eitaa logo
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
258 دنبال‌کننده
25 عکس
18 ویدیو
0 فایل
میمانی بمان ، میروی برو که من دگر به ماندن خود نیز ایمانی ندارم . من اینجام ماهزاد : @Xx_gzl -
مشاهده در ایتا
دانلود
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
واقعا چیشد یهو ؟ یهو همه چی ریخت بهم ، رفت پی کارش منم که همون غزلِ بچه بودم نمیفهمیدم چی داره میشه
کاش بودی بچه ؛ اگه بودی ، شاید این روزا اینقد سخت نمی‌گذشتن ، شاید لبخندام واقعی تر بود ، شاید شبا کمتر طول میکشید ، شاید غزلِ خوشحال‌تری بودم ، شاید ، شاید ، شاید . . آدم بعضی وقتا فقط بودنِ ینفرو کم داره ؛ و من انگار همون ینفرو ندارم . اگه بودی همه‌چی بهتر بود واقعا ، بی هیچ اغراقی ، همه‌چی بهتر بود : ) - دلنوشته ی 7 . ˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
کاش بودی بچه ؛ اگه بودی ، شاید این روزا اینقد سخت نمی‌گذشتن ، شاید لبخندام واقعی تر بود ، شاید شبا
راستش نمیدونم چی شد ... یه روز دیدم دیگه دلم برات تنگ نمیشه . نه اینکه فراموشت کرده باشم ، نه . فقط خسته شدم از فکرای تکراری ، از یادآوری چیزایی که دیگه معنی ندارن . یه مدت با خودم جنگیدم ، با خاطره‌هات ، با صدات ، با همه‌ی چیزایی که یه زمانی آرومم می‌کردن . ولی دیگه نمیکنن ! فکر کنم تموم شدی برام . بی‌صدا و بی‌دعوا ، مثل یه فصلی که خودش میره و جاشو به یه هوای تازه میده :) هنوز بعضی وقتا اسمت از ذهنم رد میشه ، یه لحظه قلبم مکث می‌کنه ، ولی بعدش هیچی . فقط یه لبخندِ تلخ و یه « خوب شد رفتی » . شاید یه روز بفهمی نبودنت بهتر از بودنت بود .. منم بالاخره یاد گرفتم از بینِ تموم شدن‌ها ، خودمو نگه دارم . - دلنوشته ی 8 . ˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
هدایت شده از 𝙡𝙞𝙡𝙞𝙪𝙢𝁵
جوین بده دخمله اینجا جای خشگل خانوماس اره با توام { پرنسس }