eitaa logo
تیمار"
40 دنبال‌کننده
66 عکس
17 ویدیو
0 فایل
در اینجا ادمکی شیشه ای خوابیده است،احتیاط کنید. حرف:https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1qmy1n8&btn=نوشته.ای.به.تاتا
مشاهده در ایتا
دانلود
تو که اینارو نمی‌فهمی.می‌فهمی؟اگر می‌فهمیدی که الان اینجا بودی.چیشد که یه دفعه تصمیم گرفتی ولم کنی؟یه دفعه یعنی..دیدی، دوستم نداری؟یعنی چشم بهم زدی صبح شد دیدی نه این دیگه اون آدمی که من میخوام نیست؟تو که ناراحتی من واست مهم بود.چیشد خودت ناراحتم کردی؟ "آریانفر"
نه طلا کوچولو،هیچکس پیدا نمیشه برای حرفای تو بیدار بمونه.بخواب.
تیمار"
نه طلا کوچولو،هیچکس پیدا نمیشه برای حرفای تو بیدار بمونه.بخواب.
کاش بخوابی و هیچوقت بلند نشی.بلند نشی تا من فردا دیگه ذوق هیچی رو نداشته باشم.بلند نشی تا امید به درست شدنش نداشته باشه.بلند نشی تا از ذوق حرف زدن باهاش ساعت ۲ نصفه شب روی تاب توی سرما نباشم.فردا دیگه بلند نشو،خواهش میکنم.راحت بذار بقیه رو؛هیچکس جز من تورو نمیخواد.
تیمار"
I'm here, always and forever
I know, but you need help too!!!
تیمار"
طلا،چون بیرون سرده نباید برگردی به خونه ای که آتیش گرفته.بفهم.
اتفاقا میخوام برگردم و حداقل توی خونه ی خودم بمیرم.
https://eitaa.com/Timarox/654 گاهی زندگی مثل هوای گرفته‌ی قبل از بارونه؛ سنگین و بی‌رمق. ولی همون‌طور که بارون بالاخره می‌باره و هوا تازه میشه، حال دل ما هم یهو بهتر میشه، بی‌خبر از همه‌چیز. یکم صبر کن، جهان هنوز برات رنگی داره،فقط باید بذاری نورش بهت برسه. ........ یاد اون جمله توی انشای کلاس نهمم افتادم "تو میخوای نور به من بتابه ولی من زاده ی تاریکیم"
میشه نیای هرشب تو خوابم؟به خدا میدونم هنوزم دوسم داری..
با من از احساسات رفته ات بگو. چشم هایم را یادت رفته؟میدانم که رفته.به تک نگاه دیگری چشمان عاشق مرا فراموش کرده ای. دست هایم چطور؟دست هایی که با مهر زخم های تورا لمس میکرد.تورا نمیدانم اما دست های من هنوز هم میخواهند سرمای دست های تورا حس کنند. لب هایم چه؟لب هایی که با هر بوسه وجودم را به تو تقدیم میکرد.هنوز هم حسرت بوسیدن تو بین شلوغی و هیآهوی مردم بر دلم مانده است. آغوشم را به یاد داری؟آغوش گرمی که هیچگاه تورا پس نزد.انقدر نیآمدی که آغوشم هم از دهن افتاده است. رفتن از یاد تو مرا میترساند.کاش شبی در سال‌های زندگی‌ات،زمانی که دختر کوچکت را به آغوش داری،در میان هیآهو نگاه آشنایم را ببینی.امیدوارم آن شب دخترت نگاهش به من نیوفتد،حرمت میشکند اگر ببیند زنی دیگر عاشقانه پدرش را نگاه میکند‌. کاش من را از یاد نبری؛زیرا که به یاد تو زنده‌ام.
"خودکشی،مرگ قشنگی که به آن دل بستم. دست کم هر دو سه شب سیر به فکرش هستم."