eitaa logo
تیمار"
40 دنبال‌کننده
66 عکس
17 ویدیو
0 فایل
در اینجا ادمکی شیشه ای خوابیده است،احتیاط کنید. حرف:https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1qmy1n8&btn=نوشته.ای.به.تاتا
مشاهده در ایتا
دانلود
"قبل رفتن دو سه خط فحش بده،داد بکش. هی تکانم بده،نفرین کن و فریاد بکش."
شاید توی زندگی بعدی..!
هدایت شده از UN
بزرگترین غم تو، آن سکوت ابدی بود که بعد از رفتن او در خانه‌ات سایه افکند خورشید مثلِ همیشه طلوع میکند ، پرندگان آواز میخونند و شهر ریتم همیشگی‌اش را ادامه می‌داد . همه چیز خارج از دنیای تو عادی بود ، اما درون تو همه‌چیز متوقف شده بود . نه انفجاری بود ، نه فریادی ، فقط سکوت بود . یه سکوت تلخ . یه خلأ عظیم ، یه حفره‌ی تاریک که هرچه را که زمانی «زندگی» نام داشت ، در خود بلعید. تو او را در آغوش مرگ ندیدی ، صدایش را نشنیدی ، آخرین نگاهش را به یاد نمی‌آوری . فقط وقتی برگشتی ، خانه خالی بود . خالی از حضورش ، خالی از لبخندش ، خالی از آن عطر همیشگی که بوی «خانه» می‌داد . بزرگترین غمت از دست دادنِ «آینده‌ای» بود که با او ساخته بودی . آینده‌ای که حالا تبدیل به انبوهی از «ای کاش» ها و «چرا» های بی‌پاسخ شده است . هر صبح که بیدار می‌شوی ، اولین چیزی که حس می‌کنی ، سنگینیِ نبود اوست . انگار که بخشی از وجودت ، با او پرواز کرده و تو را با بدنی نیمه‌تمام رها کرده است . این غم ، نه قابل تقسیم است و نه قابل درک برای کسانی که هرگز طعم چنین خلأ بزرگی را نچشیده‌اند . غمت ، گم شدن در خانه‌ای است که دیگر «خانه» نیست ، زیرا او دیگر در آن حضور ندارد . for : https://eitaa.com/Timarox
هدایت شده از UN
WantonsWantons_-_Hanoozam.mp3
زمان: حجم: 8.4M
بمون که یه روز بالای کوه سیگار بکشیم و غروب و نگاه کنیم.
میشه اینو ببینید؟
سپردمت به دریا..!
کل خاندان رو جر دادم بریم دریا تا برای نجلا صدف جمع کنم.احساس میکردم توشه ی اخرتمه اصلا..
کدوم خاطره؟!