جا دارد از بچه های باصفای نادرخوانی هم تشکر کنم. روزی که تصمیم به جمعخوانی آثار نادر ابراهیمی گرفتیم، ده نفر بودیم و دور هم یک عاشقانه آرام را خواندیم. اما رفته رفته بر تعداد عاشقان نادر افزوده شد. و حالا، ما یک خانوادهی صد و سی و خرده ای نفریِ مردمی هستیم که دور هم نادر میخوانیم.
إن شاء الله از یکشنبه هم کتاب چهارم آتش بدون دود شروع میشود؛ اگر شماهم دوست دارید در فضای نادرخوانان تنفس کنید میتوانید در کنار ما باشید :
https://eitaa.com/joinchat/1705641001C2d60bc5815
بانک تجارت عزیزم
ممنونم که تو این جهان به این بزرگی تو تنها کسی هستی که روز تولدمو یادت میمونه و بهم تبریک میگی
حتی اگه منو "مشتری" خودت بدونی و نه چیزی بیشتر :)
#بانک_تجارت_باشیم :)
حجت الاسلام قنبریانربیون هنر.mp3
زمان:
حجم:
28.8M
🔘 ربیّون هنر!
نشست ربیّون هنر، حوزه هنری استان یزد با حجت الاسلام و المسلمین قنبریان
به هنرمندان متعهد شنیدن این فایل را توصیه می کنیم!
ارائه ای مختصر با پرسش و پاسخ اهالی هنر
#هنر
#به_وقت_تحلیل
☑️ @m_ghanbarian
دارم «برکینگ بد» میبینم. الان فصل سوم هستم. به نظر میاد شخصیتها تحول، صفت ظاهر و صفت پنهان خوبی داشته باشن.
+ خلاصه که آره! من هنوز بعد پونزده سال این فیلم رو که به " پر امتیاز ترین سریال تاریخ" عنوان گرفته، ندیدم! از دنیا عقبم ینی؟
#معرفی_فیلم
ور هنری مغزم اکلیلهاش رو پاشیده تو ور استدلالی!
دیگه اون تیزیِ قبل از ورود به عرصه هنر رو ندارم...
#شیفت_شب
#رئالیته_ابژکتیو