eitaa logo
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
146 دنبال‌کننده
303 عکس
88 ویدیو
0 فایل
جایی برای برون‌ریزی کلمات و تراوشاتِ تافته از وجودی ناآرام❣ دوست‌دار قلم و کلمه 🖋️ اینجا می‌شنوم : @mirzaiiyi آدرس کانال بله : https://ble.ir/Taranomat ناشناس :https://daigo.ir/secret/6937333258
مشاهده در ایتا
دانلود
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قلندرانِ حقیقت به نیم جو نخرند قبایِ اطلس آن کس که از هنر عاریست (حافظ)
سریال اسکوئید گیم فصل 1 و 2 چند روزی هست یه نکته ای تو سرم ورجلا میزنه و دوست داشتم باهاتون در میون بزارم حتما همه تون سریال اسکوئید گیم رو نگاه کردید فارغ از سطح کیفیت سریال (که فصل 1 خیلی بهتر بود) میخواستم بگم تو این سریال کشتن و خون ریختن تو سطح خیلی رادیکالی ای قرار داره. وجدانی است که بعد از دیدن این سریال مفهوم "خون ریختن"، "کشته شدن"، "قتل"، "خون‌ریزی" برای شما عادی‌سازی میشه و حتی اگر قبحش شکسته نشه، قطعا نزول درجه داره. بنظرتون با افزایش اینجور پالس ها و ناخودآگاه سازی ها، میتوان به اغتشاشات یک جامعه خشونت بیشتری تزریق کرد؟
رمان "زخم داوود" اثر سوزان ابوالهوی با ترجمه فاطمه هاشم نژاد 🌀 یک رمان تاریخی خوب در روایت غصب فلسطین و امتداد آن چند نکته در مورد کتاب : _ جریان داستان بسیار سریع و البته دردآور است و با فراز و نشیب هایش کشش و جذابیت خوبی را ایجاد کرده است. _ از جهت فرم و دیالوگ ضعیف بود _ مساله مقاومت در این کتاب خیلی رنگی ندارد. کاری به مقصود نویسنده ندارم. اساسا نگاه صفر و صدی غلط است؛ من اگر می‌خواستم کتابی در باب فلسطین بنویسم و هدفم این باشد که جهانیان درد و رنج فلسطین را عیان ببینند و از قضا مانعی برای چاپ و انتشار آن ایجاد نشود، چه‌بسا به همین شیوه ای که نویسنده نوشته است، قلم می‌زدم. حداقل پنجاه درصد کار را جلو برده ام. وانگهی که مخابره این سطح از جنایت و درد و رنج یک ملت، کار خودش را می‌کند و در دادخواهی و مقاومت‌طلبی عموم جامعه جهانی تاثیر ناخودآگاه دارد...... ✔️ این کتاب با نام "صبحگاهان در جنین" به بیست و شش زبان دنیا ترجمه شده و عنوان پرفروش‌ترین کتاب فرانسه در سال 2009 را از آن خود کرده است.
مستند "وداع با اسلحه" در مورد سیر غصب و اتفاقات فلسطین، یاسر عرفات و سرانجام او سخن می‌گوید. خیلی مستند خوبی از آب درآمده حتما ببینید
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
#معرفی_فیلم سریال اسکوئید گیم فصل 1 و 2 چند روزی هست یه نکته ای تو سرم ورجلا میزنه و دوست داشتم ب
بله درست می‌گید پوزش بعضی فیلم ها هست که خیلی دیگه معروف میشه و میترکونه که این یکی از اونها بود اما درستش اینه که من تو معرفی و نقد فیلم درست رعایت کنم🙏 (وانگهی که من تو دور و برم از هرکی می‌پرسم میگه دیدم😬)
با یک جمع بسیار دوست داشتنی در خدمت "سرمه‌ایِ" آقا حامد عسکری بودیم. لذتی که از استعاره و مجاز های ایشون بردم، از فاضل بیشتر نبوده باشه، قطعا کمتر نیست... برنویی بودم اسیر چشم آهوها و شکر دست هر صیاد عمرم به قلق گیری گذشت (حامد عسکری) آری گذشت...
+ خوبی؟ _ آره اوکیم...
عجب شبای بارونی ای شده... پیشنهادم اینه که تو بارون قدم بزنید و این قسمت رو از کست باکس گوش بدید... هم بخشی از مصاحبه عمو ابتهاج در مورد گذشته و خاطراتش هست و هم کلی دکلمه و موزیک از شعرهاش