eitaa logo
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
400 دنبال‌کننده
448 عکس
1.2هزار ویدیو
195 فایل
جایی برای دل های خسته... جایی که میتونید موسیقی رو با تمام وجود درک کنید... به یاد اون شبی،که با گریه موزیک گوش دادیم... 𝒞ℴ𝓂ℯ 𝓉ℴ 𝓊𝓈 𝓉ℴ ℓ𝒾𝓈𝓉ℯ𝓃 𝓉ℴ 𝓂𝓊𝓈𝒾𝒸 -اصکی؟ در شان شما نیست، فقط و فقط با ذکر منبع قابل استفاده است. -فوروارد؟ با کمال میل...
مشاهده در ایتا
دانلود
🌾🌝🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝 🌾🌝 ( مهراب ) دستی بین موهای سوگند کشیدم ، خواستنی تر از چیزی بود که فکر میکردم تک تک صورتش و از نگاهم گذروندم حرفای مادرش تک تک تو ذهنم مرور شد سوگند کی من بود؟ امانت یا... (دو سال پیش ) چایی روی میز گذاشتم و جلوی نسترن خانم نشستم صورت مهربونش قرمز شده بود + چیشده نسترن خانم؟ مشکلی پیش اومده سر زده اومدید اینجا؟ دستاش و بهم گره کرد و گفت - سریع میرم سر اصل مطلب پسرم اومدم یه امانت بهت بدم...! قبولش میکنی؟ با تعجب پرسیدم + چه امانتی؟ تو چشمام خیره شد و آروم گفت - یدونه دخترم رو ، تنها دختر خانواده فرح رو هر لحظه تعجبم بیشتر میشد...حرف سوگند بود؟ 🤍@Soognd89✨ 🌾🌝 🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝🌾🌝
🌾🌝🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝 🌾🌝 + آخهه چرااا؟ سری تکون داد و با آه گفت - مشارکت منصور با رشیدی و امینی بزرگترین اشتباهش بود ، تازه اشتباهش و فهمیده! دل نگرونیش سوگنده که بالیی سرش نیاد...میدونی که چقدر سوگند و دوست داره پس برای صالح اونم شده این انتخاب و کرده من از طرف اون اومدم دخترم و بهت بسپرم قول بده اگر اتفاقی برای من و پدرش افتاد مواظبش باشی + من هیچی نمیفهمم... حرفم و قطع کرد و گفت - مهراب فقط به تو اعتماد داریم لطفا قول بده زبونم و روی لبم کشیدم و گفتم + ولی سهیل برادرش چی؟ سرش و با شرمندگی پایین انداخت - سهیل بی غیرته با کوچیکترین فشار قید زندگی و ناموسشو میزنه...بزار اگر اتفاقی برام افتاد خیالم از دخترم راحت باشه مهراب... سخت بود رد کردن درخواست نسترن خانم ولی من هیچ چیز نمیفهمیدم! 🌾🌝 🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝 🌾🌝🌾🌝🌾🌝🌾🌝
انقددویده بودم که نفس نفس میزدم به دیوار تکیه دادم و چند تا نفس عمیق کشیدم پاهام انقدری خسته شده بود که... °°°°°°°° - ایندفعه دیگه فرصت فرار نداری نه فسقل + فکر نکنم •••••••••• راننده نشست و با ترس گفت : ستاره این کیه دیگه ؟ - به قول مهراب دلبر فراری °°°°°°°°° چونه ام و ول کرد و با چشمای خبیثی گفت - دیگه از این کارا بکنی من میدونم با تو و تنبیهاتم. •••••••••• مهراب اگر باهام شوخی نمیکنی...یعنی اونی که بدون اجازه عقدش کردی منم؟! @TheEnduringWord
ریسمان پاره را دوباره می‌توان گره زد . دوباره دوام می‌آورد ؛ اما هر چه باشد ، یک ریسمانِ پاره است ! شاید ما دوباره یکدیگر را دیدیم ؛ اما در آن‌جا که ترکم کردی ، هرگز مرا نخواهی یافت :))
یک تو آزردی مرا ؛ یک جهان شادم نکرد!
می فهمم عزیز ِ ساده ی ِ من ، می فهمم . مایل بودی برای همیشه در چشم هایش زندگی کنی ، اما می دانی که ، زندگی حوصله ی این غلط های زیادی را ندارد !
- تو بخشی از من را کُشتی . . که تنها بازمانده‌ی قسمت‌های شاد و زنده‌ی روحم بود .
آدمی که سلام نمی‌ده ، بلد نیست لبخند بزنه ، نمی‌تونه تعامل کنه ، درونگرا نیست .. بی‌تربیته و هوش اجتماعیش هم پایینه . چیه مد شده هرکی مثل گاو می‌مونه یک برچسب درونگرا بهش می‌زنن ؟! واقعا یه آدم با سن بالای ۲۵ سال ، نباید ساده‌ترین آداب اجتماعی رو بدونه ..؟!