- گفت باورت میشه؟!
همه تلاشهای این مدتم فقط برایِ برداشتن آوار بوده ..
من هیچی نساختم :))
- از یجایی به بعد شاید بارها بهش فکر کنی ..
ولی دیگه با کسی راجبش حرف نمیزنی .
دلم تنگه دلم تنگه کسی جز تو نمیفهمه که این دنیا برای من بدون تو چه بیرحمه💔
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
https://abzarek.ir/service-p/msg/2948725 #ناشناسمون
نمیاین حرف بزنیم؟
شما :من مطمئنم که تو ر..ل داری
........
عزیزم اخه من ر..لم کجا بود😐
من اصلا بدم میاد
دوما من هنوز بچم برا اینکارا 🙂🙃
اگه دارم حدقل به خودم معرفیش کنین بدونم کیه😐