eitaa logo
محسن‌ مجتهدزاده « شیخ قمی »
78.2هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
2.3هزار ویدیو
185 فایل
✅ کانال رسمی «شیخ‌قمی» در ایتا پیام مستقیم به «شیخ قمی» ↙️ @sheijqomi_tablighGharb کانال تخصصی محتوای «جهادتبیین» ↙️ @Israel666 کانال نظرات کاربران↙️ @SheijQomi_Comments 💠حمایت مالی 💳↙️ : @SheijQomi2
مشاهده در ایتا
دانلود
این روزها موضوع خوانندگی زنان که در برخی محافل و مجامع عمومی مطرح شده، واکنش‌های متفاوتی را بر انگیخته است،‌ با توجه به اینکه جامعه ما بر اساس اصول اسلام شکل گرفته است، آیا به راستی خوانندگی زنان در دایره بندگی و ایمان می‌گنجد؟! بسیاری‌ از آوازهایی که بانوان در مجلسی می‌خوانند، عده‌ای‌ را در ارتکاب‌ گناه‌ بی‌اختیار می‌کند، این ‌نوع‌ آواز‌خوانی ‌حرام‌ است، پس این خوانندگی‌ که‌‌ اثر تضعیف‌ کننده‌ ایمان‌ و پروای‌ از گناه‌ را داشته‌ باشد، حرام‌ است‌، به همین منظور در ادامه نظر آیت‌الله سید علی خامنه‌ای در خصوص خوانندگی زنان در ادامه می‌آید: *آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای -اگر صداى زن (چه به صورت تک خوانی و یا همخوانی با زنان و یا با مردان ) به صورت غنا نباشد و گوش دادن به صداى او هم به قصد لذت و ریبه نباشد و مفسده‏اى هم بر آن مترتّب نشود، اشکال ندارد، اگر مفسده داشته باشد و یا تحریک شهوت بکند، جایز نیست. -س: آیا جایز است مردى غناى زن اجنبیه را به قصد لذت بردن از حلال خود گوش کند؟ آیا غناى زن براى شوهر و بر عکس جایز است؟ و آیا این گفته صحیح است که شارع مقدس غنا را به علت ملازمت آن با مجالس لهو و لعب و عدم انفکاک از آن دو حرام کرده و تحریم غنا ناشى از تحریم آن مجالس است؟ https://eitaa.com/TablighGharb/2284 ج: گوش‌ دادن به غنا که عبارت است از ترجیع صدا به نحوى که طرب‏انگیز و مناسب با مجالس لهو و گناه باشد، مطلقاً حرام است، حتّى غناى زن براى شوهرش و بالعکس و قصد لذت بردن از همسر، استماع غنا را مباح نمى‏کند و حرمت غنا و مانند آن، با تعبّد به شرع ثابت شده و از احکام ثابت فقه شیعه محسوب مى‏شود و دائر مدار ملاکات فرضى و آثار روانى و اجتماعى نمى‏باشد، بلکه تا زمانى که این عنوان حرام بر آن صدق کند، حکم آن حرمت و وجوب اجتناب به‌ طور مطلق است. https://khabaronline.ir/x4Kt9
حکم شرعی خوانندگی زنان گوش‌ دادن به غنا که عبارت است از ترجیع صدا به نحوى که طرب‏ انگیز و مناسب با مجالس لهو و گناه باشد، مطلقاً حرام است، حتّى غناى زن براى شوهرش و بالعکس و قصد لذت بردن از همسر، استماع(شنیدن) غنا را مباح نمى ‏کند و حرمت غنا و مانند آن، با تعبّد به شرع ثابت شده و از احکام ثابت فقه شیعه محسوب مى‏ شود و دائر مدار ملاکات فرضى و آثار روانى و اجتماعى نمى‏ باشد، بلکه تا زمانى که این عنوان حرام بر آن صدق