˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
کاش بودی بچه ؛ اگه بودی ، شاید این روزا اینقد سخت نمیگذشتن ، شاید لبخندام واقعی تر بود ، شاید شبا
راستش نمیدونم چی شد ... یه روز دیدم دیگه دلم برات تنگ نمیشه . نه اینکه فراموشت کرده باشم ، نه . فقط خسته شدم از فکرای تکراری ، از یادآوری چیزایی که دیگه معنی ندارن .
یه مدت با خودم جنگیدم ، با خاطرههات ، با صدات ، با همهی چیزایی که یه زمانی آرومم میکردن . ولی دیگه نمیکنن !
فکر کنم تموم شدی برام . بیصدا و بیدعوا ، مثل یه فصلی که خودش میره و جاشو به یه هوای تازه میده :)
هنوز بعضی وقتا اسمت از ذهنم رد میشه ، یه لحظه قلبم مکث میکنه ، ولی بعدش هیچی . فقط یه لبخندِ تلخ و یه « خوب شد رفتی » .
شاید یه روز بفهمی نبودنت بهتر از بودنت بود ..
منم بالاخره یاد گرفتم از بینِ تموم شدنها ، خودمو نگه دارم .
- دلنوشته ی 8 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
هدایت شده از 𝙡𝙞𝙡𝙞𝙪𝙢𝁵
هدایت شده از برزخ؛
𝇁𝇃 ★.ˑ . ׁ֪🎧✨ ׁ֪
اینجا صداها آرامترند
تصویرها حرف میزنند
و زمان، کمی آهستهتر میگذرد
این فضا برای ماندن ساخته شده نه برای رفتن .🤎
𝖢𝗲𝗇𝖭𝗲𝗅 𝇁𝇃 https://eitaa.com/joinchat/2611873425C078ced3965 .ˑ . ׁ֪🎧
هدایت شده از 𝑽𝒆𝒏𝒖𝒔
اگه انقدر لا•شی نبودی الان اسمت پسورد گوشیم بود
@Venosssssss
هدایت شده از 𝗔𝗿𝗺𝗶𝘁𝗮
پروف هم وaیب اکانتت دوشیزه 𓂃🐚
پروف هم وaیب اکانتت رو گرفتی بچه ؟
https://eitaa.com/joinchat/3773040204C3d6de403d3