تو که اینارو نمیفهمی.میفهمی؟اگر میفهمیدی که الان اینجا بودی.چیشد که یه دفعه تصمیم گرفتی ولم کنی؟یه دفعه یعنی..دیدی، دوستم نداری؟یعنی چشم بهم زدی صبح شد دیدی نه این دیگه اون آدمی که من میخوام نیست؟تو که ناراحتی من واست مهم بود.چیشد خودت ناراحتم کردی؟
"آریانفر"
تیمار"
نه طلا کوچولو،هیچکس پیدا نمیشه برای حرفای تو بیدار بمونه.بخواب.
کاش بخوابی و هیچوقت بلند نشی.بلند نشی تا من فردا دیگه ذوق هیچی رو نداشته باشم.بلند نشی تا امید به درست شدنش نداشته باشه.بلند نشی تا از ذوق حرف زدن باهاش ساعت ۲ نصفه شب روی تاب توی سرما نباشم.فردا دیگه بلند نشو،خواهش میکنم.راحت بذار بقیه رو؛هیچکس جز من تورو نمیخواد.
تیمار"
نه طلا کوچولو،هیچکس پیدا نمیشه برای حرفای تو بیدار بمونه.بخواب.
I'm here, always and forever