¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
هرکس از من دینی داره، یا احساس میکنه بهش مدیونم یا به صورت کلی از دست من ناراحت و دلخوره خواهش میک
از تمام دوستانی که جویای احوال شدند بی اندازه ممنونم
بسیار خوشحال و خرسندم که دوستانی مثل شما دارم
سایه تون مستدام
حالا بریم برای جبران این نبودنم، چندتا فیلم و کتاب براتون معرفی کنم
¬¬¬¬
فیلم دیوانه از قفس پرید
نه به علت علاقهم به جهان بینی و مضمون فیلم، بلکه به علت تیپ سازی عالی، شخصیت پردازی خوب، غافلگیریها، موتیف نمادین و برداشتی، و پایانبندیش دوستش داشتم.
صحنه گزارش خیالی مسابقه بیسبال، برایم جزو به یادماندنی ترین صحنهها خواهد بود.
+ تیغ سانسور، بخش زیادی از فیلم را که از قضا نبودنش به داستان و تمامیت و تاثیر پیرنگ خلل وارد میکند، تکهپاره کرده ( حدودا 20 دقیقه).
#معرفی_فیلم
¬¬¬
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat
¬¬¬¬
دوست نداشتم این کتاب تمام بشود!
عمده داستانها عالیاند؛ و اجرای صوتیشان عالیتر :)
چه آن داستانهایی که رئال و شخصیت محور بودند و چه آن داستانهایی که مثل «تعمیرکار» ، رئال جادویی و تیپیک.
از بهترین خاطرات خوانش داستانکوتاه بود.
از بین همه داستانها، داستان «فلامینگو» و «خوبی خدا» را طور دیگری دوست داشتم.
امیدوارم از خواندنش لذت ببرید..
#معرفی_کتاب
¬¬¬
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat
¬¬¬¬
اگه خطاب به خودت خوندی و بغض کردی منو دعا کن..
_ من و کتاب ( سید علی خامنهای)
#بریده_کتاب
¬¬¬
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat
¬¬¬¬
این قسمت کتابگرد را زیاد دوست داشتم.
اگر دوستانی مثل الهام که زیستشان حقیقتا هنری و ادبی است ندارید، مورد خسرانید.
البته که خدای را هزار مرتبه شکر، در این یک مورد برایم هیچ کم نگذاشته :)
#معرفی_پادکست
¬¬¬
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
محبوبم! وقتی تو را نگاه میکنم، زاویه دیدم نه «اولشخص» است و نه «دومشخص» و نه «دانای کل نامحدود»
¬¬¬¬
محبوبم!
اساتید ادبیات میگویند «فضاسازی» و «صحنه» بیشتر از «کشمکش» ، تعلق خاطر ایجاد میکند .
هه ! چه حرفها !
پس چرا توی داستان زندگی ما، وقتی تو را میبینم و ضربانم به شماره میافتد، فضا بهکلی رنگ میبازد و اصلا فهمیده نمیشود؟ چرا فقط تو را میبینم؟ چرا فقط تو، آری فقط چشمان تو را میبینم ؟ چرا رنگها خاموش میشوند، صداها ساکت میشوند، بوها و مزهها همهگی از جوش و خروش میافتند، و فقط تو میمانی ؟
اساتید ادبیات واقعا مزخرف میگویند. مگر نه ؟
#دلنوشته
¬¬¬
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat
¬¬¬¬
دوست عزیزی که هفتماه پیش این کتاب رو به من هدیه دادی!
نمیدونم کی هستی و کدوم نقطه ایرانی؛ باید بگم دمت گرم بابت انتخابت.
کتابت تو سختترین روزهای زندگیم ، کاملا یهویی و حسابنشده اومد رو میز مطالعهم و جا خوش کرد. میز مطالعهای که لیستش تا یکسال بسته بود.
و عجیب مرهم این روزامه.
الهی صاحب اصلی کتاب به زندگیت عنایت کنه...
#معرفی_کتاب
#مناسبتی
¬¬¬
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat
ble.ir/mediasenderbot?start=7qfiWsR0O2JUFnGNp5XnsQMVf
لینک ناشناس جدید
امری بود در خدمتم
¬¬¬
پارت 1
#بریده_کتاب
¬¬
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat
¬¬¬
پارت 2
جسم این طرف، ناله درهمشکسته و خنده آن طرف
+ به نوشتن و جسم :)
#بریده_کتاب
¬¬
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat