ترمه
برود هرکه دلش خواست شکایت بکند، آمریکا باید به منِ هیئتی عادت بکند.
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما زنده به آنیم که آرام نگیگیریم.
ترمه
امروز یه ویدئو از یه ایرانی مهاجر که چندساله ایتالیا زندگی میکنه دیدم. میگفت الان مدتهاست توی ارو
گفت وقتی با همین مردمی که تظاهرات به تظاهرات، راهپیمایی به راهپیمایی، تجمع به تجمع، به اسم آزادگی و مظلومیت و جنایت و کشتار و حصر مردم بیگناه میرن تو خیابون حرف میزنیم و بهشون میگیم توی ایران چندماه اینترنت قطع بوده، در عرض دوسهشب چندهزارنفر کشته شدن، توی افغانستان زنها وضعیت بحرانی دارن و طبیعی و انسانیترین حقوقشون ازشون سلب شده، کتک خوردن از دست همسران و پدرانشون قانونی اعلام شده، و کلاً روشنشون میکنیم توی خاورمیانه چه اوضاعی هست و فقط فلسطینیها نیستن که مشکلات اینچنینی دارن و سختی میکشن، تهِ ریاکشن نشون دادنشون سر تکون دادن و عجب و آها گفتنه.