https://abzarek.ir/service-p/msg/2948725
حرف بزنیم؟
به تعداد حرفی که زده بشه پارت میزارم
نظرتون؟
از چه رمانی می خوای بذاری ؟
......
عاشقی در امارت ارباب که تموم شد میمونه سوگند و مدرسه ترسناک
الان سوگند رو میزارم فردا مدرسه ترسناک
از کانالت لف میدم چون مدرسه ترسناک نمیذاری اگه تا فرمانده تا گذاشتی میمونم و۳ تا عضو میارم اگه بازم در روز زیاد بزاری عضو میارم
........
عزیزم خوب درک کنین ما که بیکار نیستیم اخه که هر روز بتونیم کلی پارت بنویسیم
رمان سوگند رو تابستون تا یه جاییش نوشتم که الان دارم میزارم
ولی چشم تا فردا میزاریم
حواسم نبود فردا رو نوشتم فرمانده.....منظورم فردا هستش
.....
بله متوجه شدم
https://eitaa.com/joinchat/281544030C926e690cdb
سلام میشه از کاشونیام حمایت کنی؟ مرس🙌🔥
......
دو طرفه باشه...
سلام میگم که چرا رمان هاتون رو به چاپ نمیرسونید؟ لطفا سوگندددددد رو بزار آخه دلت میاد یه دخمل اینجا همش گوشی دستش باشه منتظر😭😢🥲
.....
قشنگم من اصلا ۱۵ سالمه دلی مینویسم نه با حدفی نه چیزی
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
از کانالت لف میدم چون مدرسه ترسناک نمیذاری اگه تا فرمانده تا گذاشتی میمونم و۳ تا عضو میارم اگه بازم
آخه مبینا چه گناهی گرده شماها لف میدین؟
رمان مدرسه ترسناک رو من مینویسم الان میرم براتون پارت بنویسم اما لطفا درک کنید مارو🥺