8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هفدهم مهر ماه برابر با سالروز درگذشت استاد بزرگ موسیقی ایران ، استاد #محمدرضا_شجریان...
چند کلامی با یاد او :
ای که در تنهایی، دلتنگی و شادمانی ام به نفس مسیحایی او پناه میبرم.
ای که با نوای خود، لطافت روح میبخشد و وسعت عشق.
ای که اگر نبود نوای او و همایون او، ندانم که چگونه شعلهی احساسات را لهیب کشان و توفنده نگاه میداشتم...
#آواز
#مناسبتی
#خود_نوشت
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
طمع وصال گفتی که به کیش ما حرام است تو بگو که خون عاشق، به کدام دین حلال است؟ (شیخ بهایی) #شعر
695.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه فتنه بود که حسن تو در جهان انداخت
که یک دم از تو نظر بر نمیتوان انداخت
بلای غمزه نامهربان خون خوارت
چه خون که در دل یاران مهربان انداخت
(سعدی)
#شعر
#معرفی_کتاب
کتاب "سین مثل سینما" اثر عزت الله جامعی و فرشته فرشاد است که پیرامون سینما و فیلم سخن میگوید.
🌀 این کتاب مراحل تولید فیلم را قدم به قدم توضیح میدهد و برای آشنایی با عرصه فیلم سازی و تولید فیلم، مفید است.
✔️ تعداد صفحات کتاب 125 صفحه است و متن روانی هم دارد.
کرامتت، همه را ياد او میاندازد
به تو چقدر میآيد، که خواهرش باشی
(قاسم صرافان)
پ. ن: تمام وجودم از توست و برای توست...
#حضرت_فاطمه_معصومه
#مناسبتی
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
چه فتنه بود که حسن تو در جهان انداخت که یک دم از تو نظر بر نمیتوان انداخت بلای غمزه نامهربان خون خ
لب من بر لب چون لعل تو، ای مایۀ ناز😊
مگسی سوخته بنشسته به قند است امشب☺️
(امام خمینی)
#شعر
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خطابم به استاد وقتی از محدوده های حذفی سوال داده اما ترم بعد هم مجبورم باهاش درس بردارم :
#به_وقت_امتحان
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
لب من بر لب چون لعل تو، ای مایۀ ناز😊 مگسی سوخته بنشسته به قند است امشب☺️ (امام خمینی) #شعر
آن را که پیر عشق، به ماهی کند تمام🥰
در صد هزار سال، ارسطو نمیکند🙂
(شیخ بهایی)
_تصویر : تابلوی نیازمندیهای شهر قم
#شعر
#خود_نوشت :
فوری :
سریع برید ازدواج کنید تا پاشون نرفته رو سیم😂
#وام_ازدواج_پرررر
امروز یه متن جالب خوندم که جواد عزتی میگفت :
وقتی آخرین فیلم کمدیام که نمیدانم هزارپا بود یا آینه بغل ــچون تقریباً فیلمبرداری همزمانی داشتند و دقیق خاطرم نیست که کدام زودتر اکران شدــ تبدیل به پرفروشترین فیلم کارنامهام شد، دیگر پیشنهادهای کمدی را قبول نکردم.
تنها دلیلم هم فقط این بود که نمیخواستم در مسابقه قرار بگیرم. قرار گرفتن در موقعیت مسابقه در جامعه، آدمها را از رشد بازمیدارد و یک ترمز برای انسان میشود.
آدمها از جایی به بعد یادشان میرود که باید زندگی کنند و زندگی تنها سینما و پول درآوردن و باقی ماندن در یک قله نیست، مدام باید از یک قله پایین بیایی و سراغ فتح قلههای دیگر بروی
زندگی حرکت کردن است و نمیتوانی در یک نقطه بایستی