eitaa logo
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
146 دنبال‌کننده
303 عکس
88 ویدیو
0 فایل
جایی برای برون‌ریزی کلمات و تراوشاتِ تافته از وجودی ناآرام❣ دوست‌دار قلم و کلمه 🖋️ اینجا می‌شنوم : @mirzaiiyi آدرس کانال بله : https://ble.ir/Taranomat ناشناس :https://daigo.ir/secret/6937333258
مشاهده در ایتا
دانلود
Alireza Ghorbani ~ Music-Fa.Comعلیرضا قربانی.mp3
زمان: حجم: 15.4M
روز ها گر رفت، گو رو باک نیست تو بمان، ای آن‌ که چون تو پاک نیست... (مولانا) تو ای خدای من شنو صدای من زمین و آسمان تو می‌لرزد به زیر پای من مه و ستارگان تو می‌سوزد به ناله های من
رفتی و نمی‌شوی فراموش می‌آیی و می‌روم من از هوش (سعدی)
سلام بچه ها😇 میخوایم باهم دیگه چندتا روایت در مورد و عواقب اون بخونیم (به تدریج بارگزاری می‌شود)
الإمامُ الباقرُ عليه السلام : إنّ المؤمنَ يُبتَلى بكُلِّ بَليَّةٍ و يَموتُ بكُلِّ مِيتَةٍ إلاّ أنّهُ لا يَقتُلُ نفسَهُ .[الكافي : 3/112/8.] 📍امام باقر عليه السلام : مؤمن به هر بلايى گرفتار مى شود و با هر مرگى مى ميرد، اما خودكشى نمى كند. پ. ن: همونطوری که مشاهده می‌کنید، یکی از نشانه های مومن بودن، این عنوان شده که «به وسیله خودکشی نمی‌میرد🚫✋».
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
الإمامُ الباقرُ عليه السلام : إنّ المؤمنَ يُبتَلى بكُلِّ بَليَّةٍ و يَموتُ بكُلِّ مِيتَةٍ إلاّ أنّهُ
الإمامُ الصّادقُ عليه السلام : مَن قَتَلَ نفسَه مُتَعمِّدا فهُو في نارِ جَهنَّمَ خالِدا فيها .[كتاب من لا يحضره الفقيه : 4/95/5163.] 📍امام صادق عليه السلام : هر كه عمداً خودش را بكشد، در آتش دوزخ است. 📌پ. ن: مرحله «خلود و جاودانه شدن در آتش جهنم»، واقعا بسیار وحشتناک است. می‌دانيد با خودکشی، هم‌ردیف چه کسانی واقع می‌شوید؟ هم ردیف کفار و مشرکین😱: _«وَ الَّذِینَ کَفَرُوا وَ کَذَّبُوا بِآیاتِنا أُولئِکَ أَصْحابُ النَّارِ هُمْ فِیها خالِدُون‌ »(بقره ۳۹) و کسانی که کافر شدند و آیات ما را تکذیب کردند اهل دوزخند و همیشه در آن خواهند بود. _«فَادْخُلُوا أَبْوَابَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا ۖ »(نحل 29) پس، از درهای دوزخ وارد شوید و در آن همیشه بمانید... یعنی فکرش بکن!! این همه زحمت بکشی احکام شرعی رو رعایت کنی(و لو دست و پا شکسته) و کلی هم تو هیئت و روضه شرکت کنی، بعد آخرش قرار باشه در ردیف کفار قرار بگیری و مهر "خلود در جهنم" بخوره تو پیشونیت. اونی که کافر بود، تو دنیا عشق و حالش رو کرد، تو آخرت هم عذابش رو میبینه و میره تا خلود و جاودانگی در جهنم داشته باشد. اون وقت شمای مسلمون که کلی حلال و حروم رو رعایت کرده بودی و عشق و حال نکردی هم خلود در آتش داشته باشی؟ پس یکم فکر کن ببین این چه کار ناجوریه که عذابش انقدر سنگینه (نکته : عذاب اخروی، دقیقا همون عملی هست که تو دنیا انجام دادیم؛ و اونور به صورت عذاب ظاهر میشه؛ نه اینکه عمل مون در دنیا جدا باشه و در آخرت عذابش جدا. استاد قرائتی مثال خوبی می‌زد. می‌گفت خدا مثل نانوا هست. اگر بهش خمیر شور دادی، نون شور می‌ده بهت. و اگه بهش خمیر خوب و مطبوع دادی، نون سالم و مطبوع تحویل میگیری.☺️ تجلی خودکشی در آخرت، به صورت «خلود و جاودانه شدن در عذاب جهنم» هست).
نیست دواپذیر این درد... ؟🥲
شهری مُتَحَدِّثان حُسنت الا مُتَحَیِّران خاموش (سعدی) پ. ن: میگه یه مردمی دارن از حسن و خوبی تو میگن؛ و اونایی هم که ساکتن به خاطر اینه که در تحیر موندن🤯
نیایش دکتر شریعتی🥲
سلام بچه ها امروز میخوام یه پسر ماه و دوست داشتنی بهتون کنم من غشششش این پسرم😍