کند، حکم آن حرمت و وجوب اجتناب به‌ طور مطلق است. بسیاری‌ از آوازهایی که توسط بانوان خوانده می‌شود، با غنا همراه است و از سوی مراجع معظم تقلید حرام اعلام شده است. این روزها موضوع خوانندگی زنان در برخی محافل و مجامع عمومی مطرح شده و واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است. گوش‌دادن به صداى زن هنگامى که شعر و غیر آن را با آهنگ و ترجیع مى‏ خواند، اعم از اینکه شنونده، جوان باشد یاخیر، مذکر باشد یا مؤنث چه حکمى دارد؟ و اگر آن زن از محارم باشد، حکم آن چیست؟ اگر صداى زن به‌صورت غنا نباشد و گوش‌دادن به صداى او هم به قصد لذت و ریبه نباشد و مفسده‏اى هم بر آن مترتّب نگردد، اشکال ندارد و فرقى بین موارد فوق نیست. اجراى کنسرت توسط زن براى زنان با علم به اینکه گروه نوازندگان نیز زن هستند، چه حکمى دارد؟ اگر اجراى کنسرت به‌صورت ترجیع مطرب(غنا) نباشد و موسیقى هم که نواخته مى‏ شود از نوع لهوى حرام نباشد، این امر فى‏ نفسه اشکال ندارد. گوش دادن به نوارى كه خواننده‏اش زن باشدواز سروده‏هاى شعرايى مثل حافظ و مولوى و ... استفاده كند، چه حكمى دارد؟ آيات عظام امام، بهجت، صافى، فاضل، مكارم و وحيد: گوش دادن به آن جايز نيست. آيات عظام تبريزى، خامنه‏ اى، سيستانى و نورى: گوش دادن به آواز زن، اگر غنا نباشد و باعث التذاذ جنسى و تهييج شهوت نشود و مفسده‏اى بر آن مترتب نگردد، اشكال ندارد. تبصره. «غنا» عبارت است از ترجيع صدا، به نحوى كه طرب‏ انگيز و مناسب با مجالس لهو و گناه باشد. همخوانى زنان و يا زنان و مردان در سرودها و تواشيح، چه حكمى داردو آيا شنيدن آن جايز است؟ همه مراجع (به جز بهجت، صافى و مكارم): اگر به صورت غنا نباشد و باعث تهييج شهوت و مفسده نگردد، اشكال ندارد. آيات عظام بهجت، صافى و مكارم: اگر باعث مفسده شود، حرام است و بدون آن نيز بنابر احتياط واجب، جايز نيست. در برخى موارد مرثيه خوانى و يا مداحى زنان در مجلس خودشان، به گونه‏اى است كه صداى آنان با بلندگو به گوش مردان رهگذر مى‏رسد؛آيا اين عمل جايز است؟ همه مراجع (به جز مكارم): اگر صداى آنان در معرض ريبه، تلذّذ و تهييج شهوت باشد، جايز نيست. آيةاللَّه مكارم: خير، جايز نيست.
آیا جایز است مردى غناى زن اجنبیه را به قصد لذت بردن از حلال خود گوش کند؟ آیا غناى زن براى شوهر و بر عکس جایز است؟ و آیا این گفته صحیح است که شارع مقدس غنا را به علت ملازمت آن با مجالس لهو و لعب و عدم انفکاک از آن دو حرام کرده و تحریم غنا ناشى از تحریم آن مجالس است؟ گوش‌ دادن به غنا که عبارت است از ترجیع صدا به نحوى که طرب‏ انگیز و مناسب با مجالس لهو و گناه باشد، مطلقاً حرام است، حتّى غناى زن براى شوهرش و بالعکس و قصد لذت بردن از همسر، استماع غنا را مباح نمى‏کند و حرمت غنا و مانند آن، با تعبّد به شرع ثابت شده و از احکام ثابت فقه شیعه محسوب مى‏شود و دائر مدار ملاکات فرضى و آثار روانى و اجتماعى نمى‏باشد، بلکه تا زمانى که این عنوان حرام بر آن صدق کند، حکم آن حرمت و وجوب اجتناب به‌ طور مطلق است. همچنین آیت الله سیستانی نیز در بخشی از پرسش و پاسخ سایت خود آورده اند که:" آيا گوش دادن به صداى خوانندگى زن در حالى كه محتواى آن اصلا فاسد نيست مثلا اشعار مولوى و يا حافظ ويا ... كه كاملا از نظر فساد در امان هستند و فقط خواننده آن زن است چه اشكالى دارد؟ اگر با تلذذ شهوى باشد حرام است و اگر بدون آن و آهنگ همراه آن مناسب مجالس عياشى و خوشگذرانى باشد باز هم حرام است." اما برخي مراجع مطلقا حتي بدون لذت و مفسده آن را جايز نمي دانند؛ مثلا به نظر آيت الله بهجت، گوش دادن به آواز زن خواننده بنابر احتياط واجب جايز نيست، هرچند قصد ريبه و لذت نباشد. (4) يا آیت الله فاضل فرموده اند: «گوش فرا دادن به خواننده زن، جايز نيست» .(5) در هر حال براي زنان طبق نظر همه مراجع اگر صداي خواننده زن بدون مفسده و غنا و شكل لهوي باشد، گوش دادن مانعي ندارد و براي مردان بر فرض مشتمل نبودن صدا بر مفسده و ساير موارد ذكر شده، طبق ديدگاه اول صحيح است. از سوی دیگر اگر بخواهیم نگاه فقهی به آواز زن بیندازیم باید بگوییم تمامی فقها آواز زن را ـ اگر غنائی باشد ـ حرام دانسته اند. البته بعضی از فقها مانند امام خمینی، مقام معظم رهبری، آیت الله گلپایگانی و.. یك مورد را استثناء كرده اند و آن هم آواز زن است در شب عروسی، ـ نه در مراسم عقد یا مولودی ها ـ آن هم در صورتی كه نامحرم صدایش را نشنود. و بعضی دیگر از فقهاء مانند آیت الله مكارم، آیت الله سیستانی و... هم گفته اند كه حتی در شب عروسی هم برای زنان، آوازه خوانی جایز نیست.(6)مرحوم آیت الله خویی نیز آوازه خوانی زن را با استفاده اسلام روایت ابی بصیر به سه دسته تقسیم نموده است: 1. آوازه خوانی در مجالس مختلط. 2. آوازه خوانی در مجالس عروسی مخصوص زنان. 3. آوازه خوانی در مجالس زنان در غیر عروسی. بعد ایشان فتوا دادند كه غنا و آوازه خوانی زن فقط در مجالس عروسی زنان مجاز است. و قسم اول و سوم حرام می باشد.(7) پانویس 1-شرفخانی، خویی، احمد، انسان، غنا، موسیقی، چاپ 1، قم: انتشارات مشهور، 1380، ص 103. 2 - آيت ا... خامنه اي، استفتاءات، نشر جامعه مدرسين، سوال 1145. 3 . آيت ا... خامنه اي، استفتاءات، نشر جامعه مدرسين، سوال 1145. 4. آيت الله بهجت، استفتاءات، نشر شفق، قم 1378 ش، ج4، سؤال 6351و 6352. 5. آيت اللّه فاضل، جامع المسائل نشر مهر، قم 1375 ش، ج 1، ص 484، م 1742. 6 شرفخانی خویی، احمد، انسان، غنا موسیقی، چاپ 1، قم: انتشارات مشهور، 1380، ص 93 تا 155. 7 قره العین عابدی، سید محمد غنا در آیینه شفاف اهل‎ بیت، چاپ 1، قم: انتشارات استاد مطهری، 1382، ترجمه: سید محمد تقی حسینی منش، ص 60.
