eitaa logo
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
146 دنبال‌کننده
303 عکس
88 ویدیو
0 فایل
جایی برای برون‌ریزی کلمات و تراوشاتِ تافته از وجودی ناآرام❣ دوست‌دار قلم و کلمه 🖋️ اینجا می‌شنوم : @mirzaiiyi آدرس کانال بله : https://ble.ir/Taranomat ناشناس :https://daigo.ir/secret/6937333258
مشاهده در ایتا
دانلود
سریال اسکوئید گیم فصل 1 و 2 چند روزی هست یه نکته ای تو سرم ورجلا میزنه و دوست داشتم باهاتون در میون بزارم حتما همه تون سریال اسکوئید گیم رو نگاه کردید فارغ از سطح کیفیت سریال (که فصل 1 خیلی بهتر بود) میخواستم بگم تو این سریال کشتن و خون ریختن تو سطح خیلی رادیکالی ای قرار داره. وجدانی است که بعد از دیدن این سریال مفهوم "خون ریختن"، "کشته شدن"، "قتل"، "خون‌ریزی" برای شما عادی‌سازی میشه و حتی اگر قبحش شکسته نشه، قطعا نزول درجه داره. بنظرتون با افزایش اینجور پالس ها و ناخودآگاه سازی ها، میتوان به اغتشاشات یک جامعه خشونت بیشتری تزریق کرد؟
رمان "زخم داوود" اثر سوزان ابوالهوی با ترجمه فاطمه هاشم نژاد 🌀 یک رمان تاریخی خوب در روایت غصب فلسطین و امتداد آن چند نکته در مورد کتاب : _ جریان داستان بسیار سریع و البته دردآور است و با فراز و نشیب هایش کشش و جذابیت خوبی را ایجاد کرده است. _ از جهت فرم و دیالوگ ضعیف بود _ مساله مقاومت در این کتاب خیلی رنگی ندارد. کاری به مقصود نویسنده ندارم. اساسا نگاه صفر و صدی غلط است؛ من اگر می‌خواستم کتابی در باب فلسطین بنویسم و هدفم این باشد که جهانیان درد و رنج فلسطین را عیان ببینند و از قضا مانعی برای چاپ و انتشار آن ایجاد نشود، چه‌بسا به همین شیوه ای که نویسنده نوشته است، قلم می‌زدم. حداقل پنجاه درصد کار را جلو برده ام. وانگهی که مخابره این سطح از جنایت و درد و رنج یک ملت، کار خودش را می‌کند و در دادخواهی و مقاومت‌طلبی عموم جامعه جهانی تاثیر ناخودآگاه دارد...... ✔️ این کتاب با نام "صبحگاهان در جنین" به بیست و شش زبان دنیا ترجمه شده و عنوان پرفروش‌ترین کتاب فرانسه در سال 2009 را از آن خود کرده است.
مستند "وداع با اسلحه" در مورد سیر غصب و اتفاقات فلسطین، یاسر عرفات و سرانجام او سخن می‌گوید. خیلی مستند خوبی از آب درآمده حتما ببینید
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
#معرفی_فیلم سریال اسکوئید گیم فصل 1 و 2 چند روزی هست یه نکته ای تو سرم ورجلا میزنه و دوست داشتم ب
بله درست می‌گید پوزش بعضی فیلم ها هست که خیلی دیگه معروف میشه و میترکونه که این یکی از اونها بود اما درستش اینه که من تو معرفی و نقد فیلم درست رعایت کنم🙏 (وانگهی که من تو دور و برم از هرکی می‌پرسم میگه دیدم😬)
با یک جمع بسیار دوست داشتنی در خدمت "سرمه‌ایِ" آقا حامد عسکری بودیم. لذتی که از استعاره و مجاز های ایشون بردم، از فاضل بیشتر نبوده باشه، قطعا کمتر نیست... برنویی بودم اسیر چشم آهوها و شکر دست هر صیاد عمرم به قلق گیری گذشت (حامد عسکری) آری گذشت...
+ خوبی؟ _ آره اوکیم...
عجب شبای بارونی ای شده... پیشنهادم اینه که تو بارون قدم بزنید و این قسمت رو از کست باکس گوش بدید... هم بخشی از مصاحبه عمو ابتهاج در مورد گذشته و خاطراتش هست و هم کلی دکلمه و موزیک از شعرهاش
میهمانی بابک کریمی به دلم نشست. دوستان علاقه‌مند به سینما هم میتوانند لذت بیشتری از این قسمتِ برنامه اکنون ببرند. شما به تماشای فیلم "اکنون... - فصل ۱ قسمت ۱۱" در فیلیمو دعوت شده اید. http://m.filimo.com/m/bt3jw