهیزات خواب (پتو ، ملحفه ، بالش ، تجهیزات گرمایشی سبک و...) نیازمندیم💐 تلفن هماهنگی و تحویل اقلام اهدایی:📲 09122522747 09022522747 جامعهٔ‌ایمانی‌جهادیِ✨طرح‌نو۳۱۳✨ 👇🏼دریافت کمک‌های مردمی👇🏼 برای برپایی مواکب و هیئات ، تهیه اقلام خوراکی‌ و نوشیدنی ، برنامه‌های تبلیغی، فرهنگی و تربیتی ، امور رسانه ، اسکان زائرین و... ش کارت: 6104337935972016 بانک‌ملت بنام هاشم هاشم‌زاده شبا: IR590120000000001299473308 🌹🇮🇷 بـه‌کانال امام‌حـسن(ع)بپیونـدید👇👇 ✨کریم اهل بیت✨ امام *حسن‌مجتبی* علیه‌السلام http://eitaa.com/joinchat/3673358349C3ba4946b2f درمحضرِ اربابِ‌کریم، ادب و وفا نگه‌داریم 💜میم۱۱۸_طرح‌نو۳۱۳💚 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ظهور روز تحقق حقایق پنهان غدیر است حَسْبُنا کتابُ الله‏ِ اللَّهُمَ‏ الْعَنِ‏ الْجِبْتَ‏ وَ الطَّاغُوتَ سقیفه درهای رحمتِ گشوده در غدیر را بست و درهای جهنم را برای مسلمین و کل بشر باز کرد. با حاکمیت جابرانه سقیفه، از یک سو امامانِ معصوم علیهم السلام نتوانستند غدیرِ از دست رفته را به کام زندگی مردم بازگردانند؛ و از سوی دیگر با کنار گذاشتن غدیر در سقیفه بشر به سوی تفرقه پیش رفت. غدیر فصل تازه ای از دین بعد از رسالت بود که در پرده ظلمت سقیفه پنهان شد، و با غصب حقِ غدیر به دست سقیفه مردم به جاهلیت باز گشتند! واقعیت آن است که مردم چاره ای جز بازگشت به سوی غدیر ندارند، مردم به خاطر قطع ارتباط با امام غدیر، به انواع گناهان آلوده شدند و گناهان را با فقر و سختی ها تاوان دادند، که باعث همه اینها سقیفه بود. برای جبران غدیر از دست رفته به دستِ سقیفه، باید دستِ بیعت با وارثِ غدیر داد و خود را برای عصر ظهور آماده کرد. با حذف سقیفه، راه برای آرزوهای بشریت و نزول رحمتِ الهی و حضور امامان معصوم علیهم السلام و ریشه کن شدن تفرقه باز می شود. در ظهور ریشه ظالم کنده می شود، و بدون شک ظالم تر از غاصبین ولایت وجود ندارد. آن روز غدیر از پشت پرده سقیفه بیرون آمده و مردم از جاهلیت نجات می یابند. بنابراین باید دانست حقّ غدیر که به دست سقیفه نابود شد، جز با ظهور امام غدیر اعاده نمی گردد، و آتش سقیفه بر سر غدیر جز با آب عدالت مهدوی خاموش نمی شود. السَّلامُ عَلَیْکَ اَیُّهَا الْعَلَمُ الْمَنْصوُبُ ✋🏻
اگر حقیقت غدیر درک می شد غیبت رخ نمی داد! بنابر فلسفه غیبت، محرومیت جامعه از امام زمان عج الله به دلیل کوتاهی و قدرنشناسی مردم است؛ اگر عقبه تاریخی را بررسی کنیم درمی یابیم اگر مردم حقیقت غدیر و مفهوم (الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ) را درک می کردند، غیبتی رخ نمی داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مهدویت امتداد غدیر است آگاه باشید که پایان بخش امامان، قائم از ماست. آگاه باشید که او بر همه ادیان پیروز میگردد. آگاه باشید که او از ستمگران انتقام میگیرد. آگاه باشید که او قلعه ها را می گشاید و از بین میبرد. آگاه باشید که او بر هر تیره ای از مشرکان پیروز میشود و آنها را هدایت میکند. آگاه باشید که او منتقم خون همه اولیای خداست آگاه باشید که او یاور دین خداست. آگاه باشید که او جرعه نوش دریای بیکران است. آگاه باشید که او هر صاحب فضیلتی را با فضیلتش نشانه می گذارد. آگاه باشید که او برگزیده خداست. آگاه باشید که او وارث همه علوم و بینش هاست. آگاه باشید که او از پروردگارش خبر میدهد و به آیات او هشدار میدهد. آگاه باشید که او هدایت یافته و استوار است. آگاه باشید که امور همگان به او تفویض شده است. آگاه باشید که پیشینیان به ظهورش بشارت داده اند. آگاه باشید که او تنها حجت باز مانده از حجج الهی است، و پس از او حجتی نیست، و هیچ حقّی جز با او و هیچ نوری جز در نزد او نیست. آگاه باشید که هرگز احدی بر او چیره نمیشود. آگاه باشید که او ولی خدا در روی زمین، داور خدا در میان مردمان و امین خدا در آشکار و نهان است. هان ای مردمان! نور خدا با من، سپس با علی بن ابی طالب علیه السلام، سپس در تبار او تا قائم مهدی علیه السلام است، همان قائم که همه حقوق خدا و حقوق ما را باز می ستاند. من مامور هستم که از شما بیعت بگیرم، در مورد آنچه از خداوند درباره علی امیرالمؤمنین و امامان پس از او بگیرم که مهدی قائم از آنهاست، تا روز قیامت که او داوری به حق میکند. 📚بخشی از خطبه غدیر
هدف از خلقت انسان معرفت به مقام امام است. سوال مشترک میان انسان و ملائک!!!! چرا خداوند انسان را خلق کرد؟؟؟؟ 🤔 اگر ملائکه معرفت (شناخت) به امام داشتند خونریزی و فسادی که توسط انسان در زمین ایجاد شده و جلو چشمشان را نمی گرفت یعنی توقع میرفت بخاطر اعتماد به توان و مقام امام می فهمیدند هدفی که خدا از خلقت جانشینانش داشته تامین خواهد شد اگر چنین معرفتی به امام داشتند این سوال که چرا انسانی می آفرینی که فساد و خونریزی خواهد کرد را مطرح نمی کردند. خداوند بعد از پشیمانی ملائکه از پرسش نابجایشان در آسمان چهارم بیت المعمور را برای آنها قرار داد تا محل برگشت از خطایشان باشد همانطور که در زمین کعبه را مثلی از امام قرار داد تا محلی برای رجوع انسان به امام باشد و هنگام ورود اولین امام به دنیا ( امیرالمومنین علیه السلام) ایشان را از کعبه در اختیار بشر قرار داد تا بفهماند فقط از طریق امام میشود به بندگی خداوند (وَ ما خَلَقْتُ الْجِنَّ وَ الْإِنْسَ إِلَّا لِیَعْبُدُونِ) رسید.