آیا قرآن آواز خواندن زن را حرام دانسته است؟ در خصوص حرمت آواز خواندن زن در قرآن آیه ای نیست، بلکه آیاتی که به طور کلی حرمت بعضی کارها را برای زنان بیان کرده مثل نگاه کردن، آشکار کردن زینت و… یا بعضی آیات که درباره حرمت اصل غنا و آواز خوانی حرام است، شامل آواز خواندن زن هم می شود که به چند آیه اشاره می کنیم: 1. «و من الناس من یشترى لهو الحدیث لیضلّ عن سبیل اللّه بغیر علم و یتخذها هزواً اولئک لهم عذاب مُهین»؛ گروهى از مردم، خریدار سخنان بیهوده اند، تا به نادانى، مردم را از راه گمراه کنند و قرآن را به مسخره مى گیرند. بهره اینان، عذابى است خوار کننده.(سوره لقمان آیه6) در روایات صحیح، این آیه بر غنا و موسیقی تطبیق شده و وعده آتش، بر آن ها داده است. 2.«والذین هم عن اللغو معرضون»؛ «آنان که از عمل (یا سخن) بیهوده اعراض مى کنند». (سوره مومنون آیه 3) در ذیل این آیه شریفه، روایتى از امام نقل شده که آن حضرت مى فرماید:«انه الغناء والملاهى»؛ «آن لغو، عبارت است از لهو و لعب». ۵. «یَانِسَاءَ النَّبىِ‏ِّ لَسْتنُ‏َّ کَأَحَدٍ مِّنَ النِّسَاءِ إِنِ اتَّقَیْتنُ‏َّ فَلَا تخَْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَیَطْمَعَ الَّذِى فىِ قَلْبِهِ مَرَضٌ وَ قُلْنَ قَوْلًا مَّعْرُوفًا»؛ اى همسران پیامبر، شما مانند هیچ یک از زنان [دیگر] نیستید، اگر سَرِ پروا دارید پس به ناز سخن مگویید تا آنکه در دلش بیمارى است طمع ورزد و گفتارى شایسته گویید.(سوره احزاب آیه 32) این آیه هر چند درباره زنان پیامبر(ص) است. اما توصیه ای که به آنها می کند شامل زنان دیگر نیز می شود، اینکه در گفتارشان با نامحرمان با نرمی سخن نگویند تا دیگران در آنها طمع کنند و مسلما نهی از آواز خوانی نیز از این آیه به دست می آید. بسیاری‌ از آوازهایی که بانوان در مجلسی می‌خوانند، عده‌ای‌ را در ارتکاب‌ گناه‌ بی‌اختیار می‌کند، این ‌نوع‌ آواز‌خوانی ‌حرام‌ است، پس این خوانندگی‌ که‌‌ اثر تضعیف‌ کننده‌ ایمان‌ و پروای‌ از گناه‌ را داشته‌ باشد، حرام‌ است. در مورد گوش دادن به صداي خواننده زن براي مردان دو ديدگاه فقهي وجود دارد؛ برخي از مراجع اين امر را به خودي خود حرام نمي دانند؛ مثلا امام خمینی در پاسخ به سؤالی در زمینه تك خوانی زن به صورت آواز سرود، اینگونه فرموده اند: «مجرد صوت زن نامحرم حرام نیست و استماع صدای زن فی نفسه منعی ندارد ولی اگر به ملاحظه وضع خاص خواننده در حال خواندن، یا وضع خاص مجلس و محل خوانندگی، یا به ملاحظه مضامین موضوعی كه خوانده می شود، از مصادیق خوانندگی مطرب لهوی به حساب آید و یا مستلزم مفاسدی باشد،‌جایز نیست.»(1) و یا آیت الله خامنه ای معتقدند اگر صداى زن (چه به صورت تك خواني و يا همخواني با زنان و يا با مردان ) به صورت غنا نباشد و گوش دادن به صداى او هم به قصد لذت و ريبه نباشد و مفسده‏اى هم بر آن مترتّب نگردد، اشكال ندارد. اگر مفسده داشته باشد و يا تحريك شهوت بكند، جايز نيست.(2) 1-شرفخانی، خویی، احمد، انسان، غنا، موسیقی، چاپ 1، قم: انتشارات مشهور، 1380، ص 103. 2 - آيت ا... خامنه اي، استفتاءات، نشر جامعه مدرسين، سوال 1145.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خطر نفوذ انجمن حجتیه در تمام لایه‌های مردمی و دولتی جدی است. باید فکری کرد. دیدن این فیلم را توصیه می‌کنیم. نکنه خدای ناکرده در غفلت باشیم و... 💢کانال خبری
