¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
در مورد کتاب ها و قیمت هاشون :
جستاری در مبانی نظری ولایت فقیه : 5 هزار تومان(چاپی) / نسخه الکترونیک ندارد
تکثیر تأسفانگیزِ پدربزرگ : چاپی حدودا 115 تومن توی سایت بازار کتاب موجود است / نسخه الکترونیکی دارد(طاقچه)
با مخاطب های آشنا : قیمت چاپی را نمیدانم / نسخه الکترونیکی دارد؛ رایگان(فراکتاب)
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
#خود_نوشت : روح الله! آری روح الله! ایستاده در تارک و نقطهٔ عطف تاریخ فقه! آنکس که فقه شیعه را ا
ما اگر دستمان برسد تا آخرشون رو قطع میکنیم...
هدایت شده از محسن قنبریان
الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ دِينِكُمْ فَلَا تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ ۚ الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الْإِسْلَامَ دِينًا ۚ
#بیعت_با_ذوالفقار
#غدیر
#جنگ_وجودی
☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از حُفره
دیشب خواب دیدم که حیوانات عجیب و غریبی میآمدند به خانهمان. بچهها را یک گوشه پشت خودم پنهان کرده بودم و یکی یکی آن حیوانات را نابود میکردم. هنوز نفسم بالا نیامده بود که یکی دیگر میآمد. با تکان و صدای شدیدی بیدار شدم. نشستم. فکر کردم همچنان در خوابم. چند دقیقه از دراز کشیدنم نگذشته بود که صدا و لرزش دوبارهی خانه شروع شد. به بچهها سر زدم و ملحفه را رویشان کشیدم. یکی دو ساعت بعد که خبر را شنیدم تعبیر خوابم را فهمیدم. تازه دیشب رسیده بودیم تهران و چمدانهایمان باز نشده. مهدی میگوید کاش نمیآمدید اما من به خوابم فکر میکنم. به جنگیدن و کشتن آن حیوانات موذی. وظیفهام مشخص است. باید چادرم را به کمر ببندم و سپر پسرها بشوم تا برسانمشان به آنجا که باید.
به عنوان یک مادر باید پناهگاه باشم و پناهگاه یعنی جای محکم و استوار که برای حفاظت از جان به آن پناه برند.
#اینروزها
#پناهگاه
#مادرانه
#خیبرخیبریاصهیون
#ایرانِعزیز🇮🇷
@hofreee
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
به وقت ترامپ...🚀🔥 #بازگشت_قمارباز #تئوریسین_جنگ #شاید_موقت
کل المنطقه تشتعل...
کل منطقه به آتش کشیده میشود...
در این #جنگ_وجودی یا #ما روی زمین باقی میمانیم یا #اسرائیل
#بماند_به_یادگار
1404/3/23
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
کپشن این پست باشه واسه چند روز دیگه... #شاید_موقت
وقت کپشن گذاری روی این پست رسیده :
وقتی منتظر این روز بودی!
اگر تمام پیران ما را بکشید و در خون خود ریش خضاب کنند، ما جوانان در میدان هستیم و دست از مبارزه با شما بر نخواهیم داشت.
#بماند_به_یادگار
1404/3/23
ما باید وجودمان و نفس کشیدنمان مانند تیغ به چشم و گلوی بدکاران و ستمکاران برود...
#بریده_کتاب
اگر چیزی به نام سرنوشت وجود داشته باشد، این، سرنوشت ماست...
#بریده_کتاب
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
از همهتان خالصانه درخواست دارم سری پادکستهای فوق العادهٔ «قوم نافرمان» را در کست باکسِ رادیو مناهج
سابقا گفتم که برادران عزیزم در رادیو مناهج مشغول تولید پادکست هایی به غایت قدرتمند و باکیفیت هستند.
توصیه اکید دارم که باتوجه به شرایط فعلی، حتما دوره "قوم نافرمان" را استماع بفرمایید؛ در این دوره آغاز و امتداد یهود و صهیونیسم تا به امروز مورد بررسی قرار میگیرد.
اگر فرصت استماع همه قسمتها را ندارید، قسمت پنجمِ پادکست که درباره انعقاد نطفه حرام اسرائیل و رخداد جنگهای بعد از آن میباشد را حتما گوش بفرمایید.
بی برو و برگشت، در این موضوع، پادکست هایی در این سطح از قدرت و کیفیت نه دیده ام و نه شنیده ام.
#معرفی_پادکست