𝘈𝘻𝘶𝘳ᥱ .
صدام بزن امید، چون "بدون تو نیست بودم، امشب میخوام هست بشم"
صدام بزن ابی، چون
"با تو شکل یک حماسه، بی تو یک کلام باطل"
هدایت شده از brainstorming.
درود و نور.
این پیام+یه پیام از اینجا رو توی چنلاتون فوروارد کنید تا؛
•یک عکس نوشته تقدیمتون کنم.
•یه کتاب بهتون معرفی کنم و خلاصه ای از اون رو تقدیمتون کنم.
•درآخر چنل شمارو به یک احساس تشبیه کنم.
TAG
هدایت شده از ﺁﻳﻣﻰ ✣ 𝑐𝑎𝑙𝑜𝑢𝑠
Challenge | Limit : 780
درود پر مهر سوگلی های امیدوار🌟
این پیام+پست موردعلاقتون فوروارد کنید چنلتون تا من :
اگر یک در مرموز متعلق به تو وجود داشت پشتش چی بود؟
و اگر در زمان گم می شدی در چه سالی گم می شدی کجا زندگی میکردی شغلت چی بود؟
و اگه یه خونه بودید چه شکلی بود تصویر یه گوشه دنج ازش بدم.
⛱حتما چنل عضو باشید.
Tag ; 25 Channel