منشور روحانیت حضرت امام خمینی ره: طلاب عزیز لحظه‏اى از فکر این مارهاى خوش خط و خال کوتاهى نکنند، اینها مروّج اسلام امریکایى ‏اند و دشمن رسول اللَّه. آیا در مقابل این افعی ها نباید اتحاد طلاب عزیز حفظ شود؟ استکبار وقتى که از نابودى مطلق روحانیت و حوزه ‏ها مأیوس شد، دو راه براى ضربه زدن انتخاب نمود؛ یکى راه ارعاب و زور و دیگرى راه خدعه و نفوذ در قرن معاصر. وقتى حربه ارعاب و تهدید چندان کارگر نشد، راههاى نفوذ تقویت گردید. اولین و مهمترین حرکت، القاى شعار جدایى دین از سیاست است که متأسفانه این حربه در حوزه و روحانیت تا اندازه‏اى کارگر شده است تا جایى که دخالت در سیاست دون شأن فقیه و ورود در معرکه سیاسیون تهمت وابستگى به اجانب را به همراه مى‏آورد؛ یقیناً روحانیون مجاهد از نفوذ بیشتر زخم برداشته ‏اند. گمان نکنید که تهمت وابستگى و افتراى بى دینى را تنها اغیار به روحانیت زده است، هرگز؛ ضربات روحانیت ناآگاه و آگاه وابسته، به مراتب کاری تر از اغیار بوده و هست. در شروع مبارزات اسلامى اگر مى‏ خواستى بگویى شاه خائن است، بلافاصله جواب مى‏شنیدى که شاه شیعه است! عده‏اى مقدس نماى واپسگرا همه چیز را حرام مى‏دانستند و هیچ کس قدرت این را نداشت که در مقابل آنها قد علم کند. خون دلى که پدر پیرتان از این دسته متحجر خورده است هرگز از فشارها و سختیهاى دیگران نخورده است. وقتى شعار جدایى دین از سیاست جا افتاد و فقاهت در منطق ناآگاهان غرق شدن در احکام فردى و عبادى شد و قهراً فقیه هم مجاز نبود که از این دایره و حصار بیرون رود و در سیاست [و] حکومت دخالت نماید، حماقت روحانى در معاشرت با مردم فضیلت شد. به زعم بعض افراد، روحانیت زمانى قابل احترام و تکریم بود که حماقت از سراپاى‏ وجودش ببارد و الّا عالم سیّاس و روحانى کاردان و زیرک، کاسه‏اى زیر نیم کاسه داشت. و این از مسائل رایج حوزه‏ها بود که هرکس کج راه مى‏رفت متدینتر بود. یاد گرفتن زبان خارجى، کفر و فلسفه و عرفان، گناه و شرک بشمار مى‏رفت. در مدرسه فیضیه فرزند خردسالم، مرحوم مصطفى از کوزه‏اى آب نوشید، کوزه را آب کشیدند، چرا که من فلسفه مى‏گفتم. تردیدى ندارم اگر همین روند ادامه مى ‏یافت، وضع روحانیت و حوزه‏ها، وضع کلیساهاى قرون وسطى‏ مى‏شد که خداوند بر مسلمین و روحانیت منت نهاد و کیان و مجد واقعى حوزه‏ها را حفظ نمود.
