𝘈𝘻𝘶𝘳ᥱ .
صدام بزن داریوش، چون "خوشا دیدار ما در خواب"
صدام بزن امید، چون
"بدون تو نیست بودم، امشب میخوام هست بشم"
𝘈𝘻𝘶𝘳ᥱ .
صدام بزن امید، چون "بدون تو نیست بودم، امشب میخوام هست بشم"
صدام بزن ابی، چون
"با تو شکل یک حماسه، بی تو یک کلام باطل"
هدایت شده از brainstorming.
درود و نور.
این پیام+یه پیام از اینجا رو توی چنلاتون فوروارد کنید تا؛
•یک عکس نوشته تقدیمتون کنم.
•یه کتاب بهتون معرفی کنم و خلاصه ای از اون رو تقدیمتون کنم.
•درآخر چنل شمارو به یک احساس تشبیه کنم.
TAG