eitaa logo
¬ ســــــــورا | ایلاناکاب ¬
146 دنبال‌کننده
303 عکس
88 ویدیو
0 فایل
جایی برای برون‌ریزی کلمات و تراوشاتِ تافته از وجودی ناآرام❣ دوست‌دار قلم و کلمه 🖋️ اینجا می‌شنوم : @mirzaiiyi آدرس کانال بله : https://ble.ir/Taranomat ناشناس :https://daigo.ir/secret/6937333258
مشاهده در ایتا
دانلود
شما موفق شدید! برنامه «ماجرای جنگ» تعطیل شد! آنتن تلویزیون را که برویش بستید، حتی در نت هم تحملش نکردید! برنامه‌ای که ظرف چند روز میلیون‌ها نفر مخاطب پیدا کرد. به همان دوقطبی‌سازی در تلویزیون ادامه بدهید. همان‌طور که وقتی زورتان در جلسات شورای امنیت به منطق‌های فرماندهان نرسید، در آنتن زنده فرماندهان را ترسو خواندید‌! جماعت حزب‌الهی دغدغه‌مند و دلسوز را شوراندید علیه سپاه و دولت. بعد از شهادت‌شان نیز همچنان بر پیکرشان تیغ می‌کشید. ماجرا می‌خواست «تولید قدرت» کند. تکلیف شبهات و سوالات جنگ را روشن کند‌ و غباربزداید از تفرقه‌افکنی شما. اما حیات شما در غبارآلودگی است، نه شفاف‌سازی. نفع شما در پاسخ ندادن به سوالات و بایگانی‌کردن حقایق است و تصویرسازی پنهانِ «شکست» از این جنگ! چرا؟ چون پیروزی در این جنگ، یعنی قدرتمندی وضع موجود. و این خلاف راهبرد پنهان حاکم بر صداوسیماست. چقدر کودکانه است که ما را رقیب خود در «گفت‌وگوی ویژه خبری» دانستید! نام خود را گذاشته‌اید «هسته سخت نظام»! ولی سخت در پی دوگانه‌سازی در کشورید. و این تنها اندوخته‌تان برای انتخابات آینده است! من در این ۴۰روز جنگ، چند شب بیشتر به خانه نرفتم! تا شاید کاری کنم برای ایرانِ عزیز. اما نگذاشتید. مطمین‌ باشید خون شهدای این جنگ دامنتان را می‌گیرد. جواد موگویی ۹مرداد۱۴۰۴ @javadmogoei
عقیده دارم آنهایی که در ماه، یکی_دو تا مناظره می‌بینند، نسبت به آن‌ها که مناظره نمی‌بینند ،سه هیچ جلو هستند. دیدن مناظره عجیب قوت استدلال آدم را بالا می‌برد. عجیب به انسان نکته سنجی و ظرافت در نظر می‌بخشد. هیچگاه فراموش نمی‌کنم که با کوهی از انواع خوراکیجات، به همراه هم اتاقی‌های عزیزم می‌نشستیم پای دیدن مناظره. انگار کن که «اژدها وارد می‌شودِ» بروسلی یا «مار در سایه عقابِ» جکی‌چان را مشاهده می‌کردیم. اگر موضوع مناظره در رشته تحصیلی ای که خوانده اید باشد، خیلی خوب است؛ و الا موضوعات دیگرِ سیاسی و اجتماعی را می‌توانید از صفحه یوتیوب مشاهده بفرمایید که انصافا هم مهمان‌های خوبی را دعوت می‌کند.
بدترین برش ژئوپلیتیک زندگیم اونجاست که باید تحقیق و مقاله‌های اجباری بنویسم... تازه دفاع هم داره ☹️ قشنگ هر ثانیه که می‌نویسم انگار دارم ناخن می‌کشم به دیوار قلب و اعصابم... از امتحان دادن بدتره
آقا بشینید این گفت و گوی سروش صحت با محمدرضا شعبانعلی رو ببینید. برنامه اکنون قسمت 28 از پارت دوم ( دقیقه 40) می‌تونید شروع کنید.