آنقدر که اسلام از این مقدسین روحانى نما ضربه خورده است، از هیچ قشر دیگر نخورده است و نمونه بارز آن مظلومیت و غربت امیرالمؤمنین- علیه السلام- که در تاریخ روشن است. بگذارم و بگذرم و ذائقه ‏ها را بیش از این تلخ نکنم. ولى طلاب جوان باید بدانند که پرونده تفکر این گروه همچنان باز است و شیوه مقدس مآبى و دین فروشى عوض شده است. شکست خوردگان دیروز، سیاست بازان امروز شده‏اند. آنها که به خود اجازه ورود در امور سیاست را نمى‏دادند، پشتیبان کسانى شدند که تا براندازى نظام و کودتا جلو رفته بودند. غائله قم و تبریز با هماهنگى چپیها و سلطنت طلبان و تجزیه طلبان کردستان تنها یک نمونه است که مى‏توانیم ابراز کنیم که در آن حادثه ناکام شدند ولى دست برنداشتند و از کودتاى نوژه سر در آوردند، باز خدا رسوایشان‏ساخت. دسته‏اى دیگر از روحانى نماهایى که قبل از انقلاب دین را از سیاست جدا مى‏دانستند و سر به آستانه دربار مى‏ساییدند، یکمرتبه متدین شده و به روحانیون عزیز و شریفى که براى اسلام آنهمه زجر و آوارگى و زندان و تبعید کشیدند تهمت وهابیت و بدتر از وهابیت زدند. دیروز مقدس نماهاى بیشعور مى‏گفتند دین از سیاست جداست و مبارزه با شاه حرام است، امروز مى‏گویند مسئولین نظام کمونیست شده‏اند! تا دیروز مشروب فروشى و فساد و فحشا و فسق و حکومت ظالمان براى ظهور امام زمان- ارواحنا فداه- را مفید و راهگشا مى‏دانستند، امروز از اینکه در گوشه‏اى خلاف شرعى که هرگز خواست مسئولین نیست رخ مى‏دهد، فریاد «وا اسلاما» سر مى‏ دهند! دیروز «حجتیه‏ اى» ها مبارزه را حرام کرده بودند و در بحبوحه مبارزات تمام تلاش خود را نمودند تا اعتصاب چراغانى نیمه شعبان را به نفع شاه بشکنند، امروز انقلابیتر از انقلابیون شده‏اند! «ولایتى» هاى دیروز که در سکوت و تحجر خود آبروى اسلام و مسلمین را ریخته‏ اند، و در عمل پشت پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت را شکسته‏اند و عنوان ولایت برایشان جز تکسب و تعیش نبوده است، امروز خود را بانى و وارث ولایت نموده و حسرت ولایت دوران شاه را مى‏خورند! راستى اتهام امریکایى و روسى و التقاطى، اتهام حلال کردن حرامها و حرام کردن حلالها، اتهام کشتن زنان آبستن و حِلیّت قمار و موسیقى از چه کسانى صادر مى‏شود؟ از آدمهاى لامذهب یا از مقدس نماهاى متحجر و بیشعور؟! فریاد تحریم نبرد با دشمنان خدا و به سخره گرفتن فرهنگ شهادت و شهیدان و اظهار طعنه ها و کنایه‏ ها نسبت به مشروعیت نظام کار کیست؟ کار عوام یا خواص؟ خواص از چه گروهى؟ از به ظاهر معممین یا غیر آن؟ بگذریم که حرف بسیار است. همه اینها نتیجه نفوذ بیگانگان در جایگاه و در فرهنگ حوزه‏هاست، و برخورد واقعى هم با این خطرات بسیار مشکل و پیچیده است. از یک طرف وظیفه تبیین حقایق و واقعیات و اجراى حق و عدالت در حد توان و از طرف دیگر مراقبت از نیفتادن سوژه‏اى به دست دشمنان کار آسانى نیست . با اینکه در کشور ما در اجراى عدالت بین روحانى و غیر آن امتیازى نیست، ولى وقتى با متخلفى از روحانیت خوش سابقه یا بدسابقه برخورد شرعى و قانونى و جدى مى‏شود، فوراً باندها فریاد مى‏زنند که چه نشسته‏اید، جمهورى اسلامى مى‏خواهد آبروى روحانیت را ببرد. اگر احیاناً کسى مستحق عفو بوده و بخشیده شود، تبلیغ مى‏کنند که نظام به روحانیت امتیاز بیجا مى‏دهد .. منشور روحانیت حضرت امام خمینی ره خطر نوخوارج قم‌ را جدی بگیرید. حمله به اسلام و‌انقلاب اسلامی و رهبری به اسم اسلام...
