eitaa logo
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
149 دنبال‌کننده
303 عکس
88 ویدیو
0 فایل
جایی برای برون‌ریزی کلمات و تراوشاتِ تافته از وجودی ناآرام❣ دوست‌دار قلم و کلمه 🖋️ اینجا می‌شنوم : @mirzaiiyi آدرس کانال بله : https://ble.ir/Taranomat ناشناس :https://daigo.ir/secret/6937333258
مشاهده در ایتا
دانلود
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
هرکس از من دینی داره، یا احساس می‌کنه بهش مدیونم یا به صورت کلی از دست من ناراحت و دلخوره خواهش می‌ک
از تمام دوستانی که جویای احوال شدند بی اندازه ممنونم بسیار خوشحال و خرسندم که دوستانی مثل شما دارم سایه تون مستدام
حالا بریم برای جبران این نبودنم، چندتا فیلم و کتاب براتون معرفی کنم
¬¬¬¬ فیلم دیوانه از قفس پرید نه به علت علاقه‌م به جهان بینی و مضمون فیلم، بلکه به علت تیپ سازی عالی، شخصیت پردازی خوب، غافلگیری‌ها، موتیف نمادین و برداشتی، و پایان‌بندیش دوستش داشتم. صحنه گزارش خیالی مسابقه بیس‌بال، برایم جزو به یادماندنی ترین صحنه‌ها خواهد بود. + تیغ سانسور، بخش زیادی از فیلم را که از قضا نبودنش به داستان و تمامیت و تاثیر پیرنگ خلل وارد می‌کند، تکه‌پاره کرده ( حدودا 20 دقیقه). ¬¬¬ ¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat
¬¬¬¬ دوست نداشتم این کتاب تمام بشود! عمده داستان‌ها عالی‌اند؛ و اجرای صوتی‌شان عالی‌تر :) چه آن داستان‌هایی که رئال و شخصیت محور بودند و چه آن داستان‌هایی که مثل «تعمیرکار» ، رئال جادویی و تیپیک. از بهترین خاطرات خوانش داستان‌کوتاه بود. از بین همه داستان‌ها، داستان «فلامینگو» و «خوبی خدا» را طور دیگری دوست داشتم. امیدوارم از خواندنش لذت ببرید.. ¬¬¬ ¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat
¬¬¬¬ اگه خطاب به خودت خوندی و بغض کردی منو دعا کن.. _ من و کتاب ( سید علی خامنه‌ای) ¬¬¬ ¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat
¬¬¬¬ این قسمت کتابگرد را زیاد دوست داشتم. اگر دوستانی مثل الهام که زیست‌شان حقیقتا هنری و ادبی است ندارید، مورد خسرانید. البته که خدای را هزار مرتبه شکر، در این یک مورد برایم هیچ کم نگذاشته :) ¬¬¬ ¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
محبوبم! وقتی تو را نگاه می‌کنم، زاویه دیدم نه «اول‌شخص» است و نه «دوم‌شخص» و نه «دانای کل نامحدود»
¬¬¬¬ محبوبم! اساتید ادبیات می‌گویند «فضاسازی» و «صحنه» بیشتر از «کشمکش» ، تعلق خاطر ایجاد می‌کند . هه ! چه حرف‌ها ! پس چرا توی داستان زندگی ما، وقتی تو را می‌بینم و ضربانم به شماره می‌افتد، فضا به‌کلی رنگ می‌بازد و اصلا فهمیده نمی‌شود؟ چرا فقط تو را می‌بینم؟ چرا فقط تو، آری فقط چشمان تو را می‌بینم ؟ چرا رنگ‌ها خاموش می‌شوند، صداها ساکت می‌شوند، بوها و مزه‌ها همه‌گی از جوش و خروش می‌افتند، و فقط تو می‌مانی ؟ اساتید ادبیات واقعا مزخرف می‌گویند. مگر نه ؟ ¬¬¬ ¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat
¬¬¬¬ دوست عزیزی که هفت‌ماه پیش این کتاب رو به من هدیه دادی! نمی‌دونم کی هستی و کدوم نقطه ایرانی؛ باید بگم دمت گرم بابت انتخابت. کتابت تو سخت‌ترین روزهای زندگیم ، کاملا یهویی و حساب‌نشده اومد رو میز مطالعه‌م و جا خوش کرد. میز مطالعه‌ای که لیستش تا یکسال بسته بود. و عجیب مرهم این روزامه. الهی صاحب اصلی کتاب به زندگیت عنایت کنه... ¬¬¬ ¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat
ble.ir/mediasenderbot?start=7qfiWsR0O2JUFnGNp5XnsQMVf لینک ناشناس جدید امری بود در خدمتم
¬¬¬ پارت 1 ¬¬ ¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat
¬¬¬ پارت 2 جسم این طرف، ناله درهم‌شکسته و خنده آن طرف + به نوشتن و جسم :) ¬¬ ¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬ @Taranomat