Mohammad MotamediMohammad Motamedi - Avaz Mokhalefe Segah.mp3
زمان: حجم: 14.7M
دل و دین و عقل و هوشم همه را بر آب دادی ز کدام باده ساقی به من خراب دادی (فیض کاشانی)
میشه برم تو افق محو بشم؟ 🤣😶‍🌫
دکتر شریعتی خیلی پرکار بوده؛ و همیشه این گله‌مندی را نسبت به امثال او مطرح می‌کردند که : با این همه کار از پا می‌افتی و این همه فعالیت‌ سنگین، چند سالی بیشتر دوام نمی‌آورد. و اما جواب دکتر... با مخاطب های آشنا صفحه 57 / علی شریعتی پ.ن : شب ها توی رخت‌خواب و قبل از خواب، هر طوری که شده چند صفحه مطالعه می‌کنم. معمولا مطالب هایلایتی را می‌گذارم فردای آن شب که هوا روشن شد عکس می‌گیرم. اما این چند خط را انقدر دوست داشتم که گفتم همین امشب، زیر نور چراغ مطالعه هم که شده باید برای‌تان عکس بگیرم و توی کانال ارسال کنم🙂 شب تان به زیبایی کسی یا چیزی که خیلی دوست‌ش دارید❣
به بهانه حلقه کتاب، «بافته» لائتیسیا کولومبانی را خواندم. بافته عنوان با مسمایی برای این کتاب است چراکه داستان با ماجرای موازی سه زن پیش می‌رود و در نهایت هم فرجام این سه زن، در هم‌ بافته می‌شود. گوهر مشترک این سه زن، کشمکش فرافردی‌شان با جامعه و محیط است. مزایای کتاب : _ ترجمه خوب و زبان روان _ تعلیق بسیار بالا _ تشبیه های خوب _ ضربان و ضرباهنگ بالای داستان اسمیتا _ پیوند نسبتا غیر قابل پیش بینی روایت این سه زن معایب : _ دیالوگ های بسیار کم ( تقریبا میل به صفر) _ عدم تصویر سازی و عدم روایت داستان مبنی بر «نشان دادن» حاوی اندکی اسپویل : همانطور که گفتم، گوهر مشترک ماجرای این سه زن، کشمکش فرافردی‌شان با جامعه و محیط است. چه بسا بتوان ادعا کرد داستان در یک خوانش فمینیستی به نگارش درآمده. از نظر من اگر قالب پیرنگ «سقوط» یا «خاک بر خاک» برای این کتاب انتخاب می‌شد می‌توانست وجهه فمینیستی آن را قابل اعتنا کند؛ همانطور که ذم کاراکتر یهودی سارا و ذم انعکاس (درست) ناتورالیستی سرطان سینه یهودی‌های اشکنازی به دلیل خلو پیشروی و خلو پیوند داستانی این سه زن از یهودیت‌ سارا، چندان قابل اعتنا نیست.
قطعا یکی از بهترین و کم‌نظیرترین مصاحبه‌های سروش صحت در برنامه اکنون، گفت‌وگو با یاسین حجازی عزیز بود. من در این مصاحبه‌ی یک ساعت و چهل دقیقه ای، میخکوبِ میخکوب، مدهوشِ مدهوش و مسحورِ مسحور بودم. زین پس، یاسین حجازی برای من جزو افرادی خواهد بود که به شدت دنبال‌ش خواهم کرد. گرچه سابقا هم دورادور شناختی ازش داشتم. اکنون قسمت 32
مثلث عشقی در فیلم متحرک‌ساز جنایی «ترانزیت» از پیت کرون ( 1997) سه بار دیدمش تا فهمیدم چی به چیه. دوازده دقیقه است. به رنگ قرمز و توالی زمان(؟) تو این فیلم باید دقت بشه فیلم ( در مرحله تصاویر متحرک سازی شده) دارای صحنه‌های نامناسب است
إن شاء الله شنبه هفته آینده توی گروه میرباقری خوانی، دو جلدی ولایت الهیه شروع به خوانش می‌شود معرفی کتاب را از اینجا بخوانید إن شاء الله مقرری طوری تنظیم می‌شود که روزانه بیش از 15_20 دقیقه، وقت بیشتری به خود اختصاص ندهد لینک گروه : https://eitaa.com/joinchat/3745448928C27cd3c5c6c