هدایت شده از دانشجوی مشروطی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥کار زیبای دختران افغانستان برای دختر همسایه !!! 🔴 بسیار جالب است حتما ببینید! @Behzadzare
1.04M
آیا کلیپ خواهران افغانی با عنوان «برای دختر همسایه» مشکل شرعی دارد؟ چرا دشمن از کار تمیز فرهنگی اینقدر ناراحت شده ؟ دشمن برای عقیم سازی و‌کنترل جبهه انقلاب چطور از زبان دین استفاده می کند؟ داستان نو خوارج در حوزه چیست؟ چه کسی این جریان خطرناک را حمایت مالی می‌کند؟ 📌لینک توضیحات شیخ قمی: https://eitaa.com/TablighGharb/2282 📌استفتاء از رهبری مبنی بر جواز این گونه همخوانی ها: https://eitaa.com/TablighGharb/2284 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb لینک ورود به کانال اصلی: https://eitaa.com/joinchat/23527424
هدایت شده از اخبار میدانی ما
⃝⃡🎾 فوری وزارت اطلاعات جمھوری اسلامی ایران اعلام کرده ، ۶ نفر از سرکرده‌ها و لیدرهای خارج نشین اغتشاشات اخیر در نقاط مختلف جھان رو دستگير و به ايران منتقل کرد اعلام شده اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد. لیدرهای خارج نشین ، اداره اطلاعات اسامی رو فعلا نگفته یه حضوروغیاب بین خودتون بکنید ببینید کدوم یکی تون ، رفته توی گونی وطنی 🤗🤣 📡@news_fath
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فتوا‌های رسمی و منتشر شده مُلّا عبدالحمید (امام جماعت کذّاب مسجد موسوم به مکّی) و دارالعلوم زاهدان در مورد زنان با سند و مدرک! 1️⃣ پوشاندن دست‌ها برای زنان واجب است! 2️⃣ دایره و محدوده کار زن فقط خانه است! 3️⃣ پوشاندن صورت با برقع (پوشیه) برای زنان واجب است به شکلی که نهایتا فقط یک یا دو چشم پیدا باشد! 4️⃣ تعلیم و آموزش برای زنان فقط در صورت ضرورت و در صورت تفکیک جنسیتی و با استاد زن جایز است! 5️⃣ باید در کلاس درس (در صورت عدم تفکیک جنسیتی) حصار و دیوار بکشید و طرف زنان شیشه‌یِ یک طرف دید (شیشه رفلکس یک طرفه) نصب کنید! 6️⃣ شنیدن صدای زن (حتی سخنرانی) از تلویزیون و رادیو و ضبط صوت برای مردان حرام است! 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh2 🔜
هدایت شده از روشنگری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای جالب آخوندی که قرار بود توسط یک مرد کشته شود!! چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴٠۱ یک نفر در ماشین پی کِی من رو باز کرد و گفت: شما خجالت نمی‌کشید پولهاتون رو به دلار تبدیل می‌کنین..! 🆘 @Roshangari_ir 🆘 rubika.ir/Roshangari01
📌درس ششم پاسخ به شبهات اغتشاشات از تهران تا تلاویو 🧨علل و انگیزه های هتاکی و رکیک گوئی داعشجویان اغتشاشگر 📌لینک پاسخ صوتی در ایتا: https://eitaa.com/Israel666/38 📌لینک ویدئو این درس در آپارات: https://aparat.com/v/NHYyK 📌لینک ویدئو این درس یوتیوب: https://youtu.be/qS9EIT4ij8A 📌لینک این درس در تلگرام: https://t.me/IsraelTehran/23 📝خلاصه درس: https://eitaa.com/Israel666/37 ادامه از جلسه قبل... انواع گروه های هتاک از نظر مدل انگیزشی درونی و بیرونی 7. احساس پوچی و بی هدفی: به دنبال بیکاری بی دردی، نا امیدی، 8. چیزی برای از دست دادن ندارند، انرژی منفی فراوان: اقدامات خشونت بار و فحش 9. حذف سیستماتیک ادب از اجتماع توسط رسانه های غربی: ادب کلید عبودیت، حذف ادب کلید کفر در مقابل شکرگذاری: دشمن به دنبال ایمان ستیزی و نشر کفر 10. فروپاشی ادب در خانواده: فقدان تربیت خانوادگی، بی حرمت به پدر، پدران هرزه، بی حرمتی به پدربزرگ و مادربزرگ، مادر شاغل؛ فرزند طلاق، بزرگتر بالای سر آنها نبوده 11. وراثت: اثر طبیعی لقمه حرام، حرام زادگی» بغض شدید اولیاء الهی: فخرج الحسین عليه السلام حتى أتى الناس فاستنصتهم فأبوا أن ينصتوا حتى قال لهم: ويلكم ما عليكم أن تنصتوا إلي فتسمعوا قولي، وإنما أدعوكم إلى سبيل الرشاد، فمن أطاعني كان من المرشدين، ومن عصاني كان من المهلكين، وكلكم عاص لأمري غير مستمع قولي فقد ملئت بطونكم من الحرام، وطبع على قلوبكم، ويلكم ألا تنصتون؟ ألا تسمعون؟ بحار-الأنوار-العلامة-المجلسي-ج-٤٥/الصفحة_10 12. جهل: سوالات بی پاسخی که با تحلیل دروغ رسانه دشمن تبدیل به نفرت و کینه و بغض و انرژی منفی شده 13. الناس علی دین ملوکهم: بی ادبی کاندیدهای سیاسی: بی ادبی در کف جامعه 14. بی تقوایی فرد فحاش: مانعی برای بی حیایی وجود ندارد. من لا حیاء له لا دین له 15. فراموشی یاد مرگ و انکار معاد» سبب ایجاد سرکشی و طغیان و خشونت به همنوع و استکبار» از بین رفتن حیاء من الله 16. بیعت با شیطان با تبری از مومنین: ذکر الله، ذکرالشیطان / عبادت شیطان در زمین: آوردن لعنت بر روی زمین (جن گیرها و نجس کردن قرآن) تقرب به شیطان با هتک عرض و تعرض به نوامیس، قربانی مومنین 17. فردی که منطق ندارد در مواجهه با حق، عصبانی می شود و ناسزامیگوید (نتیجه طبیعی نداشتن منطق و هیجان زدگی) 18. پرت کردن حواس مردم از مساله مهمتر در دنیا(فتنه های بزرگتری که در پیش است)، چون فحش جذب توجه بالایی برای همه مخالفین و موافقین دارد در حالیکه گفتگو اینطور نیست. (امر هیجانی مانع امر عقلانی و بهترین پوشش) هنر جنگ
درس 6 پاسخ به شبهات اغتشاشات تحلیل انگیزه های رکیک گوئی و هتاکی دانشجویان.mp3
25.62M
📌درس ششم پاسخ به شبهات اغتشاشات از تهران تا تلاویو 🧨علل و انگیزه های هتاکی و رکیک گوئی داعشجویان اغتشاشگر 📌لینک پاسخ صوتی در ایتا: https://eitaa.com/Israel666/38 📌لینک ویدئو این درس در آپارات: https://aparat.com/v/NHYyK 📌لینک ویدئو این درس یوتیوب: https://youtu.be/qS9EIT4ij8A 📌لینک این درس در تلگرام: https://t.me/IsraelTehran/23 📝خلاصه درس: https://eitaa.com/Israel666/37
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 «علمک»؛ داستان عمامه‌ای که جان انسان‌ها را نجات داد! علمک واقعیتی است از ماهیت لباس روحانیت که هیچگاه از شبکه‌های دروغ و نفرت پخش نخواهند شد. این فیلم کوتاه مورد توجه رهبر انقلاب نیز قرار گرفت.
بی غیرتی.docx
50.7K
آیات و روایات با موضوع نکوهش بی غیرتی مردان
جریان شناسی در ایران.ppt
10.19M
پاور پوینت جریان شناسی فتنه در ایران مربوط به سال 88
ولایت فقیه.ppt
24.61M
پاور پوینت با موضوع اهمیت جایگاه ولایت فقیه
zan-dar-islam-gift.ppt
1.39M
پاور پوینت زن در اسلام
روایات پوشش و حجاب و روابط زن و مرد .docx
23.8K
روایات پوشش و حجاب و روابط زن و مرد
پوشش بانوان در برابر مردان محرم.docx
180.4K
پوشش بانوان در برابر مردان مَحْرَم ادله فقهی
کتاب زن در اسلام و غرب درذ قطع پالتویی.pdf
1.08M
کتاب زن در اسلام و غرب نقد وضعیت فساد زنان در غرب دکتر محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک
سخنرانی شیخ قمی در جمع اساتید حوزه خواهران روز قدس_1.mp3
14.32M
«مرگ بر اسرائیل» رمز وحدت جریان انقلاب اسلامی و عامل شکست فتنه ها https://eitaa.com/TablighGharb/2310 سخنرانی شیخ قمی درباره اهمیت مبارزه با اسرائیل و مزدوران اسرائیل در داخل کشور علت محبوبیت بین المللی حاج قاسم عزیز مبارزه با غده سرطانی اسرائیل بود.