eitaa logo
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
146 دنبال‌کننده
303 عکس
88 ویدیو
0 فایل
جایی برای برون‌ریزی کلمات و تراوشاتِ تافته از وجودی ناآرام❣ دوست‌دار قلم و کلمه 🖋️ اینجا می‌شنوم : @mirzaiiyi آدرس کانال بله : https://ble.ir/Taranomat ناشناس :https://daigo.ir/secret/6937333258
مشاهده در ایتا
دانلود
به این حالت چی میگن : بدنت نیاز به خواب داره ولی خوابت نمی‌بره. نه فقط قلبت، بلکه کل وجودت به خاطرش داره میسوزه. سرتو به خاطرش میزنی تو دیوار، ولی اون عین خیالشم نیست. به خاطر اون، اشتهای هیچ آب و غذایی رو نداری... تا وقتی هم درگیرشی، تمام صداهای اطراف، عین نوک زدن های دارکوب، تو مغزته همه‌ی اطرافیان هم به جای سرزنش کردن اون، تو رو سرزنش میکنن که چرا حواستو بیشتر جمع نکردی؟ اصلا تمرکز نداری و نمیتونی حتی دوخط کتاب هم بخونی. به خاطر اون خودتو حبس کردی و دل و دماغ هیچکسی رو نداری. درست حدس زدی؛ به این حالت میگن: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . آنفلوآنزا😅🤕🤒🤧😷 چیه؟ نکنه فک کردی قضیه عشق و عاشقیه؟ 👀 پ. ن: وی الان تو این حالته... واسش دعا کنید
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
به این حالت چی میگن : بدنت نیاز به خواب داره ولی خوابت نمی‌بره. نه فقط قلبت، بلکه کل وجودت به خاطرش
: محبوبم گاه‌گداری از کامم می‌افتی! و بعضا تلخ میشوی و غیر قابل تحمل... تو را در این حالت، به شلغم تشبیه می‌کنم. یقینا قابل انکار نیست که شلغم، چنان مزه‌‌ی درخور کامی ندارد و چه‌بسا از برای برخی مشمئز کننده نیز باشد؛ ولی در سختی ها و مشکلات، بدجوری مرهم زخم است و تسکین درد. گرمی و لطافت‌ و نرمی‌اش به خوبی بازتاب حرارتِ لطافتِ روح توست که در زمستان سوزناک زندگانی‌ام، به آن پناه می‌برم؛ هرچند کامم را تلخ کنی...
کتاب "واژه‌نامه سیاسی_فرهنگی" اثر شهریار زرشناس 🌀 این کتاب همانطور که از اسمش پیداست، پیرامون واژه های سیاسی و فرهنگی سخن می‌گوید. شاید شماهم وقتی الفاظی همچون لیبرالیسم، سوسیالیسم، سکولاریسم و... را می‌شنیدید، بسیار کنجکاو می‌شدید که معنای این‌ها چیست؟! و همیشه دنبال کتابی بودید که هر واژه ای را در چند صفحه، به صورت مختصر و مفید به شما توضیح بدهد. این کتاب به شما کمک می‌کند با بسیاری از این واژه ها آشنا بشوید؛ که قطعا تنفس در فضای سیاسی مرهون فهم این واژه‌هاست. ✔️ نکته ویژه این کتاب این است که شخصی چون دکتر شهریار زرشناس این واژه‌ها را برای شما توضیح می‌دهد؛ که از منتقدان جدی جریان نواندیشی دینی، غرب مدرن و وضعیت علوم انسانی در ایران است؛ و مفاهیم و مکاتب غربی را به باد انتقاد می‌گیرد. توصیه بنده این است که این کتاب را دائم دم دست داشته باشید و به آن رجوعات داشته باشید
هدایت شده از انباری و اتاق کناری
رفتم در سایت «خامنه‌ای‌دات‌آی‌آر» و فیش‌های مربوط به کتاب و کتابخوانی رو زیر و‌ رو کردم. چقدر این مرد فرزانه است. لینک رو می‌گذارم اگر دوست داشتید شما هم استفاده کنید. من چیزهای زیادی از این باغ چیدم. یکیش همین که می‌بینید. :) https://farsi.khamenei.ir/newspart-index?tid=1384 @anbarivaotaghekenari
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
محبوبم...☺️ تو همانی که اگر کسی قصد تخطئه و زیر سوال بردن تو را داشته باشد و "استفهام انکاری" را برا
: محبوبم!! در هیاهوی بازی کلمات و جناح‌ها، تو عباس عراقچی قلبم باش! در بمباران ضاحیه و سوریهٔ قلبم، این تویی که با حضور دلاورانه، متهورانه و البته به‌موقع خود، گرمابخش کوچه پس کوچه‌های زمستانی آوارگان و ترسیدگانش هستی...
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
#معرفی_مستند مستند «بار دیگر مردی که دوست می‌داشتیم» یک مستند جدید در مورد زندگانی و فعالیت های نادر
این قسمت از برنامه چاووش یک گفت‌وگوی صمیمانه است در مورد مرحوم نادر ابراهیمی ولی من اون مستند "بار دیگر مردی که دوست می‌داشتیم" رو توصیه میکنم ببینید(ریپلای زدم روش) این گفت‌وگو را از اینجا ببینید: https://tv4.ir/episodeinfo/440395
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وداعا یا فاطمه...🖤 : ...تازه اینها مردم شهر پیغمبرند و در کنار او و با او زیسته‌اند و جهاد کرده اند و از او اسلام آموخته‌اند و آنها ابوبکر و عمرند. فردا که اسلام از مدینه بیرون رفت و این نسل گذشت، آنگاه این «بیعت» چه سرنوشتی را برای رهبری مردم خواهند ساخت؟ چه کسانی رای خواهند داد؟ چه کسانی انتخاب خواهند شد؟ اکنون که فداکارترین مهاجران اسلام و جانبازترین انصار پیغمبر، نسل نخستین و پیشگامان ایمان، اینچنین علی را بخاطر مصالح خویش کنار زنند و خانه‌نشین کنند؛ نسل فردا و سیاست فردا _که در جو ایمان و تقوا و جهاد پرورش نیافته‌اند_ با فرزندانم چه خواهند کرد؟ از هم‌اکنون فردای حسن و حسین و زینب را می‌توان دید و می‌توان یقین دانست که سرنوشتشان چه خواهد بود... _زن، فاطمه فاطمه است
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هم‌اکنون آمریکا و اسراییل : در یک جمله: محور مقاومت به نیابت از کل امّت اسلامی با اسرائیل جنگید و حالا اینها (تحریر الشام) به نیابت از اسرائیل به جنگ محور مقاومت آمده‌اند... این آغاز این جنگ نیابتی است.() پ. ن : دیالوگ "بالا بگیر پا رو، پا رو بالا بگیر" خودش شرح عملیات اسرائیل در سوریه است...(علت اینکه پشت صحنه را انتخاب کردم همین تک جمله بود که به این زیبایی، فقط اینجا تلفظ شد. و عجب جمله ای😊)