eitaa logo
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
403 دنبال‌کننده
454 عکس
1.2هزار ویدیو
195 فایل
جایی برای دل های خسته... جایی که میتونید موسیقی رو با تمام وجود درک کنید... به یاد اون شبی،که با گریه موزیک گوش دادیم... 𝒞ℴ𝓂ℯ 𝓉ℴ 𝓊𝓈 𝓉ℴ ℓ𝒾𝓈𝓉ℯ𝓃 𝓉ℴ 𝓂𝓊𝓈𝒾𝒸 -اصکی؟ در شان شما نیست، فقط و فقط با ذکر منبع قابل استفاده است. -فوروارد؟ با کمال میل...
مشاهده در ایتا
دانلود
انقددویده بودم که نفس نفس میزدم به دیوار تکیه دادم و چند تا نفس عمیق کشیدم پاهام انقدری خسته شده بود که... °°°°°°°° - ایندفعه دیگه فرصت فرار نداری نه فسقل + فکر نکنم •••••••••• راننده نشست و با ترس گفت : ستاره این کیه دیگه ؟ - به قول مهراب دلبر فراری °°°°°°°°° چونه ام و ول کرد و با چشمای خبیثی گفت - دیگه از این کارا بکنی من میدونم با تو و تنبیهاتم. •••••••••• مهراب اگر باهام شوخی نمیکنی...یعنی اونی که بدون اجازه عقدش کردی منم؟! @TheEnduringWord
ریسمان پاره را دوباره می‌توان گره زد . دوباره دوام می‌آورد ؛ اما هر چه باشد ، یک ریسمانِ پاره است ! شاید ما دوباره یکدیگر را دیدیم ؛ اما در آن‌جا که ترکم کردی ، هرگز مرا نخواهی یافت :))
یک تو آزردی مرا ؛ یک جهان شادم نکرد!
می فهمم عزیز ِ ساده ی ِ من ، می فهمم . مایل بودی برای همیشه در چشم هایش زندگی کنی ، اما می دانی که ، زندگی حوصله ی این غلط های زیادی را ندارد !
- تو بخشی از من را کُشتی . . که تنها بازمانده‌ی قسمت‌های شاد و زنده‌ی روحم بود .
آدمی که سلام نمی‌ده ، بلد نیست لبخند بزنه ، نمی‌تونه تعامل کنه ، درونگرا نیست .. بی‌تربیته و هوش اجتماعیش هم پایینه . چیه مد شده هرکی مثل گاو می‌مونه یک برچسب درونگرا بهش می‌زنن ؟! واقعا یه آدم با سن بالای ۲۵ سال ، نباید ساده‌ترین آداب اجتماعی رو بدونه ..؟!